هتل ایساتیس مشهد

2.7 از 5
متوسط 16 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ایساتیس مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 61%
قیمت 1 شب 787,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
2,500,000 53%
قیمت 1 شب 1,187,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
3,000,000 48%
قیمت 1 شب 1,587,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس حرم
سرویس ایرانی
مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
تلویزیون ال سی دی
دستگاه ATM
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضای 34
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
23 دقیقه
1909 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
72 دقیقه
5991 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
45 دقیقه
3708 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
40 دقیقه
3374 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
43 دقیقه
3600 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ایساتیس مشهد یکی از هتل های 2 ستاره نوساز می باشد که سال 1392 در خیابان امام رضا، امام رضا 34، فرجامی 4 احداث گردید. این هتل مشهد با فاصله ی مناسب از بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج قرار دارد که زائران می توانند از طریق بی آر تی دسترسی سریع و آسانی به حرم داشته باشند.

تنوع در اتاق های هتل ایساتیس مشهد

هتل ایساتیس مشهد 78 باب واحد اقامتی دارد. اتاق های این هتل شامل: اتاق دوتخته، سه تخته، چهار تخته می باشد. تنوع اتاقها سبب شده تا کسانی که تور مشهد را به صورت دوستانه انجام داده اند بتوانند به راحتی و متناسب با ظرفیت، اتاق را رزرو کنند تا اقامت خوبی داشته باشند. هتل ایساتیس برای اینکه میهمانان در طول اقامت مشکلی حس نکنند امکاناتی نظیر: آباژور، چای ساز، سیستم تهویه ی مطبوع، کمد لباس، دراور، لوازم بهداشتی و... را در تمام اتاق ها قرار داده است.

هتل ایساتیس مشهد و رستوران با کیفیت

هتل زیبای ایساتیس مشهد برای اینکه میهمانان با اقامت در آن، دغدغه ای برای صرف غذا نداشته باشند، رستورانی را با ظرفیت 160 نفر در مجموعه ی خود طراحی کرده است. رستوران هتل ایساتیس به سبب رعایت نکات بهداشتی، استفاده از پرسنل منظم و مجرب برای پذیرایی باعث شده تا میهمانان از صرف غذا در هتل رضایت داشته باشند.

تور هتل ایساتیس مشهد از شیراز را می توان یکی از راحت ترین و محبوب ترین تور های موجود برای شهروندان عزیز استان فارس دانست که می توان در این بخش از مقاله به آن اشاره نمود. البته هتل های دیگری در تور های مبادی مختلف مانند هتل رازی مشهد وجود دارند که با این لِول و قیمت ارزان می توانند انتخابی ایده آل و راضی کننده برای زائرین عزیز محسوب شوند. 

هتل ایساتیس مشهد چه امکاناتی دارد؟

هتل ایساتیس امکاناتی همچون: لابی(ظرفیت 30 نفر)، سرویس حرم، اجاره خودرو(مهم ترین مزیت هتل)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، خدمات نظافت اتاق ها، تاکسی سرویس و... را برای تمام میهمانان در نظر گرفته است. اگر این هتل مورد مقایسه با هتلی همانند هتل پارس آوا مشهد قرار دهید، قطعا متوجه ویژگی ها و کیفیت هتل خواهید شد و اطمینان خاطر را از رزرو به دست می آورید.

دسترسی هتل ایساتیس مشهد به چه صورت است؟

هتل ایساتیس فاصله ی مناسب تا مکان هایی همچون: مجتمع تجاری زیست خاور(3 کیلومتر)، برج تجاری آلتون(4 کیلومتر)، بازار رضا(1 کیلومتر)، مصلی تاریخی مشهد(3 کیلومتر)، مقبره پیر پالان دوز(5 کیلومتر)، آرامگاه نادرشاه افشار(3 کیلومتر) و... دارد.

فاصله هتل ایساتیس مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل ایساتیس مشهد تا حرم مطهر رضوی به صورت پیاده حدود 20 تا 30 دقیقه زمان لازم است که به وسیله خودرو این زمان به 15 دقیقه کاهش خواهد یافت. اگر چه هتل به صورت پیاده برای دسترسی به حرم کمی زمان می برد. با این که هتل ذکر شده در لیست هتل های مشهد نزدیک حرم جایی ندارد، اما با این وجود در یکی از بهترین خیابان ها اطراف حرم به نام خیابان امام رضا قرار گرفته است.

دلایل رزرو هتل ایساتیس مشهد چیست؟

هتل ایساتیس مشهد نسبت به کیفیت و امکانات خود، قیمتی مقرون به صرفه و مناسب را به مهمانان ارائه می دهد که رضایت خاطر آنان سبب جذب به طور روز افرون زائرین تور های مشهد به سمت این هتل می باشد.

هر شب اقامت در هتل ایساتیس مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل ایساتیس مشهد چندان تنوع بالایی از نظر واحد های اقامتی را دارا نمی باشد؛ از این رو قیمت اتاق های چندان متغیر نیست. شما برای رزرو اتاق های هتل ایساتیس مشهد می بایستی هزینه ای از 250 هزار تومان تا 500 هزار تومان را پرداخت کنید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل ایساتیس مشهد وجود دارد؟

هتل ایساتیس مشهد تنها یک هتل دو ستاره معمولی با کیفیت نسبتا مطلوب است که با توجه به لِول خود اتاق های لوکسی را در اختیار مهمانان قرار نخواهد داد. گران ترین واحد اقامتی هتل نیز به به دلیل ظرفیت بیشتر هزینه ای بالا تر نسبت به اتاق های دیگر را ارائه می دهد.

هتل ایساتیس مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل ایساتیس مشهد و پرسنل مجرب آن سعی دارند تا با ارائه بهترین خدمات به مهمانان این هتل باعث رضایت و خشنودی خاطر آنان شوند. از این رو می توان گفت امکانات رفاهی در هتل به گونه ای ایجاد شده است که جای هیچگونه مشکل و یا کمبودی را برای مهمانان باقی نمی گذارد.

آدرس هتل ایساتیس مشهد کجاست؟

در زمانی که برای گشت و گذار و پیاده روی به خیابان امام رضا، یکی از خیابان های منتهی به حرم سر می زنید، هتل ایساتیس مشهد را در خیابان امان رضا 34 مشاهده خواهید کرد که آماده پذیرایی از شما عزیزان خواهد بود.

هتل ایساتیس مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل ایساتیس مشهد به فلکه ضد، ایستگاه مترو، بازار رضا، بازار سرشور، حمام مهدی قلی بیگ، مسجد 72 تن و و .... دسرتسی آسان را دارا می باشد. مهمانانی که در این هتل  اقامت یافته اند می توانند با پیاده روی، از اماکن تاریخی و دیدنی در اطراف حرم بازدید کنند.

هتل ایساتیس مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

به آن دسته از زائرینی که هتل ایساتیس را به عنوان مقصدی برای اقامت انتخاب کرده اند اما از نظر قیمت دچار تردید هستند پیشنهاد می کنیم تا پیش از رزرو خود، این هتل را با هتل هایی قیمت ارزان تر مانند هتل رازی مشهد و یا با هتلی قیمت بالا تر در همین لِول مانند هتل پارس آوا مشهد مورد مقایسه قرار دهند.

قوانین هتل ایساتیس مشهد چیست؟

هتل زیبای ذاکر مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل ایساتیس مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.3از 5
آرامش محیط 2.8از 5
کیفیت غذا 2.8از 5
موقعیت 3.1از 5
ارزش خرید 2.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.7 از 5
متوسط 16 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/11/01
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

کمی پر سر و صدا

تاریخ ورود : 1402/7/20
1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

بدترین تجربه من از یک مثلاااااا هتل بود،در هتل ایساتیس اقامت داشتیم و به شدت کثیف و غذاهایی که بیشتر توهین به مسافر بود. کبابهای سفید، مرغ های نپخته، سرد، شب اخر که شنیسل مرغ با برنج گذاشتن جلومون که با اعتراضمون دو سیخ جوجه سرد که از ظهر مونده بود اضافه کردن. از رزروشن خواستیم سیستم گرمایش اتاق رو فعال کنن گفتن فعال نیست،گفتم خب ما چه کنیم اتاق سرد،گفتن فعلا کاری نمیشه کرد از پولی که دادم اصلا راضی نیستم. شاید این پولها برای مدیریت هتل پولی نباشه اما ما برای بدست اوردنش خیلی زحمت کشیدیم. کاش ارزش بیشتری برای مهمانهاشون قائل میشدن.

تاریخ ورود : 1402/01/23
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام و احترام از زحمات خانم بزرگمهر بسیار سپاسگزارم. همه چیز از جانب ایشان عالی بود. فقط در مورد هتل اینکه ، بحث نظافت کمی پایین بود.به طور مثال در عوض کردن ملافه ها همکاری نمی کردند.

1 از 5 خدمات هتل بد بود

مدیریت کاملا ضعیف و دروغگو -هتل بسیار آلوده آلوده آلوده چاه سرویس بهداشتی بالا زد یعنی هر چی بگم خدمات و نظافت افتضاح کم گفتم و کاملا دروغگو هستن و هچنین نور اتاق ها کم و آسانسور خراب و اینقدر آلوده که حتی نمیشه پا روی موکت گذاشت خلاصه هر چی بگم افتضاح کم گفتم..رزرواسیون خانم رمضانی کاملا بی مسولیت و دروغگو و اصلا پاسخگو نیستن

تاریخ ورود : 1401/7/2
1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

منوی باز که درقرارداد قید شده بود در کار نبود نوع وکیفیت غذا خوب نبود اموال اتاق را تحویل ندادند ولی درروز آخر تهمت دزدی وغرامت گرفتند راه هتل بسیار دور ونسبت به پولی که دریافت کردیدخدمات بسیار بد بودبه خاطر گل روی امام رضا به خانم منشی بی شعور چیزی نگفتم

1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

آشغال ترین هتل که در عمرم دیدم نظافت و بهداشت اصلا صفر کثیفی همه جا موج‌میزنه غذا که افتضاح افتضاح کولر ها همگی خراب .آب فشار خیلی کم وسرد .گاهی کلا قطع. آسانسورها خراب . لابی گرم و کثیف اطاق ها حتی آب و دستمال کاغذی نداره هیچکس جواب شما رو نمیده هرچی میگی میگن نداریم پولتون رو ریختین توی سطل زباله قربون امام رضا بشم ما که فقط رفتیم زیارت این هتل فقط به عرب ها که پول خوب میدن رسیدگی‌میکنن جلوی خودمون بهترین سرویس رو به عرب ها میدادن خواهش میکنم حتی واسه یکبار هم تجربه نکنید ممنون

تاریخ ورود : ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

به غیر از پشتیبان سایت که برخورد نامناسب داشتن و سعی میکردن پول اضافه بگیرن، باقی خوب بود. و اینکه بر خلاف چیزی که در سایت نوشته بود استقبال فرودگاه نداشتن.

تاریخ ورود : 1401/2/25
1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

بدترین هتل ممکن. حداقل ۲۰بار رفتم مشهد. این هتل با اختلاف کثیف ترین هتلی بوده که تا الان اقامت داشتم.بسیار کثیف . پرسنل بی ادب. غذا بسیار بد.امکانات در حد بسیار ضعیف

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

در یک کلام متاسفم من این هتل رو برای فروردین ۱۴۰۱ رزرو کردم در بدو ورود متوجه کثیفی اتاق شدیم و با پیگیری زیاد خلاصه بعد دو روز اومدن ی جارو زدن رفتن هیچ وقت نیومدن خودشون برای نظافت حتی برای تخلیه آشغال های اتاق لامپ سوخت گفتیم کلا نیومدن ببینن ما راست میگیم یا نه !!! کیفیت بسیار بد غذا من با غذا رزرو کردم ولی حیف متاسفانه کیفیت بسیار بد و رستوران در حدی داغون که قاشق و چنگالشون اول فله ای و بعد با اعتراض داخل نایلون رفت !!! حسینیه هم اینطوری داخل سبد نمیریزن !! سالادها کاملا زرد شده بود و .... از لحاظ بهداشت که دریغ از ی محلول زد عفونی کننده ؛ پتوها کثیف چایی ساز داغون میز های داخل اتاق نظافت نشده باور کنید شاید اتاق رو تمیز نکرده بودن ! سیستم تهویه جوری بود که صبح ها جای هوای گرم هوای سرد میومد و کاملا فریز میشد اتاق و .... . در حدمنفی دو ستاره هم نیست این هتل ! موندم چ چیزی باعث میشه به ی هتل دو ستاره بدن ! همه خدماتشونم پولی بود تازه اگه حال داشتن خدماتی بدن!!!!

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

من به مدت۶شب در این هتل اقامت داشتم.تختها کثیف بودن،روتختی ها چروک و نامنظم،پتوها خراب،امکانات برای سه نفر فراهم نکرده بودن،کتری کثیف و بلااستفاده،موکت کف اتاق بسیار کثیف،توی اتاق جانور پیداشد،دمپایی لنگه به لنگه و کثیف،خدمات اتاق بسیار ضعیف(یا مایع دستشویی کیفیت نداشت یا توش آب بود،اصلا کف نمیکرد،زمانی هم ک تموم شد نداشتن که پرش کنن. تخلیه زباله و جایگزینی پلاستیک زباله ۱روز زمان میبرد چون پلاستیک نداشتن).بی نظمی در تایم غذاها(پذیرش یه ساعتی برای غذا میداد،رستوران هرساعتی میخواست پذیرایی رو شروع میکرد،بعضی وقتا مجبور میشدیم چندبار سر بزنیم تا ببینیم کی غذا میدن).بی نظمی در رسیدیگی به درخواستها(تلفن اتاق خراب بود،از روز اول اطلاع دادم،تا روز آخرم درست نشد.برای گرفتن سرویس پتو و دمپایی برای ۳نفر که کسری داشت،چندمرتبه رفتم پذیرش تا بهم دادن).کیفیت غذا خوب نبود.با اینکه پول غذارو گرفتن،سرویس صبحانه کم و بدون تنوع بود.میز و صندلی های رستوران خیلی کثیف بود.در خراب بود و ما چندبار داخل گیر کردی،حتی بعضی وقتا از بیرون در باز میشد و امنیت نبود.دستشویی هواکش نداشت.توی اتاقها و راهرو سیگار میکشیدن و بو تا توی اتاق میومد.ظرف های رستوران بعضی وقتا کثیف و بعضیاش خراب بود.اصلا بعید میدونم قبل از ورود ما اتاقو چک کرده باشن،تلفن خراب بود،یخچال خراب بود،دمپایی و پتو به اندازه نبود. با اینکه هتل ۲ستاره هست،خدمات بسیار ضعیفی داره و اصلا تمیز نیست.اصلا به نسبت هزینه ای که میگیره کیفیت نداره و هیچ نظمی توی ادره هتل نیست.به هیچ وجه پیشنهاد نمیکنم.

تاریخ ورود : 1400/9/6
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

موکت اطاق واقعا کثیف بود و بجای جای مایه دستشویی در قوطی نوشابه پر کرده بودند

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبیه فقط فاصلش دوره

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل ایساتیس کیفیت غذا خوب بود اتاق ها زیاد تمیز نبود ولی در کل راضی کننده بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل ایساتیس مشهد عالیه حرف نداره پیشنهاد می کنم این هتل مشهد حتما رزرو کنید

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل ایساتیس مشهد اتاق هاش خوبه ولی کیفیت غذاییش خوب نبود اما در کل اقامت خوبی داشتم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل ایساتیس مشهد یک هتل معمولی. در بین هتل های مشهد هم رده خودش خوبه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.