هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد

3.1 از 5
خوب 7 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دوتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
مینی بار
تازه تاسیس

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ابتدا امام رضا 11
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
10 دقیقه
806 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
59 دقیقه
4888 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
42 دقیقه
3524 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
27 دقیقه
2271 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
41 دقیقه
3415 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های خیلی خوب مشهد می‌باشد. این هتل آپارتمان مشهد در فاصله‌ی بسیار کم از حرم مطهر امام رضا، باب الرضا و صحن جامع رضوی قرار گرفته است. هتل مذکور در اسفند سال 1396افتتاح گردیده است. آدرس این هتل آپارتمان خوب مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا11 واقع شده که محیطی آرام و فضایی زیبا دارد.

هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد دارای 4 طبقه ساختمانی می‌باشد که 28 اتاق و سوئیت زیبا را درون خود قرار داده است. در لحظه ورود به هتل با استقبال گرم کارکنان هتل روبرو خواهید شد که شما را به لابی هدایت می‌کنند. پس از استراحت در لابی زیبای هتل جهت تحویل اتاق به پذیرش راهنمایی می‌شوید و بلمن، چمدان‌های شما را حمل خواهد کرد. عکس هتل نخل فردوس مشهد در گالری این صفحه آورده شده تا شناخت بصری بهتری از این هتل داشته باشید.

معرفی اتاق‌های هتل نخل فردوس

هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد دارای 28 اتاق است که شامل دوتخته، سه تخته، چهارتخته(یک خوابه)،پنج تخته(یک خوابه) می‌شوند. اتاق‌های زیبا و نوساز این هتل آپارتمان مشهد دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، آباژور، حمام و ملزومات بهداشتی، آشپزخانه با لوازم کامل آشپزی و ... می‌باشند. یکی از دغدغه‌های میهمانانی که دارای نوزاد و کودک هستند، تمیزی و فرش بودن کف اتاق‌ها می‌باشد که در این هتل آپارتمان لحاظ شده است.

رستوران هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد

هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد دارای رستورانی فوق العاده زیبا و تمیز است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به میهمانان خود عرضه می‌کند. سرآشپزهای ماهر این رستوران غذاهایی لذیذ را طبخ کرده و با دیزاینی شیک به میهمانان ارائه می‌دهند. رستوران این هتل آپارتمان مشهد غذاهای خود را به 2 صورت انتخابی و بوفه سرو می‌کند. جهت رزرو میز در رستوران با شماره تلفن هتل نخل فردوس مشهد تماس بگیرید.

امکانات هتل نخل فردوس در مشهد

هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد دارای امکاناتی نظیر تاکسی سرویس، اینترنت پرسرعت، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، دستگاه خودپرداز، خدمات جانبازان و معلولین، مینی‌بار و ... است. این هتل آپارتمان به گونه‌ای طراحی شده که معلولین و افراد مسن می‌توانند به راحتی در این هتل مشهد اقامت داشته باشند.

فاصله هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد تا گنبد و بارگاه امام هشتم تنها 10 دقیقه است که همین امر سبب شده تا در لیست هتل های مشهد نزدیک حرم قرار بگیرد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد چیست؟

دسترسی به حرم مطهر، قیمت مناسب، خدمات و امکاناتی مکفی از جمله دلایل رزرو این هتل مشهد نزد گردشگران تور مشهد است. البته از قیمت منصفانه این هتل آپارتمان نیز نباید غافل شد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

ارزان بودن هتل آپارتمان نخل فردوس شهر بهشت برای هر شب اقامت دلیل بر کیفیتی هتل نیست، بلکه تمامی اتاق های این هتل بسیار تمیز و با امکانات رفاهی معقول چیده شده اند. هزینه هر شب اقامت در این هتل مشهد از 150 هزار تومان تا 300 هزار تومان است.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان نخل فردوس وجود دارد؟

سوئیت 4 تخته در هتل آپارتمان نخل فردوس را می توان گفت تنها اتاق ویژه هتل است که باز هم به پای اتاق های هتل قصر طلایی و درویشی نمی رسد.

هتل آپارتمان نخل فردوس چه خدمات و امکاناتی دارد؟

با این که هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد بسیار تمیز است، اما از امکانات بسیار مختصری برخوردار بوده که می توان به رستوران، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی و نمازخانه بَسنده کرد.

آدرس هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد کجاست؟

خیابان امام رضا، امام رضا 11 محل قرارگیری هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد است که از اصلی ترین و بهترین خیابان های منتهی به حرم است.

هتل آپارتمان نخل فردوس به چه اماکنی نزدیک است؟

بازار رضا (بازار خرید سوغاتی)، بازار بلور (بازار لوازم خانگی و جهیزیه)، بازار قماش (بازار پارچه فروش های عمده) و بازار ساعت از مکان هایی هستند که در دسترس هتل آپارتمان نخل فردوس می باشند.

هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر امکانات هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد شما را راضی نمی کند، می توانید هتل آپارتمان اسپینو مشهد را ررزو کنید. اما برای اقامتی ارزان تر توصیه می کنیم هتل آپارتمان مینا مشهد را رزرو کنید.

قوانین هتل آپارتمان نخل فردوس چیست؟

هتل آپارتمان زیبای نخل فردوس در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.4از 5
آرامش محیط 3.6از 5
کیفیت غذا 2.7از 5
موقعیت 3.9از 5
ارزش خرید 2.1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.1 از 5
خوب 7 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

غذای هتل کیفیت افتضاح همه ما مسموم شدیم لطفا درست کنید چ وضعه ای. و حموم وسط سرویس بهداشتی توالت

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا و به هیچ وجه راضی نیستم .۳ سال پیش رفتم و اتاق خیلی کوچک که اصلا نمیشد تکان خورد.کیفیت غذا هم که نگم. البته شاید الان بهتر شده باشع.

تاریخ ورود : 1400/06/17
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل سفرا قبلا رفته بودم عالی بود ولی نخل فردوس اینطور نبود

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

کاملا راضی بودم هم از هتل(فقط کیفیت غدا بد بود) هم رفتار پشتیبان خانم یگانه عالی بود سپاس از شما

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

من برای اولین بار اینجا اقامت داشتم و هتل خوبی بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

دنبال هتل خوب میگشتم که هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد رفتیم و 3 شب با همسرم اقامت کردیم خیلی راضی بودیم.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد خوب بود ولی کیفیت غذاش خیلی بهتر بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.