هتل آپارتمان نوین مشهد

3 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان نوین مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یک خوابه چهار نفره
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
واحد یک خوابه
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
آشپزخانه در سوپیت
ظروف پخت و پز
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
صندوق امانات در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا 1واقع در میدان بیت المقدس
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
1 دقیقه
4 دقیقه
316 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
53 دقیقه
4398 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
49 دقیقه
4041 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
21 دقیقه
1780 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
49 دقیقه
4041 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان نوین مشهد به جهت پذیرایی از زائرین و گردشگران عزیز احداث گردیده و به عنوان یکی از هتل آپارتمان های با کیفیت در شهر مقدس مشهد فعالیت می کند. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا، امام رضای 1 قرار گرفته است که موقعیت مکانی آن را می توان یکی از مهم ترین مزیت های این هتل دانست. 

اتاق هایی مجهز در هتل آپارتمان نوین مشهد

هتل آپارتمان نوین مشهد دارای اتاق هایی با تجهزیات مجهز و فضایی مناسب برای اقامت است که از ظرفیت 2 نفر تا 6 نفر را پاسخگو می باشند. در این اتاق ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلوزیون، مبلمان راحتی، چای ساز، ظروف پخت و پز، اینترنت و ... ایجاد شده است که با وجود این امکانات، مهمانان نهایت راحتی و آسایش را از اقامت خود کسب خواهند کرد.

رستوران و کافی شاپ جهت صرف غذا در هتل آپارتمان نوین مشهد

هتل آپارتمان زیبای نوین مشهد در فضای خود یک رستوران و کافی شاپ را ایجاد کرده تا مهمانان مقیم در این هتل نیاز به خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا در وعده های مختلف را پیدا نکنند. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با مواد اولیه تازه طبخ می شود و در کافی شاپ نیز می توان انواع عصرانه های مختلف و نوشیدنی های سرد و گرم را صرف نمود. 

هتل آپارتمان نوین مشهد و امکاناتی در خور انتظارات مهمانان

هتل آپارتمان محبوب نوین مشهد با ارائه خدمات و امکانات مناسب در جهت رضایت مندی مهمانان خود تلاش می کند. به عنوان مثال امکاناتی مانند نمازخانه، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، لابی مجهز، خدمات مناسب معلولین و ... در این هتل ایجاد شده و با بهترین کیفیت در اختیار شما زائرین گرامی قرار می گیرند. 
 

فاصله هتل آپارتمان نوین مشهد تا حرم چقدر است؟

با توجه به قرار گیری هتل آپارتمان نوین مشهد در نزدیک ترین نقطه به حرم مطهر رضوی، نیاز به استفاده از خودرو برای دسترسی وجود نخواهد داشت و شما می توانید تنها با صرف 3 دقیقه زمان به بارگاه امام هشتم (ع) مشرف شوید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان نوین مشهد چیست؟

از جمله دلایل رزرو تور مشهد با انتخاب هتل آپارتمان نوین مشهد می توان به نزدیکی این هتل به حرم مطهر رضوی و در عین حال کیفیت مناسب آن در کنار قیمت مناسب اشاره نمود.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان نوین مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هرشب اقامت در هتل آپارتمان نوین مشهد هزینه ای بالغ بر 180 هزار تومان تا 540 هزار تومان بسته به ظرفیت و تعداد نفرات مهمانان را می طلبد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان نوین مشهد وجود دارد؟

در هتل آپارتمان نوین مشهد اتاقی به عنوان لوکس به زائرین عزیز ارائه نمی شود. این هتل آپارتمان مشهد، جزء هتل آپارتمان های معمولی است که شما می توانید تنها مطابق با ظرفیت اتاق مورد نظر را مورد رزرو قرار دهید.

هتل آپارتمان نوین مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

اینترنت پر سرعت در تمامی اتاق های هتل آپارتمان نوین مشهد، یکی از بهترین امکانات این هتل است که باعث شده مهمانان بتوانند زمان بیشتری از وقت خود را در این هتل سپری کنند. همچنین امکانات رفاهی مناسب و خدمات دهی عالی هتل آسایش شما را تضمین خواهد کرد.

آدرس هتل آپارتمان نوین مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان نوین مشهد در خیابان امام رضا قرار گرفته است که برای دسترسی به این هتل و اقامت پس از رزرو آن می بایستی تا به امام رضای 1 مراجعه نمایید.

هتل آپارتمان نوین مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان نوین مشهد با توجه به موقعیت مکانی خود دسترسی به بسیاری از اماکن تاریخی مانند حمام مهدی قلی بیگ و مسجد 72 تن را به صورت پیاده راحت می کند. همچنین بازار رضا و بازار سرشور در نزدیکی این هتل بهترین فرصت برای خرید سوغاتی های مشهدی خواهد بود.

هتل آپارتمان نوین مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

در لِول هتل آپارتمان نوین مشهد هتل آپارتمان های دیگری مانند هتل آپارتمان پارادایس مشهد و هتل آپارتمان بهشت مشهد وجود دارند که می توانند انتخابی مناسب برای اقامت باشند. البته این هتل آپارتمان ها با وجود کیفیت یکسان، قیمتی هایی متغیر را ارائه می دهند که پیشنهاد می شود حتما بررسی و مقایسه کنید.

قوانین هتل آپارتمان نوین مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای نوین مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان نوین مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

جالب نبود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.