هتل آپارتمان حریرستان مشهد

4.5 از 5
خیلی خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان حریرستان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
آپارتمان یکخوابه دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دو خوابه چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

دید حرم
نزدیک به حرم
پارکینگ در هتل
مناسب معلولین
صندوق امانات
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
چایخانه
نمازخانه
فروشگاه
فضای سبز
اتاق چمدان
تازه تاسیس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان طبرسی، شارستان، نبش شوشتری 2
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
19 دقیقه
1604 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
6 دقیقه
34 دقیقه
2797 متر
بیمارستان قائم (عج)
12 دقیقه
62 دقیقه
5124 متر
بیمارستان جوادالائمه
1 دقیقه
4 دقیقه
348 متر
بیمارستان امید
10 دقیقه
62 دقیقه
5128 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان حریرستان مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های تازه تاسیس می‌باشد که در بلوار شارستان واقع شده است. این هتل دارای 7 طبقه ساختمانی بوده که 49 واحد اقامتی را در خود جای داده است. آدرس هتل حریرستان مشهد به طور دقیق در این سایت درج شده تا خود را به این هتل مشهد برسانید.

هتل آپارتمان حریرستان مشهد در سال 1397 احداث شده که از نظر امکانات و دلباز بودن اتاق‌ها، رتبه‌ای عالی دارد. این هتل مشهد دارای لابی زیبایی می‌باشد که میهمانان در بدو ورود می‌توانند بر روی مبل‌های هتل لم داده و مشغول استراحت و تماشای تلویزیون شوند.

آپارتمان‌ها و رستوران هتل حریرستان مشهد

هتل آپارتمان حریرستان مشهد 49 واحد آپارتمانی خود را به زیبا ترین شکل ممکن طراحی کرده و در اختیار میهمانان خود قرار داده است. تمامی واحدهای این هتل دارای امکاناتی همچون: یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، آباژور، حمام، ملزومات بهداشتی تکنفره و ... می باشند. همین عوامل باعث می شود تا میهمانان اقامتی راحت را در این هتل مشهد تجربه کنند. عکس هتل حریرستان مشهد را در گالری برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم.

هتل آپارتمان حریرستان مشهد رستورانی دارد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به میهمانان خود عرضه می‌کند. سرآشپزهای این هتل با مواد اولیه مرغوب غذاها را طبخ نموده و با دیزاینی جذاب غذاها را بر روی میز سلف می‌چینند. عرضه غذا در این رستوران به صورت بوفه بوده و حق انتخابی آزادانه خواهید داشت. اگر به دنبال نظرات در مورد هتل حریرستان مشهد هستید به پایین صفحه مراجعه نمایید.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان حریرستان مشهد

هتل آپارتمان حریرستان مشهد دارای امکانات قابل قبولی مانند نمازخانه، چایخانه، فروشگاه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، پارکینگ و ... است که در نوع خود کم نظیر محسوب می شود. در سایت هتل حریرستان مشهد، تلفن هتل حریرستان مشهد و ادرس هتل موجود می‌باشد.

فاصله هتل آپارتمان حریرستان مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان حریرستان مشهد تا حرم مطهر فاصله ای بسیار اندک دارد که با 3 دقیقه پیاده روی می توانید پا به صحن امام هشتم بگذارید

دلایل رزرو هتل آپارتمان حریرستان مشهد چیست؟

نزدیکی به حرم مطهر، قیمت بسیار مناسب و ارائه خدمات و امکاناتی عالی در هتل آپارتمان حریرستان مشهد دلایل اصلی رزرو این هتل مشهد نزد گردشگرانی است که خرید تور مشهد با این هتل را انجام می دهند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان حریرستان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان حریرستان مشهد با توجه به این که امکانات و خدمات خوبی را در اتاق های خود ارائه می دهد از قیمتی منصفانه نظیر شبی 330 هزار تومان تا شبی 630 هزار تومان برخوردار است. توجه داشته باشید که قیمت ها شاید در ایام پیک تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان حریرستان وجود دارد؟

هتل آپارتمان با کیفیت حریرستان متاسفانه از اتاق لوکس برخوردار نیست اما دارای یک آپارتمان 4 تخته است که به صورت فولبرد به زائران ارائه می شود.

هتل آپارتمان حریرستان چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان حریرستان مشهد از نظر امکانات و خدمات شامل پارکینگ، صندوق امانات، خدمات لاندری، روم سرویس، نمازخانه، اینترنت، اتاق چمدان و ... می شود.

آدرس هتل آپارتمان حریرستان مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان حریرستان مشهد در میدان طبرسی، خیابان شارستان، نبش شوشتری 2 قرار گرفته است. دسترسی به بازارها و خیابان ها نیز از دیگر محاسن این هتل آپارتمان مشهد است.

هتل آپارتمان حریرستان به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان حریرستان مشهد به خیابان نواب صفوی (پایین خیابان)، مرکز خرید آرمان، بازارهای 17 شهریور، بازار کیف و کفش و ... دسترسی دارد. ضمنا خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی هم در نزدیکی هتل واقع شده اند.

هتل آپارتمان حریرستان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان حریرستان مشهد با این که همه چی تمام است اما می توان هتل هایی مانند هتل آپارتمان شهدا مشهد یا هتل آپارتمان ثقلین مشهد را با آن مشابه دانست.

قوانین هتل آپارتمان حریرستان چیست؟

هتل آپارتمان حریرستان در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان حریرستان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.5 از 5
خیلی خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/3/27
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز خوب و عالی بود کاملا راضی بودم

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتلتش نوساز و اتاق هاش بزرگه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.