هتل آپارتمان شهدا مشهد

3.5 از 5
خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان شهدا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
تلویزیون ال سی دی
وان در حمام
اینترنت با سرعت بالا
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان خسروی خیابان اندرزگو 2
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
8 دقیقه
669 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
57 دقیقه
4751 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
44 دقیقه
3645 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
26 دقیقه
2134 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
44 دقیقه
3649 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان شهدا مشهد یکی از هتل آپارتمان های معمولی با کیفیت نسبتا مناسب در شهر مقدس مشهد می باشد که در سال 1396 افتتاح شده و تا کنون به دلیل موقعیت مکانی مناسب توانسته تا نظر زائرین را به سمت خود جذب کند. هتل اپارتمان شهدا در  خیابان  اندرزگو در محیطی آرام  و با فضایی زیبا  در5 طبقه بنا شده است.

میهمانانی که هتل آپارتمان شهدا مشهد را برای اقامت انتخاب نموده اند در لحظه ورود  به هتل با استقبال گرم کرکنان  روبرو شده و در لابی زیبا هتل  پس از  استراحت  جهت تحویل اتاق به پذیرش راهنمایی می شوند. شما با انتخاب این هتل می توانید تور مشهد را با اقامتی دلنشین سپری نمایید. 

اتاق های هتل آپارتمان شهدا مشهد، مناسب برای اقامتی راحت

اتاق های  زیبا و نوساز هتل آپارتمان شهدا در مشهد تمامی با امکانات رفاهی مناسب در نظر گرفته شده اند که راحتی را در هنگام استراحت برای مهمانان مقیم فراهم خواهند کرد. این اتاق ها دارای سرویس  بهداشتی ایرانی و فرنگی  می باشند. یکی از  دغدغه  های  میهانانی که دارای نوزاد و کودک هستد همیشه تمیزی و فرش بودن  کف اتاق ها  می باشد که هتل آپارتمان شهدا با این  امکان را  فراهم نموده است.

رستوران هتل آپارتمان شهدا مشهد، صرف غذاهای لذیذ

رستوان هتل آپارتمان محبوب شهدا مشهد در لابی هتل طراحی شده است که با منو باز  پذیرای میهمانان  محترم  می باشد. مهمانان مقیم در این هتل می توانند هنگام نیاز به صرف غذا در وعده هی مختلف به این رستوران در هتل مراجعه نمایند و از صرف غذاهای لذیذ وبا کیفیت نهایت لذت را کسب کنند. 

امکانات در هتل آپارتمان شهدا مشهد 

از جمله امکانات در هتل آپارتمان شهدا مشهد می توان  به تاکسی سرویس، اینترنت پرسرعت، خدمات خانه داری و اتاق چمدان اشاره کرد. هتل آپارتمان شهدا  در طراحی  و ساخت  هتل  ،معلولین و افراد  مسن را از یاد  نبرده  و تمامی خدمات مورد نیاز این عزیزان را فراهم نموده است. اگر دلتان  هوای  زیارت  بارگاه ملکوتی امام رضا را کرده  و بدنبال هتل  نوساز و نزدیک حرم  با قیمت مناسب هستید  هتل آپارتمان شهدا  بهترین گزینه  برای شما می  باشد.
 

فاصله هتل آپارتمان شهدا مشهد تا حرم چقدر است؟

زائرینی و مسافرانی که هتل آپارتمان شهدا مشهد را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب کرده اند می توانند تنها با 3 دقیقه پیاده روی به بارگاه امام هشتم (ع) مشرف شوند.

دلایل رزرو هتل آپارتمان شهدا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان شهدا مشهد اگرچه یکی از هتل های مشهد با کیفیت معمولی است، اما به دلیل نزدیکی به حرم مطهر رضوی همواره مورد رزرو از سمت گردشگران به منظور سفر با تور مشهد قرار می گیرد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان شهدا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل آپارتمان شهدا مشهد اکنون قیمتی دقیق در دسترس نیست، اما شما می توانید هزینه از 100 هزار تومان به بالا را برای اقامت در این هتل در نظر گیرید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان شهدا مشهد وجود دارد؟

در زمان انتخاب اتاق مورد نظر در هتل آپارتمان شهدا مشهد واحد اقامتی به عنوان لوکس به شما ارائه نخواهد شد؛ به گونه ای که تنها وجه تمایز اتاق های هتل، ظرفیت آن ها می باشد.

هتل آپارتمان شهدا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

خدمات و امکانات رفاهی در هتل آپارتمان شهدا مشهد شامل پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، خدمات معلولین و.... می باشند.

آدرس هتل آپارتمان شهدا مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان شهدا مشهد در خیابان خسروی اندرزگو 2 قرار گرفته است. این موضعیت مکانی عالی هتل موجب شده تا ارفاد نیاز به خودرو و یا استفاده از تاکسی سرویس را پیدا نکنند.

هتل آپارتمان شهدا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان شهدا مشهد در نزدیکی بسیاری از اماکن دیدنی اطراف حرم قرار دارد که سبب می شود افراد بتوانند در اوقات فراغت خود با جاذبه های تاریخی و بازار های قدیمی نیز آشنا شوند. حمام مهدی قلی بیگ، مسجد 72 تن، بازار سرشور، بازار رضا و ... از جمله این اماکن به شمار می روند.

هتل آپارتمان شهدا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان شهدا مشهد باز نظر کیفیت و سطح لِول خود با هتل هایی ماند هتل آپارتمان تعطیلات مشهد و هتل آپارتمان آوین مشهد مشابه می باشد.

قوانین هتل آپارتمان شهدا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای شهدا مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان شهدا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 2.5از 5
موقعیت 4.5از 5
ارزش خرید 2.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

رستوران تمیزنبود.یعنی اصلا رستوران نیست یه سالنه که باچندتامیز به غذاخوری تبدیل کردند.کارکنان غذاخوری رعایت بهداشت نمیکردند.داخل اتاق بوی دستشویی اذیت میکرد.اینترنت اصلاوجودنداره.صبح تاساعت8درب بسته بودوبایدخیلی صدابرنیدتابااکراه ازخواب بیداربشن وبازکنند.غذااصلاکیفیت وتنوع نداره. درکل فقط بخاطر نزدیک بودن به حرم خوب بود.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

فقط نزدیک به حرم بود هیچ نکته دیگه ای نداشت غذا افتضاح بود آدم نون خالی بخوره بهتره . اتاق خفه بود اصلا خوب نبود خیلی پشیمونم اومدم اینجا اصلا نیاین اینجا خداوکیلی . رستوران هم اصلا خوب نبود تنوع غذا اصلا خوب نبود

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل اپارتمان شهدا خیلی به حرم نزدیک .هتل نوساری هم هست .من پیشنهاد میدم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل شهدا مشهد لابی دنج و رستوران تمیزی داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.