هتل آپارتمان ثقلین مشهد

2.9 از 5
متوسط 10 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان ثقلین مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
آشپزخانه در سوپیت
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان خسروی نو،اندرزگو۲ (بازارسرشور)سرشور۱۲
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
8 دقیقه
644 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
57 دقیقه
4726 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
43 دقیقه
3572 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
25 دقیقه
2108 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
43 دقیقه
3575 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان ثقلین مشهد یکی از هتل آپارتمان های با کیفیت در شهر مقدس مشهد می باشد که به دلیل موقعیت مکانی مناسب و فضای زیبای اتاق های خود مورد استقبال از سمت گردشگران قرار گرفته است. این هتل آپارتمان در خیابان سرشور، سرشور 12 قرار گرفته است که علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر رضوی، تا بسیاری از اماکن دیدنی و بازار های قدیمی نیز فاصله بسیار کمی دارا می باشد. 

اتاق هایی با طراحی خاص در هتل آپارتمان ثقلین مشهد

اتاق های هتل آپارتمان ثقلین مشهد دارای طراحی خاص با کاغذ دیواری های زیبا می باشند که در هنگام استراحت، حسی دلشنین و خوشایند را به مهمانان عزیز منتقل خواهند کرد. در این واحد های اقامتی امکانات رفاهی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، مبلمان راحتی، تلوزیون، حمام مجهز و .... در نظر گرفته شده است. 

غذاهای متنوع و خوشمزه در هتل آپارتمان ثقلین مشهد

در هتل آپارتمان زیبای ثقلین مشهد یک رستوران با فضایی زیبا و دلنشین وجود دارد که با به کارگیری سر آشپزان حرفه ای، غذاهای با کیفیت را در اختیار مهمانان مقیم در این هتل قرار می دهد. این رستوران بهترین فرصت برای صرفه جویی در وقت و هزینه های شما خواهد بود. کافی شاپ هتل نیز نوشیدنی های سرد و گرم به همراه عصرانه های خوشمزه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. 

آیا امکانات هتل آپارتمان ثقلین مشهد رضایت را تضمین می کند؟

مدیریت محترم هتل آپارتمان محبوب ثقلین مشهد با ارائه خدمات و امکانات در خور انتظارات مهمانان، سعی دارد تا حس رضایت را به آنها منتقل کند. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به پذیرش 24 ساعته هتل مراجعه کنید و بدون هیچگونه کمبود و نگرانی اقامت خود را سپری نمایید. 

رستوران، آسانسور، لابی، تلویزیون LED در لابی، امکانات برای معلولین، سرویس بهداشتی در لابی، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، سیستم اعلان و اطفاء حریق، تاکسی سرویس امکانات از جمله امکانات در هتل آپارتمان ثقلین مشهد به شمار می روند . 
 

فاصله هتل آپارتمان ثقلین مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آپارتمان ثقلین مشهد تا حرم مطهر رضوی تنها 5 دقیقه به صورت پیاده راه می باشد؛ به گونه ای که شما زائرین ارجمند تور مشهد با اقامت در این هتل نیاز به استفاده از خوردو را نخواهید داشت.

دلایل رزرو هتل آپارتمان ثقلین مشهد چیست؟

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث رزرو هتل آپارتمان ثقلین مشهد از سمت زائرین می شود، نزدیکی این هتل به حرم مطهر رضوی و امکان دسترسی به صورت پیاده می باشد. البته که کیفیت هتل نیز بهترین شرایط برای اقامت شما عزیزان را با قیمتی مقرون به صرفه فراهم می کند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان ثقلین مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل آپارتمان ثقلین مشهد نیاز به پرداخت هزینه های بالا نخواهد بود. کافی است تا ابتدا تعداد نفرات خود را تعیین کرده و سپس برای اقامت د راتاق مورد نظر قیمتی از 100 هزار تومان تا 600 هزار تومان را متقبل شوید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان ثقلین مشهد وجود دارد؟

اگر قصد دارید در اتاقی به عنوان لوکس را در هتل آپارتمان ثفلین مشهد مورد رزرو قرار دهید، این امکان در این هتل برای شما وجود نخواهد داشت. زیرا در این هتل آپارتمان مشهد تمامی واحد های اقامتی به صورت اتاق با ظرفیت مختلف می باشند می باشند و تنها یک سوئیت در این هتل وجود دارد که با نرخی گران تر نسبت به دیگر اتاق های هتل ارائه می شود.

هتل آپارتمان ثقلین مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل آپارتمان ثقلین مشهد امکانات رفاهی مناسبی در کنار خدمات دهی پرسنل مجرب ایجاد شده که رضایت مهمانان در این هتل را به طور کامل تضمین می کند. پس با خیالی راحت از امکانات و خدمات هتل رزرو خود را انجام دهید.

آدرس هتل آپارتمان ثقلین مشهد کجاست؟

برای یافت هتل آپارتمان ثقلین مشهد می توانید علاوه بر اطلاع از آدرس هتل، آدرس بازار سرشور را پیدا کرده و به راحتی به این هتل دسترسی پیدا کنید. هتل آپارتمان ثقلین مشهد در خیابان خسروی نو، اندزگو 2، سرشور 12 قرار گرفته است.

هتل آپارتمان ثقلین مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

بهترین فرصت برای مهمانان مقیم در هتل آپارتمان ثقلین مشهد، خرید سوغاتی در کمترین زمان از بازار قدیمی سرشور می باشد. همچنین شما با اقامت در این هتل دسترسی آسان به بازار رضا، حمام مهدی قلی بیگ، مسجد 72 تن و ... را نیز خواهید داشت.

هتل آپارتمان ثقلین مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

در کنار هتل آپارتمان ثقلین مشهد، هتل های دیگری مانند هتل آپارتمان شهدا مشهد و هتل آپارتمان نوین مشهد قرار گرفته اند که با موقعتی مکانی و کیفیت مشابه این هتل بهترین جایگزین در صورت تکمیل بودن ظرفیت خواهند بود.

قوانین هتل آپارتمان هورام مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای هورام مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان هورام مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.1از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 2.9از 5
موقعیت 3.1از 5
ارزش خرید 2.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.9 از 5
متوسط 10 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

دوستان نسبت به پولی که دادیم واقعا خوب بود من نظرات رو خونده بودم با وحشت تمام اومدم ولی واقعا خوب بود غذاهاشم نسبت به پولی که داده بودیم خوب بود من بهتون پیشنهاد می کنم که بیاین .

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا وقتی نظرات افراد رو خوندم باورم نمیشد اما الان که اومدم دیدم راست گفته بودن.از۳۱خردادرزرو کردیم ۱۹ مرداد ک اومدیم اتاق رزرو شده روداده بودن به یک مسافردیگه و مارو ارجاع دادن به هتل کثیف دیگه. و فرداش مارو برگردوندن یک شبانه روز وقتمون هدر شد.مسئول ثبت نام تور بی انظباط و مدیر هتل بسیار رفتار ناشایست داشتن.تو نان صبحانه مو بود اصلا ایک هتل رو پیشنهاد نمیکنم ۱۷ میلیون پول دادیم و واقعا به جرات میگم انگار پولمو دور ریختم.اگر قصد مشهد اومدن داشتید به هیچ عنوان اینجا نیاید.

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

ما دوتا اتاق دوتخته وسه تخته جدا رزرو کرده بودیم ولی وقتی آمدیم مشهد گفتند نه یه اتاق 5 تخته بهتون می دیم وما تا آخر سفر خیلی اذیت شدیم وسختمون بود رفتار خانم مسئول هتل هم اصلا خوب نبود اصلا این هتل رو پیشنهاد نمیکنم برای اقامت پول زیادی پرداخت کردیم ولی راضی نبودیم.

1 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل به شدت کثیف بودغذا به شدت افتضاض داخل غذاهاشون موبودعکساشم موجوده مدیریت هیچ پیگیری نمیکنه غذاهاش مسموم میکنه ماچهارنفراومدیم هممون مریض شدیم بستری شدیم وهراعتراضی میکنیم پیگیری نمیکنن وبعدازدوروزمجبوربه جابه جایی شدیم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

تمیزیش متوسط بود بدنبود ولی غذاش افتضاح بودتوصیه میکنم اگ هتل رو رزرو کردید اصلا غذاش رو نگیرید ما حالمون خیلی بدشداصلا راضی نبودیم ازغذاش ولی نزدیک ب حرم بود جاش خوب بود مدیریت هتل ضعیف بود

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل از نظر نزديكي به حرم عالي بود تنها نقطه ضعف هتل تميزي اونه

2 از 5 خدمات هتل بد بود

مسیر تا حرم دور بود کیفیت غذا خییییلی بد بود

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوبه

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

آپارتمان ثقلین مشهد از هر نظر خوب بود و از اقامتم راضی بودم.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آپارتمان ثقلین مشهد به نظر من خوب بود ولی می تونه بهتر هم بشه اگه بازسازی بیشتری کنن. ولی در کل راضی بودم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.