هتل آپارتمان گل نرگس مشهد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان گل نرگس مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
آپارتمان یکخوابه دو تخته
اقامت با اقامت تک
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دوخوابه چهار تخته
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
خدمات خشک شویی (لاندری)
چایخانه
نمازخانه
فضای سبز

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام خمینی - امام خمینی 39 - پلاک۱۶
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
7 دقیقه
28 دقیقه
2356 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
12 دقیقه
69 دقیقه
5728 متر
بیمارستان قائم (عج)
5 دقیقه
21 دقیقه
1724 متر
بیمارستان جوادالائمه
8 دقیقه
39 دقیقه
3261 متر
بیمارستان امید
3 دقیقه
21 دقیقه
1739 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان گل نرگس مشهد سال 1376 در خیابان امام خمینی احداث گردید؛ اما سال 1394 به‌طور کامل بازسازی شد. این آپارتمان از دسته هتل‌های تک‌ستاره مشهد می‌باشد. این مجموعه باقیمتی مناسب اقامت خوبی را در محیطی آرام و دل‌نشین در اختیار زائرین گرامی قرار می‌دهد. یکی از بهترین مزیت‌های‌ آپارتمان گل نرگس فاصله خوب تا مراکز تجاری و خرید ازجمله خانه ملت، برج تجاری آلتون، بازار جنت، بازار طلا و جواهر خیابان خسروی می باشد.

هتل آپارتمان گل نرگس و امکانات

هتل آپارتمان گل نرگس مشهد دارای امکاناتی خوب مانند رستوران (سرو انواع غذاهای ایرانی و سنتی خوشمزه و باکیفیت در محیطی با ظرفیت 100 نفر)، چایخانه سنتی (مکانی دنج برای صرف عصرانه‌ای دلپذیر و استراحت)، پارکینگ، خدمات بیدارباش، دستگاه واکس کفش و... می‌باشد.

هتل آپارتمان گل نرگس مشهد و اتاق‌های دل‌باز

هتل آپارتمان گل نرگس مشهد با ساختمانی پنج طبقه دارای 18 باب اتاق است. تمامی اتاق‌ها مجهز به امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام، آشپزخانه با وسایل پخت‌وپز، یخچال، تخت‌های استاندارد، دمپایی و... هستند. فضای مرتب و منظم اتاق‌ها مهم‌ترین نکته است که باعث شده تا میهمانان با اقامت در این هتل حس خوشایندی داشته باشند.

فاصله هتل آپارتمان گل نرگس مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان گل نرگس مشهد تا حرم مطهر بیش از 30 دقیقه پیاده روی می باشد که تقریباً غیر ممکن است بتوان با پای پیاده راهی حرم مطهر شد. از این رو این هتل در مشهد مورد توجه گردشگران نیست.

دلایل رزرو هتل آپارتمان گل نرگس مشهد چیست؟

با این که هتل آپارتمان گل نرگس مشهد به حرم مطهر نزدیک نیست، اما به دلیل قیمت ارزان و کیفیت به نسبت مطلوب در میان تورهای مشهد مورد توجه زائران است

هر شب اقامت در هتل آپارتمان گل نرگس مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان گل نرگس مشهد از نظر هزینه بسیار ازان بوده و برای یشتر قشر جامعه قابل رزرو می باشد، چون هزینه هر شب اقامت در این هتل آپارتمان مشهد از 140 هزار تومان تا 240 هزار تومان می باشد که این نرخ در بازه های زمانی مختلف تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان گل نرگس وجود دارد؟

در هتل آپارتمان گل نرگس مشهد متاسفانه اتاقی با عنوان لوکس وجود ندارد و زائرانی که این نوع اتاق ها را می پسندند باید به رزرو هتل های مجلل مشهد مانند هتل الماس 2 و هتل درویشی مشهد بپردازند.

هتل آپارتمان گل نرگس چه خدمات و امکاناتی دارد؟

اینترنت رایگان، چایخانه، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات و ... از امکاناتی هستند که در هتل آپارتمان گل نرگس مشهد وجود دارند.

آدرس هتل آپارتمان گل نرگس مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان گل نرگس واقع در خیابان امام خمینی، امام خمینی 39، پلاک 13 می باشد که به مرکز شهر مشهد نیز دسترسی خوبی دارد.

هتل آپارتمان گل نرگس به چه اماکنی نزدیک است؟

میدان تقی اباد، بیمارستان ثامن الائمه ناجا، میدان عدل خمینی، کلانتری شهید فیاض بخش، دادگستری مشهد، مجتمع تجاری زیست خاور، باغ ملی مشهد و بازار طلا و جواهر از اماکن در دسترس هتل می باشند.

هتل آپارتمان گل نرگس مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان گل نرگس را می توان با هتل آپارتمان های بسیاری مقایسه نمود که یکی از آن ها هتل آپارتمان کوروش مشهد است. از دیگر گزینه هایی که برای اقامت در شهر مشهد مناسب هستند و هم لول با هتل ذکر شده می باشند، هتل آپارتمان رواق مشهد، هتل آپارتمان ریحانه و ... نام دارند.

قوانین هتل آپارتمان گل نرگس مشهد چیست؟

هتل آپارتمان گل نرگس مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان گل نرگس مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.