هتل آپارتمان اسپینو مشهد

4.1 از 5
خیلی خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان اسپینو مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
770,000 1%
قیمت 1 شب 767,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
1,155,000 1%
قیمت 1 شب 1,152,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
1,540,000 1%
قیمت 1 شب 1,537,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

مجموعه آبی رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سونا
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
استخر
مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
سشوار
مینی بار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان هفده شهریور ابتدای خیابان عنصری
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
20 دقیقه
1628 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
62 دقیقه
5153 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
54 دقیقه
4512 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
33 دقیقه
2765 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
53 دقیقه
4402 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان اسپینو مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های خیلی خوب در مشهد به شمار می رود که در سال 1396 افتتاح گردیده است. فاصله هتل اسپینو تا حرم امام رضا تقریباً 5 دقیقه بوده و باب الرضا و صحن جامع رضوی ورودی به حرم می‌باشند. لابی این هتل بسیار زیبا بوده و برای استراحت میهمانان در بدو ورود، امکاناتی را برای این عزیزان مهیا نموده است.

اتاق‌هایی با دیزاین شیک در هتل آپارتمان اسپینو مشهد 

هتل آپارتمان اسپینو مشهد دارای 37 واحد اقامتی است که در 8 طبقه پراکنده شده اند. اتاق‌های این هتل اعم از 2 تخته، 3 تخته و آپارتمان‌های 1 خوابه و 2 خوابه می‌باشد که با وسایلی مانند تلویزیون ال ای دی، حمام به همراه لوازم شخصی، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، آباژور و ... تجهیز شده‌اند.

کافی‌شاپ  دنج و رستوران هتل آپارتمان اسپینو مشهد

هتل آپارتمان زیبای اسپینو مشهد کافی‌شاپی را برای میهمانان خود در نظر گرفته تا بعد از تفریح و خرید میهمانان با سرو نوشیدنی‌های گرم و سرد خستگی را از تن آنان بیرون کند. کافی‌شاپ این هتل بسیار زیبا بوده و فضایی کاملاً دنج و صمیمی دارد. شما می توانید برای رزرو میز کافی شاپ جهت برگزاری قرار های دوستانه و یا جشن های کوچک مانند تولد با تلفن کافی شاپ تماس حاصل فرمایید. 

هتل آپارتمان محبوب اسپینو مشهد رستورانی دارد که در طبقه منفی یک جای گرفته است و متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین مواد اولیه طبخ و به میهمانان خود عرضه می‌کند. در این رستوران منوی غذا انتخابی بوده و صبحانه به‌صورت بوفه سلف سرویس ارائه می‌شود.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان اسپینو مشهد

هتل آپارتمان اسپینو مشهد امکان دسترسی به اینترنت را در تمامی بخش‌ها اعم از لابی و اتاق‌ها فراهم نموده است. از دیگر امکانات این هتل مشهد می‌توان به پارکینگ، نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات، اتاق چمدان و ... اشاره کرد. لاندری، روم سرویس، تبدیل ارز، تهیه بلیط، سرویس رایگان به حرم، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان و ... از خدمات شایسته‌ی این هتل محسوب می‌شود.
 

فاصله هتل آپارتمان اسپینو مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آپارتمان اسپینو مشهد تا حرم مطهر رضوی چندان فاصله زیادی ندارد. شما می توانید با صرف تنها 10 تا 15 دقیقه زمان به صورت پیاده از این هتل به حرم مطهر رضوی مشرف شوید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان اسپینو مشهد چیست؟

هتل آپارتمان اسپینو مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که می توان آن را به عنوان لوکس معرفی کرد. از این رو زائرین بسیاری به دلیل کیفیت بالای این هتل و فضای زیبا، آن را به عنوان مقصدی برای اقامت خود مورد رزرو قرار می دهند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان اسپینو مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت بسیار پایین اتاق های هتل آپارتمان اسپینو مشهد سبب شده تا زائرین بتوانید رزرو تور مشهد را با پایین ترین هزینه ممکن انجام دهند. برای اقامت در اتاق های این هتل نرخ 65 هزار تومان تا 135 هزار تومان در نظر گرفته شده است که البته این قیمت به صورت الحساب تایین شده و ممکن است در زمان رزرو کاهش و یا افزایش داشته باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان اسپینو مشهد وجود دارد؟

در هتل آپارتمان اسپینو مشهد اتاق ها بر اساس ظرفیت دسته بندی شده اند و در بین آن ها اتاقی به عنوان لوکس وجود ندارد. با این حال اگر به دنبال اقامت در اتاق هایی با امکانات ویژه هستید هتل های پنج ستاره را مورد رزرو قرار دهید.

هتل آپارتمان اسپینو مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل آپارتمان اسپینو مشهد تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز مهمانان به طور کامل ایجاد شده است که شامل تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، گشت درون شهری، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، لابی مجهز و ... می شوند.

آدرس هتل آپارتمان اسپینو مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان اسپینو مشهد در یکی از بهترین خیابان های مهم شهر نزدیک به 17 شهریور ابتدای خیابان عنصری واقع شده است.

هتل آپارتمان اسپینو مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

بهترین مزیت هتل آپارتمان اسپینو مشهد که سبب شده نظر زائرین به سمت این هتل جلب شود، نزدیکی به بازار های لوکس 17 شهریور می باشد. اگر علاقه مند به خرید و گشت در مرکز بازار های شهر هستید، این هتل می تواند پیشنهادی مناسب برای شما به حساب آید.

هتل آپارتمان اسپینو مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

شما می توانید جهت اقامت در نزدیکی حرم مطهر رضوی، هتل آپارتمان برکات مشهد را جایگزین هتل آپارتمان اسپینو مشهد مورد انتخاب قرار دهید. هتل آپارتمان مینا مشهد نیز دیگر پیشنهاد برای اقامت شما عزیزان در شهر مشهد می باشد.

قوانین هتل آپارتمان اسپینو مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای اسپینو مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان اسپینو مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4.3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

خوبه خیلی تمیزه عالی هست فقط رستورانش کوچیکه وجود یک آسانسور که جواب گو نیست ولی در کل خوبه

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

متاسفانه سرویس دهی فوق العاده ضعیف بود ، اتاق بسیار سرد و از لابلای پنجره و دیوار هوای سرد ب داخل نفوذ داشت ، چندین بار برای جابجایی اعلام حردیم ولی اصلا توجهی نکردند ، من با پدر و مادرم بودم ک بسیار اذیت شدند از سرمای اتاق و بی توجهی پرسنل

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.