هتل زیارت مشهد

4.1 از 5
خیلی خوب 17 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل زیارت مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد بوفه
2 نفر
جزییات قیمت
2,016,000 17%
قیمت 1 شب 1,680,000 تومان
سه تخته
اقامت با فول بورد بوفه
3 نفر
جزییات قیمت
2,880,000 17%
قیمت 1 شب 2,400,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
پذیرایی در بدو ورود
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
مینی بار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان خسروی، انتهای اندرزگو 2
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
6 دقیقه
495 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
55 دقیقه
4577 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
45 دقیقه
3741 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
24 دقیقه
1960 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
45 دقیقه
3745 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل زیارت مشهد یکی از هتل های سه ستاره تاپ مشهد می باشد. هتل در سال 1395 با 6 طبقه در خیابان اندرزگو 2 احداث گردید. همین امر سبب شده تا این هتل یکی از هتل های نزدیک به حرم شناخته شود زیرا 5 دقیقه تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد. درب ورودی هتل فاقد پله می باشد به همین دلیل برای افرادی که معلول یا ناتوان هستند بسیار مناسب است.

هتل زیارت مشهد و اتاق های دیدنی

هتل 3 ستاره زیارت در مشهد با داشتن اتاق های متعدد با دیزاین شیک این امکان را فراهم کرده است تا گردشگران تور مشهد ارزان هتل متناسب با ظرفیت و سلیقه شخصی اتاق را رزرو کنند. اتاق های هتل زیارت شامل: دو تخته(دارای یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره) می باشد که مناسب برای زوج های جوان است.

هتل قیمت مناسب زیارت مشهد اتاق های سه تخته خود را که دارای یک تخت دونفره و یک تخت یک نفره می باشند مهیای خانواده های محترم کره است. امکاناتی نظیر: یخچال، تلویزیون، سشوار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و ... در تمام اتاق های هتل تعبیه شده تا رفاهی کامل نصیب میهمانان شود.

رستوران هتل زیارت مشهد

هتل زیبای زیارت در مجموعه ی خود رستورانی تمیز و دنج را برای صرف غذای میهمانانش در نظر گرفته است. رستوران هتل به سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بصورت بوفه می پردازد. هتل با استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده در سالن غذاخوری سبب شده تا رضایت میهمانان را بالا ببرد.

چه امکاناتی در هتل زیارت مشهد وجود دارد؟

هتل خواستنی زیارت مشهد با در نظر گرفتن امکاناتی نظیر: کافی شاپ، اتاق چمدان، خدمات ویژه برای معلولین، سالن ورزشی (کسانی که علاقمند به ورزش در طی روز هستند هتل شرایطی را برای این عزیزان فراهم کرده است)، فروشگاه تهیه ی سوغاتی، نمازخانه و ... در مجموعه ی خود سعی کرده تا رضایت میهمانان را بالا ببرد.

این هتل مشهد به مکان هایی همچون بازار رضا، سرای بلور(فروشگاه های لوازم خانگی به روز)، مجتمع تجاری زیست خاور(9/3 کیلومتر)، بیمارستان موسی بن جعفر و ... دسترسی نسبتا مناسبی دارد. با اقامت در این هتل سفری ارزان در پیش روی شما خواهد بود. هتل ارس مشهد و هتل ملیسا مشهد از دیگر گزینه های ارزان برای اقامت هستند.

فاصله هتل زیارت مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل زیارت مشهد تا حرم مطهر رضوی به صورت پیاده تنها 3 دقیقه زمان لازم است، زیرا این هتل در یکی از نزدیک ترین خیابان های شهر مقدس مشهد قرار دارد که این موقعیت مکانی، مهم ترین مزیت هتل برای گردشگران تور مشهد از اصفهان به شمار می رود.

دلایل رزرو هتل زیارت مشهد چیست؟

هتل زیارت مشهد یک هتل سه ستاره با کیفیت معمولی می باشد که می توان گفت به سبب موقعیت مکانی عالی و قیمت تور مشهد با قیمت ارزان مورد انتخاب مسافران قرار می گیرد. البته که مدیریت محترم هتل سعی دارد تا با ارائه خدمات و امکانات مطلوب، انتظارات مهمانان خود را بر طرف کند.

هر شب اقامت در هتل زیارت مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل زیارت مشهد نیاز به پرداخت هزینه های بالا برای رزرو نمی باشد. هر شب اقامت در این هتل از نرخ 250 هزار تومان شروع و تا 500 هزار تومان ادامه دارد که این با توجه به امکانات اتاق ها و ظرفیت، هزینه ای کاملا منصفانه خواهد بود.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل زیارت مشهد وجود دارد؟

اتاق های هتل زیارت مشهد به عنوان یک هتل سه ستاره معمولی  شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته به همراه کاناپه می باشد که در بین این اتاق ها، واحد اقامتی به نام لوکس وجود ندارد. از این رو شما می توانید با اقامت در این هتل تنها یک استراحت راحت و با آرامش را بدون هیچگونه امکانات خاص سپری نمایید. جهت اقامت در اتاق های لوکس هتل های مشهد می توانید درویشی یا قصر طلایی را انتخاب کنید.

هتل زیارت مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل زیارت مشهد خدمات و امکاناتی در خور یک هتل سه ستاره در نظر گرفته شده است و قطعا می تواند تمامی انتظارات شما با این رنج قیمت و لِول را بر طرف کند. از جمله امکانات در این هتل می توان به نمازخانه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، مینی بار، خدمات برای معلولین و ... اشاره نمود.

آدرس هتل زیارت مشهد کجاست؟

برای اقامت در هتل زیارت مشهد می بایستی به خیابان خسروی، انتهای اندرزگو، اندرزگو 2 مراجعه فرمایید. دسترسی به این هتل به راحتی قابل انجام است و شما را دچر سردرگمی و اتلاف وقت نخواهد کرد.

هتل زیارت مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل زیارت مشهد از نظر موقعیت مکانی به تمامی مغازه ها و اماکن تاریخی در اطراف حرم نزدیک می باشد. به عنوان مثال شما می توانید از این هتل به راحتی حمام مهدی قلی بیگ یا همان حمام شاه، مسجد 72 تن، بازار رضا، بازار سرشور و .... را از نزدیک ببینید.

هتل زیارت مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل زیارت مشهد از نظر کیفیت همانند هتل ملیسا مشهد می باشد که در لِولی مشابه این هتل قرار گرفته است؛ اما با این حال اگر به دنبال هتلی با کیفیت بالا تر نسبت به هتل زیارت مشهد هستید، ما هتل ارس مشهد را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

قوانین هتل زیارت مشهد چیست؟

هتل زیبای زیارت مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل زیارت مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.2از 5
آرامش محیط 4.2از 5
کیفیت غذا 3.9از 5
موقعیت 4.5از 5
ارزش خرید 3.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 17 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود از نظر تمیزی و نزدیکی به حرم واینکه من اتاقم را به علت سرو صدا دوست نداشتم عوض کردند برام.. فقط غذاهای سبزیجاتی هم باید اضافه شود چون ما زیاد گوشت دوست نداشتم ولی در کل عالی بود اخلاق کارمندان هم عالی

تاریخ ورود : 1402/02/18
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

رضایت کامل سپاس

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

ما حدود ۴۰ نفر هستیم و هنوز اقامت داریم داخل هتل ، اکثر اتاقها تمیز بود به غیر از ۲ اتاق ۳ نفره مون،که موکتها خیلی کثیف بود،اونم سعی داشتن تعویض کنن که اتاق خالی نبود برای تعویض، مدیریت فوقالعاده خوب،غذاها خوب نبود بعد از اعتراض خیلی خوب شد.سرویس دهی رستوران و اتاقها عالی هست،پرسنل فوقالعاده خوش اخلاق هستن مخصوصا خانم بذر افشان و خانم نادی عزیز،در کل نسبت به قیمت خوب هست

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز واقعا عالی بود . فقط ی خواهشی که دارم چون اتاق ها کاغذ دیواری هست کاغذ برخی اتاق ها کنده شده ، لذا موقع تحویل حتما مدرک کافی دستتون باشه . ما موقع خروج داشت برامون شر میشد . بقیه موارد واقعا عالی بود .

تاریخ ورود : 1402/1/18
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

برخورد خوبی نداشتن

تاریخ ورود : 1402/1/15
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

درگرفتن بلیط و رزرو هتل بسیار سریع و عالی ولی در نحوه ی برخورد و پاسخ گویی و لحن صحبت بسیار ضعیف

تاریخ ورود : 1401/09/23
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

آب گرمش خوب نبود پارکینگ ماشینش هم خوب نبود

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

یکی از بهترین هتل هایی بود که من اقامت داشتم برخورد کارکنان بسیار خوب بود به خصوص کارکنان رستوران

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی واقعا خوب بود و درجه یک همه چیز فقط کاشکی دیگه پیراشکی درست نکنند تنها چیز بدشون فقط پیراشکی بود بقیه چیز ها عالی

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام هتل خوبی بود به نظرمن نسبت به قیمتش همه چیزش عالی وخوب بود تشکر

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی هست باز هم به این هتل خواهم آمد

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

بنظرم هتل خوب وبصرفه ای بود ونزدیک به حرم

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

فکرشو نمیکردم با این قیمت تا این حد خوب باشه... رستورانش عالیه کادر بسیار متشخصی داره

2 از 5 خدمات هتل بد بود

یکی از مضخرف ترین به اصطلاح هتل هایی که در ایران وجود دارد.اگه میخواهید پولتون رو دور بریزید برید هتل زیارت مشهد. غذا فقط وفقط مرغ ومشتقات مرغ. وبدتر از اون برخورد بی ادبانه و غیر محترمانه مدیریت هتل با زائرین

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

فقط داخل کوچه است ولی هتل خوبه نزدیک به حرم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل زیارت مشهد عاااالی بهتر از این هتل در مشهد پیدا نمیشه. همه چی خوب بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل زیارت مشهد خیلی خوب بود همه چیز عالی ممنون. قیمت مناسبی هم داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.