هتل تاج مشهد

3.3 از 5
خوب 86 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل تاج مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
اتاق چمدان
تازه تاسیس
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا 10
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
12 دقیقه
1042 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
62 دقیقه
5124 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
48 دقیقه
4000 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
30 دقیقه
2506 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
47 دقیقه
3891 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل تاج مشهد یکی از هتل های مشهد و یکی از هتل های دوستاره مشهد می باشد. این هتل مشهد در خیابان امام رضا 10 کوچه حنایی 1 واقع می باشد. هتل ذکر شده دارای 5 طبقه است که چندین واحد اقامتی درون آن قرار گرفته اند. اگر قیمت تور مشهد برای شما اهمیت بسزایی دارد پیشنهاد می کنم تا با خواندن این مقاله درباره هتل تاج، سفری مطابق با انتظارات خود را انجام دهید.

هتل دو ستاره تاج مشهد متاسفانه فاقد پارکینگ می باشد و میهمانانی که با خودرو شخصی به هتل مراجعه می کنند باید از پارکینگ های عمومی استفاده نمایند. لابی هتل دارای فضایی وسیع است که با مبلمان و سیستم تهویه هوا مجهز می باشد. در بدو ورود به لابی این هتل مشهد از شما با رویی گشاده استقبال می شود.

هتل تاج مشهد و اتاق هایی متنوع

هتل تاج مشهد دارای اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته دسته بندی می شود که در نوع خود بهترین هستند.اتاق های دوتخته هتل یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره جدا از هم هستند. این اتاق ها بهترین گزینه برای زوج های جوان است تا خاطره ای ماندگار برای خود رقم بزنند.

هتل 2 ستاره تاج مشهد در اتاق های سه تخته خود، یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره گنجانده است. اتاق های چهار تخته این هتل 2 ستاره نیز یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره می باشد. این اتاق ها برای خانواده های پر جمعیت بهترین گزینه خواهد بود.

رستوران و کافی شاپ هتل دو ستاره تاج در مشهد

رستوران هتل دیدنی تاج در مشهد با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی  به صورت  منو انتخابی از میهمانان خود پذیرایی می کند. این ستوران تمیز و زیبا در طبقه منفی یک هتل جای گرفته است. پرسنل حرفه ای رستوران در کمترین زمان ممکن غذا را بر سر میز شما مهیا می نمایند.

کافی شاپ هتل زیبای تاج مشهد در لابی هتل طراحی شده و با سرو انواع  نوشیدنی های سرد و گرم محل مناسبی برای  اوقات فراغت و گفتمان های خانوادگی می باشد. میهمانانی که به دنبال هتلی نوساز با تخفبف های ویژه و نزدیک حرم هستند،می توانند رزرو این هتل در شهر مشهد را انجام دهند.

امکانات هتل تاج در مشهد، بر طرف کننده انتظارات مهمانان

هتل تاج مشهد هتلی نوساز و تازه تاسیس است که با مدیریت محترم و مسئولیت پذیر، سعی دارد تا انتظارات مهمانان از این هتل به خوبی بر طرف شود. از جمله امکانات در هتل تاج مشهد می توان به لابی مجهز، خدمات برای معلولین، مینی بار، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان و .... اشاره نمود. 

برای معرفی بهتر هتل تاج محل کافی است تا به آمار بالای تور هتل تاج مشهد از تهران توجه داشته باشید. این استقبال سبب شده تا نظر زائرین عزیز بیش از قبل به این هتل جذب شود. البته که هتل هایی مانند هتل آتور مشهد و یا هتل آوازه مشهد نیز با قیمت بسیار ارزان می توانند در لیست انتخاب های شما عزیزان قرار گیرند. 

فاصله هتل تاج مشهد تا حرم چقدر است؟

اگر قصد اقامت در هتل تاج مشهد را دارید، می توانید از نظر موقعیت مکانی خیالی راحت را داشته باشید. زیرا این هتل مشهد تا حرم مطهر رضوی تنها 7 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد که این یکی از مزیت های آن محسوب می شود.

دلایل رزرو هتل تاج مشهد چیست؟

هتل تاج مشهد هلاوه بر نزدیکی به حرم مطهر رضوی، کیفیت و امکاناتی مطلوب را به مهمانان خود ارائه می دهد که در کنار قیمت ارزان، می تواند تور مشهد با قیمت مناسب را برای زائرین رقم زند. از این رو مسافران بسیاری به منظور اقامت در طول سفر خود، این هتل را مورد رزرو قرار می دهند.

هر شب اقامت در هتل تاج مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

اقامت در هتل تاج مشهد هزینه ای چندان بالا را نمی طلبد؛ شما می توانید تنها با قیمتی 150 هزار تومان تا 420 هزار تومان در اتاق های این هتل اقامت داشته باشید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل تاج مشهد وجود دارد؟

با توجه به لِول دو ستاره هتل تاج مشهد، مهمانانی که آن را به عنوان مقصد برای اقامت خود در طول سفر انتخاب می کنند نمی توانند اقادام به رزرو اتاقی لوکس در این هتل نمایند. با این وجود اتاق ها در فضایی مناسب با امکانات رفاهی مناسب ایجاد شده اند که می توانند بهترین فضا را برای اقامت شما عزیزان فراهم کنند.

هتل تاج مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل تاج مشهد، خدمات و امکانات رفاهی به طور کامکل در نظر گفته شده است و راحتی مهمانان را تضمین می کند. این هتل به عنوان یک هتل دو ستاره امکانات مانند کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، پذیرش 24 ساعغته صندوق امانات، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و ..... در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

آدرس هتل تاج مشهد کجاست؟

هتل تاج مشهد در خیابان شیخ طوسی، یکی از خیابان های اطراف حرم قرار گرفته است. برای مراجعه به این هتل می توانید به رجب زاده 1 بروید.

هتل تاج مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل تاج مشهد در نزدیک ترین فاصله به بازار بزرگ و نوستالژیک رضا قرار گرفته است که بهترین ترین مکان برای خرید سوغاتی های مشهدی می باشد. همچنین این هتل دسترسی آسان به اماکن تاریخی مانند بازار سرشور، حمام مهدی قلی بیگ، مسجد 72 تن و را برای مهمانان مقسم در خود فراهم می کند.

هتل تاج مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

شما می توانید در کنار هتل تاج مشهد، هتل هایی دیگر مانند هتل آتور مشهد و یا هتل آوازه مشهد را مورد انتخاب قرار دهید که از نظر قیمت نیز پایین تر می باشند. قطعا مقایسه قیمت های این هتل ها با یکدیگر به همراه کیفیت های آن ها می تواند انتخابی برتر را نمایانگر باشد.

قوانین هتل تاج مشهد چیست؟

هتل زیبای تاج مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل تاج مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.2از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.1از 5
موقعیت 3.5از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.3 از 5
خوب 86 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح . بدترین غذا . بدترین اتاق . بدترین خدمات . بدترین برخورد پرسنل و ... رو میتونید توی این هتل ببینید

2 از 5 خدمات هتل بد بود

اتاق ها بوی فاضلاب میداد فضای بسته و بدون هواکش انگار تو زیرزمینی کیفیت غذاها بسیار پایین بجز ۳ نفر بقیه پرسنل رفتار نامناسب و طلبکارانه کلا توصیه نمیکنم فقط فضای لابی رو شیک درست کردن و تمام

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با عرض سلام هتل تاج در عین دسترسی مناسب به بازار در محیطی آرام و مناسب از نظر موقعیت مکانی قرار گرفته است ولی از نظر طراحی فضا و آکوستیک بودن فضا نسبت به اتاق های هم جوار بسیار ضعیف بوده و در نظافت اتاق ها هم عملکرد ضعفی داشتن.ولی غذای مناسبی داشتن در صورتی که در هنگام شروع تایم غذا اونجا حضور داشتین در غیر این صورت هر چی که تموم میشد دیگه خبری از شارژ مجدد وجود نداشت

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

اتاق خوب و ساکت از نظر راحتی و تمیزی هتل تاج مشهد رو پیشنهاد میدم غذا خوب بود برخورد پرسنل خوب بود.ممنون از مدیریت محترم هتل تاج

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

وضعیت اتاقها خوب بود اتاقها نورگیر و عالی بودن.. رستوران و پرسنلش خوب بودند وبرخورد پرسنل پذیرش و تحویل اتاق به موقع بود.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

خوب بود کیفیت غذا اوکی بود لابی و کافی شاپ تمیز بود اتاقها نورگیر بودن

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

از برخورد خوب پرسنل سپاسگذارم و محیط ارامش بخشی بود ممنون از پذیرایی خوبتون

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی خوب بود راضی بودم. کیفیت غذا متوسط بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

مسافت تا بازار و مراکز خرید اوکی بود ولی ازحرم یکم دور بود ... وضعیت اتاق ها ولابی خوب بود .. ویو اتاق ها خوب و نورگیر بود. باتشکر از پرسنل

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

از خدمات خوب هتل تاج سپاسگذارم . نیروهای خوش برخورد ومدیریت عالی کیفیت غذا بهترشود همه چیز عالی بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

خیلی از اتاقم راضی نبودم کوچیک بود ولی برخورد پرسنل انقد عالی و خونگرم بودن ک احساس غریبی نکردم . از نظر ارامش و ساکتی بسیار عالی بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

کیفیت غذا خوب نبود رسیدگی شود. پرسنل خوب بودن- اتاق ها خوب بود - روف گاردن خیلی خوب بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

مسافت یکم دور بود از حرم . خدمات خوب بود. نظافت اتاق ها و رستوران خوب بود . برخورد پرسنل رستوران و لابی عالی بود مدیریت خوش برخورد بودند

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

بدنبود.. برخورد پرسنل و مدیریت عالی بود کیفیت غذا خوب بود اتاق ها تمیز و زیبا بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

پرسنل خوب بودند و راضی بودم کیفیت غذا خوب بود بهترم میتونست باشه باتشکر از آژانس پرشین

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

خدمات ونظافت اتاق ها و لابی عالی بود . فاصله تا حرم هم خوب بود در کل از خدمات خوب و کارکنان تشکرمیکنم

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

از خدمات خوب و پرسنل هتل تاج و مدیریت خوب بسیار سپاسگذارم . هتل از نظر نظافت عالی خدمات و کیفیت عالی

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسللام نظافت هتل عالی بود رفتار پرسنل بسیار خوب و محترمانه کیفیت غذا نسبت به سال گذشته واقعا بهتر شده این هتل اقتصادی و به صرفه هست

تاریخ ورود : 1401/7/14
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی بود درکل

تاریخ ورود : 1401/7/12
1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

چیزی که دیدم سراسر دروغ بود و دیگر مراجعه به شما نمیکنم

تاریخ ورود : 1401/6/11
1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام من ۴شب بودم دراین مثلا هتل و تلفنی رزرو کرده بودم،ولی وقتی رفتم انجادیدم خیلی بدبود،هم غذا هم نظافت ورئیس هتل که اصلا فقط پول براش مهم بود نا رظایت زوار،من که براشون شکایت کردم

تاریخ ورود : 1401/6/23
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

متاسفانه تبلیغی که پرشین هتل هم ازبابت فاصله هتل تاحرم واقعا خسته کننده کیفیت غذا ونظم چیمان غذاخوری افتضاحبود

تاریخ ورود : 1401/6/21
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

یه مقدار توضیحات اولیه بیشتر از لحاظ سرویس تا محل اقامت (رفتن به هتل) عکس و تصاویر از هتل معرفی شده

تاریخ ورود : 1401/6/20
1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

خ. ب نبود غذا ها یخ بودند احساس کردم که غذا. شب مانده رو گرم میکردن.

تاریخ ورود : 1401/6/16
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

خیلی خوب وعالی

تاریخ ورود : 1401/6/16
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود ممنون و سپاسگزار

تاریخ ورود : 1401/6/10
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

نصبت به هزینه کاملا خوب بود فقط اتاق جنوبی بود نور گیر کم بود. هتلشم جای خوبی روبرش پارک خوبی بود

تاریخ ورود : 1401/5/20
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

نظافت سرویس بهداشتی افتضاح بود شیر الات دوماهی فکر کنم بود که تمیز نشده بود .یخچال تمیز نبود .لحافها خیلی کثیف و سیاه بود .

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

خدمات بهداشتی در حد صفر ، حوله داخل حمام سرویس وجود نداشت.اگر انتقادی از مدیریت هتل پیش می آمد ،نیروی شاغل در هتل جریمه و توبیخ میشد،موکت بسیار کثیف،تخت وپتو ورود تختی بسیار کثیف و بوی عرق و نامطبوعی ومشمعز کننده‌ای داشت. سرویس غذا خیلی خیلی خیلی بد بود ،چون از آشپزخانه خریداری میشد ،بنابراین هیچ کیفیت و کمیت نداشت,غذایی که درست و بهداشتی تهیه نشود و روزی چند مرتبه گرم شود بهتر از این نمیشود . یک عدد ???? یا دسر به همراه غذا سرو نشدو،دری از یک عدد نوشابه ویا نوشیدنی خنک در کل بسیار افتزاح بود

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

از نحوه پذیرش مشکل داشت تا ترخیص مثلاً ما سلف سرویس رزرو کرده بودیم، ولی با کلمات لغات بازی کردن،و اصطلاحات چون فولبرد ،بوفه،انتخابی،،، مجبور به تسلیم مشتری و پذیرش شرایط تحمیلی هتل شدیم.با وجود غذای انتخابی یک لیست کاملا بسته که شامل چند غذای بی کیفیت میشد،تازه غذا از بیرون ،تهیه غذا، بی کیفیت نپخته وخام و خیلی جالب اینکه لیست غذای شام فقط شامل فسفود و آماده که از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهیه می‌شد مثلاً ماکارونی ،شنسل مرغ آماده ،خوراک کوبیده خام ونپخته،جوجه از نوع سیخ چوبی که کاملا خشک و بی مزه که چند ساعت پیش از سرو غذا پخته شده وسرد شده دو باره گرم شود،رولت گوشت ،ناگت مرغ، پیراشکی ،،،،، کدام اورگان به این هتل سه ستاره داده.به نظر بنده کلمه مهمانسرا هم زیاد است برای این به اصطلاح هتل. نه سرویس به حرم جهت رفاه حال زوار،نه یک لیوان آب خنک ،اگر تقاضای یک لیوان آب خنک می‌کردی راهنمایی می شدی به بوفه که به چند برابر قیمت بفروشند. همه این ها گوشه‌ای از بی حرمتی به زوار و. زائر امام رضا بود که عنوان کردم.نهایت بی حرمتی آنجایی بود که هنگام تصفیه حساب مدیریت هتل خدمه را مجبور می‌کند که ملحفه تخت را در لاوی و در برابر چشمان دیگران وخدمه به مشتری بگوید که ملحفه لکه شده و باید آن را بشویید . کجای قانون مشتری باید ملحفه تشک را بشوید. بی حرمتی تا به کجا؟ فقط حیف که وقت نداشتم واگر نه حسابی حالشان را می‌گرفتم.....

تاریخ ورود : 1401/5/15
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا هتل خوبی نیست توصیه می‌کنم به هيچ وجه برای اقامت در شهر مشهد از هتل تاج استفاده نکنید فوق‌العاده هتل بی‌کیفیتی هست توی سايت زدن هتل ۳ستاره ولی من که رفتم دیدم هتل تک ستاره هست سايت پرشین هم زده ۳ستاره هست ولی اینطور نبود بهتره با زوار امام‌ رضا رو راست باشیم از حرم هم خیلی دوره به ما گفتن ۱۰ تا ۱۲ دقیقه فاصله‌ تا حرم داره ولی در واقع ۲۰تا۲۵ فاصله دارد رفتار مدیریت اصلا خوب نبود

تاریخ ورود : 1401/5/14
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

کارکنان هتل بی نهایت خوش اخلاق_موکت اتاق کثیف بود_کیفیت غذا متوسط_نسبت به پولی که میدی خوبه ولی میشه بهترم باشه

تاریخ ورود : 1401/5/14
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

غذا ها افتضاح بود

تاریخ ورود : 1401/5/12
2 از 5 خدمات هتل بد بود

کیفیت غذا افتضاح برخورد مدیر هتل خیلی بد

تاریخ ورود : 1401/5/3
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

باتوجه به اصرار بر نزدیک بودن هتل به حرم(داشتن کودک) باز هم هتلی با فاصله ۱۷ دقیقه پیاده روی به حرم انتخاب شد

تاریخ ورود : 1401/5/5
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی خوب بود ممنون

تاریخ ورود : 1401/5/3
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

از نظر کیفیت غذا ،خوب نبود سالن غذا خوری در محیط نامناسب و خیلی بسته بود بوی نامطبوع سرویس بهداشتی آزار دهنده بود برخورد پرسنل عالی بود

تاریخ ورود : 1401/5/3
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

در کل جالب نبود

1 از 5 خدمات هتل بد بود

خیلی داغون بود مخصوصا مدیر هتل

تاریخ ورود : 1401/4/31
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

باسلام نسبت به هزینش غذاش خیلی بد بود

تاریخ ورود : 1401/4/27
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

ازنظر رزو بلیط خوب بود فقط کیفیت هتل اصلا جالب نبود.

تاریخ ورود : 1401/4/27
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب

تاریخ ورود : 1401/4/23
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

تشکر

تاریخ ورود : 1401/4/17
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام لطفا سعی کنید مشتری ها تون به هتل تاج نفرستید از همه نظر بد بود ممنون

تاریخ ورود : 1401/4/16
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام و وقت بخیر فقط کیفیت غذا خصوصاً کوبیده پایین بود

تاریخ ورود : 1401/4/9
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

نظافت حمام خوب نبود حمام و توالت و دستشویی فضای کمی داشتند ومشکل پایین رفتن آب حمام را داشت

تاریخ ورود : 1401/4/13
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل نسبت به شرایط و موقعیت متوسط بود

تاریخ ورود : 1401/4/13
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

مسافت تا حرم زیاد بود کیفیت غذا متوسط بود

تاریخ ورود : 1401/04/10
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

یکی از نکات مثبت هتل تاج برخورد خوب کارکنان بود از نقاط منفی می توان نوشیدنی همراه غذا را نام برد که رستوران هتل به اجبار نوشیدنی که خودشان در نظر گرفته بودند را سر میزها می آوردند مثلا هر شب دوغ بود ؛ ظهرها نوشابه آنهم هر رنگی ( کوکا و پرتقالی و لیمویی) که خودشان می آوردند یا ماالشعیر میدادند شاید کسی اصلا ماالشعیر دوست نداشت و ... اگر نوشیدنی دلخواه خود را می گفتیم با اینکه در یخچال داشتند نمی آوردند.

تاریخ ورود : 1401/4/7
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل تاج هم که اصلا هتل نیست . اتاقها خیلی خیلی کثیف . غذا بی کیفیت . نداشتن اینترنت . راهروها و توالت های راهرو بسیار کثیف و ... خلاصه نگم . حیف پول ...

تاریخ ورود : 1401/4/8
1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

چاه توالت فرنگی گرفته بود ، غذاهای اشغال داشتن که دوبار خوردم و مریض شدم و دیگه استفاده نکردم فقط یک نکته مثبت وجود داشت آن هم کارکنان هتل بودن که بسیار مهربان و خوش برخورد بودند

تاریخ ورود : 1401/3/31
1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام تا به حال هتل به این کثیفی ندیده بودم

تاریخ ورود : 1401/3/27
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

ما از کارکنان هتل کاملا راضی هستیم ، اما از مدیر عامل اونجا نه.

تاریخ ورود : 1401/03/23
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

فاصله تا حرم بسیار دور بود

تاریخ ورود : 1401/3/19
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

ازهمه نظر عالی بود از مدیریت و کارکنان گرامی متشکرم برای زحمات فراوانی ک برای رفاه مسافران فرهم کردن

تاریخ ورود : 1401/3/18
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

عالی

تاریخ ورود : 1401/3/15
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

از رزرواسیون رضایت کامل داشتم بالاخص خانم احمدی ولی از کیفیت غذای هتل اصلا رضایت نداشتم برخورد پرسنل هتل عالی بود کیفیت هواپیما متوسط بود اما تاخیر نداشت

تاریخ ورود : 1401/3/13
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

بنده هتل را با پارکینگ برای 3شب گرفتم پارکینگ به من ندادند و هزینش رو به من برنگرداندند

تاریخ ورود : 1401/3/12
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از همکاری پرشین هتل با ما متشکریم .کیفیت غذای هتل تاج ضعیف بوده

تاریخ ورود : 1401/2/12
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام کیفیت غذا پایین

تاریخ ورود : 1401/1/20
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

از همه نظر عالی

تاریخ ورود : 1401/1/9
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

تخت ها خیلیییی بد سرویس بهداشتی خیلییی بد فرش کف اتاق کثیف هست و جایی برای نماز خواندن نیست

تاریخ ورود : 1401/1/10
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خسته نباشید

تاریخ ورود : 1401/1/11
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

تقریبا خوب بود فقط غذاها یکم سرد بودن

تاریخ ورود : 1401/1/10
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل سفر خوبی بود ممنونم

تاریخ ورود : 1401/1/9
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

مدیریت ضعیف و کیفت غذا فوق العاده پایین

تاریخ ورود : 1400/12/19
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

پتو کثیف.نداشتن هواکش در دستشویی.خراب بودن فرنگی.سرد بودن غذا.بی کیفیت بودن در غذا.نداشتن هواکش و تحویه مطبوع در اتاق و گرم بودن و بالا بودن رطوبت در اتاق

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل تاج افتضاح بود نظافت اتاق ها در حد صفر، کیفیت غذا بد ورفتار پرسنل بخصوص مدیریت بسیار بد، اصلا فکر نمیکنن که با زائر امام رضا برخورد میکنن، پول رو میگیرن ولی زورشون میاد امکانات بدن، در مجموع حیف پولی که دادیم

تاریخ ورود : 1400/12/1
1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل تاج افتضاح بود

تاریخ ورود : 1400/12/01
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

در مجموع اگ صبحانه رو بیارن تو اتاق خیلی بهتره چون خیلیا راحت ترن ک غذاشونو اونم صبانه ک تازه از خاب پا میشن و تو اتاق بخورن غذاشون متوسط بود. ولی برخورد عالی سکوته هتلم تا 9صبح خوبه 9 ب بعد شلوغ میشه و سروصدا

تاریخ ورود : 1400/11/30
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

در مجموع خوب بود

تاریخ ورود : 1400/11/26
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اگر کیفیت غذا و به خصوص صبحانه را بهتر کنند حداقل تخم مرغ اب پز و خیار و گوجه میگذاشتند

تاریخ ورود : 1400/11/26
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

همه چی خوب بود به جز کیفیت غذا

تاریخ ورود : 1400/11/21
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کیفیت غذا و نظافت اتاق در حد خیلی ضعیف بود

تاریخ ورود : 1400/11/13
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا راضی نبودم رو تختی و فرش خیلی کثیف بود صبحانه خیلی بد نون سرد صبحانه در حد مسافر خونه هم نبود با توجه به عکس های تو اینترنت افتضاح بود اصلا پیشنهاد نمیدم برین اونجا

تاریخ ورود : 1400/10/30
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

بهداشت تمیزی اتاق اصلا خوب نبودن

تاریخ ورود : 1400/11/6
1 از 5 خدمات هتل بد بود

ما که اصلا از هتل راضی نبودیم نظافت افتضاح موکت زیر تخت ها بسیار کثیف.تخت ها خراب بودن اصلا راحت استراحت نکردیم.غذا بی کیفیت.کباب هاشون شور بودن.حیف پولی که ادم بده بره هتل تاج.مفت هم بدن باز گرونه.به ما گفتن ۳ستاره هست.اما دروغ بود.یه ستاره هم زیادشون بود

تاریخ ورود : 1400/11/3
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خیلی خوب شیکی بود

تاریخ ورود : 1400/10/24
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

1-موکت اتاق خیلی کثیف بود 2-نان ها کیفیت خوبی نداشتن بیشتر خمیر بود تا نان3- به نظر من برنج پاکستان مناسب زائقه ایرانی نیست حتی اگر بهترین خورشت هارو با این جور برنج ها بخوری ارزش ندارد

تاریخ ورود : 1400/10/15
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کیفیت نظافت اتاق و سرویس دهی و کیفیت خیلی خیلی بد غذا باعث تاسف فراوان هستش

تاریخ ورود : 1400/10/14
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل نسبت به قیمت خوب است

تاریخ ورود : 1400/10/8
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل خوب بود

تاریخ ورود : 1400/10/2
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

خوب روب بالا بود

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

نسبت به قیمتش هتل تاج خوب بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل تاج مشهد لابی دنج و راحتی داشت در کل من از هتل راضی بودم.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل تاج مشهد کارشناسی به نام تهرانی بهم معرفی کرد. ممنونم ازش چون واقعا هتل خوبی بود و قیمت ارزونی هم داشت. من که راضی بودم از این هتل مشهد

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.