هتل گلسرخ مشهد

2.7 از 5
متوسط 19 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل گلسرخ مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد بوفه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد بوفه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد بوفه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

دید حرم
پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
مناسب معلولین
سرویس ایرانی
رستوران
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
مینی بار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان بیت المقدس، خیابان خسروی نو، اندرزگو۱۷، کوچه دوم سمت راست
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
12 دقیقه
990 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
55 دقیقه
4579 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
43 دقیقه
3558 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
24 دقیقه
1961 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
43 دقیقه
3559 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل گلسرخ مشهد سال 1394 در شهر مقدس مشهد احداث گردید. این هتل از بهترین هتل های مشهد در رده ی سه ستاره محسوب می شود که از محبوبیت بالایی بین زائرین عزیز برخوردار است. موقعیت مکانی عالی و نوساز بودن هتل دلیل بسیار محکمی برای محبوبیت آن در بین دیگر هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. 

در هتل گلسرخ مشهد می توانید چشم اندازی زیبا از بارگاه حرم مطهر امام هشتم را مشاهده کنید. فاصله این هتل تا حرم مطهر رضوی تنها یک دقیقه می باشد که پس از ورود بلافاصله صحن کوثر را در مقابل چشمانتان خواهید دید.  بدون شک شما می توانید اقامتی دلنشین و بی نظیر را در طول تور مشهد در جوار بارگاه امام هشتم با اقامت در هتل گلسرخ تجربه خواهید کرد.

اتاق هایی شیک در هتل گلسرخ مشهد

هتل بی نظیر گلسرخ مشهد در خود 33 واحد اقامتی را ایجاد کرده است که به اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته تقسیم می شوند. تمامی این اتاق ها دارای چشم اندازی زیبا به حرم مطهر رضوی هستند. این خصوصیات در اتاق های هتل گلسرخ باعث شده است تا اقامت در واحد های اقامتی این هتل فضایی رویایی و منحصر به فرد را برای مهمانان به وجود آورد.

اتاق های هتل گلسرخ در مشهد دارای امکانات مرفه و عالی می باشد که برای رفاه هرچه بیشتر مهمانان گرامی تدارک دیده شده اند. این امکانات شامل سیستم تهوع مطبوع، مبلمان راحتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون و .... می باشند. همچنین نظافت به طور کامل در این اتاق ها رعایت می شود که رضایت تمامی مهمانان را به همراه دارد.

رستوران و کافی شاپ با طراحی خاص در هتل گلسرخ مشهد

هتل زیبای گلسرخ مشهد رستوران بسیار زیبا و بی نظیری را در خود ایجاد کرده است که مهمانان این هتل را از هر چیزی بی نیاز می کند. وجود این رستوران در هتل موجب شده است تا مهمانان برای صرف غذا نیاز به خارج شده از هتل را نداشته باشند. تمامی غذاهای این رستوران به صورت بوفه سرو می گردد که با بهترین کیفیت به مهمانان گرامی عرضه می شود.

رستوران هتل جذاب گلسرخ مشهد از نمایی فوق العاده زیبا و شیک تشکیل شده است. دکوراسیون مدرن و لوکس این رستوران درهنگام میل غذا چشم شما را به خود خیره خواهد کرد. شما می توانید با مراجعه به این رستوران در وعده های صبحانه، ناهار و شام از طعم غذاهای لذیذ و خوشمزه نهایت لذت را ببرید. ناگفته نماند چشم انداز زیبا به حرم مطهر ازدیگر خصوصیاتی است که فضای رستوران را رویایی می سازد.

این هتل مشهد با ایجاد کافی شاپ دنج و زیبا در خود این امکان را فراهم کرده است تا مهمانان عزیز بتوانند ساعاتی با آرامش را در این مکان سپری کنند. این کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسرهای متنوع، کیک و... پذیرای مهمانان گرامی در تمامی ساعات می باشد.

آیا امکانات هتل گلسرخ مشهد انتظارات مهمانان را بر طرف می کند؟

هتل گلسرخ در شهر مشهد با امکانات بی نظیر و خدمات دهی عالی که در خود ایجاد کرده است سعی بر جلب رضایت هرچه بیشتر مسافران خود دارد. از جمله امکاناتی که می توان از آن نام برد لابی بسیار زیبا و فوق العاده این هتل است. زائرین عزیز می توانند با نشستن در لابی به استراحت یا گفت و گو با یکدیگر بپردازند و از این فضای زیبا لذت ببرند.

هتل گلسرخ مشهد از نظر موقعیت مکانی

این هتل مشهد از نزدیک ترین هتل های 3 ستاره به حرم مطهر می باشد. شما می توانید به صورت پیاده تنها به مدت 1 دقیقه به حرم امام هشتم دسترسی پیدا کنید. این فاصله کم و نزدیکی به حرم رضوی با چشم اندازی از تمام اتاق ها، رستوران و کافی شاپ به سمت حرم  دلیل بزرگ محبوبیت این هتل می باشد.

با اقامت در هتل 3 ستاره گلسرخ در مشهد می توانید به راحتی از امکانی مانند حمام قلی بیگ و دیگر موزه ها و مکان های تاریخی در نزدیکی حرم دیدن کنید. چهارراه خسروی نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد که موقعیت مناسب برای مهمانان عزیز می باشد.

لازم به ذکر است تور هتل گلسرخ مشهد از اصفهان نیز امروزه بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. دلیل این استقبال بالا از سمت شهروندان اصفهانی نیز قیمت مقرون به صرفه هتل و کیفیت عالی آن می باشد. البته ناگفته نماند که هتل هایی مانند هتل جواهر شرق مشهد و هتل منجی مشهد نیز کیفیتی بالا را به گردشگران ارائه می دهند که بدون شک ارزش حتی یک شب اقامت را دارند. 

فاصله هتل گلسرخ مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل گلسرخ مشهد تا حرم مطهر بسیار کم می باشد به طوری که با 3 دقیقه پیاده روی به آستان امام مهربانی ها خواهید رسید. کیفیت بالا و خدمات دهی مطلوب این هتل سبب شده تا در زمان ررزو هتل مشهد بسیار مورد توجه باشد.

دلایل رزرو هتل گلسرخ مشهد چیست؟

هتل گلسرخ با ارائه امکاناتی بسیار کامل و خدمات دهی بسیار مطلوب توانتسه گردشگران تور مشهد قطار را به سمت رزرو این هتل جذب کند. ضمن این که قیمت منصفانه آن نیز دلیل دیگری برای رزر هتل ذکر شده می باشد.

هر شب اقامت در هتل گلسرخ مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل گلسرخ شهر بهشت باید هزینه ای بالغ بر 280 هزار تومان تا 760 هزار تومان پرداخت نمایید که با توجه به کیفیت هتل می توان قیمت آن را منصفانه قلمداد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل گلسرخ وجود دارد؟

هتل گلسرخ شهر مشهد اتاق خاص وجود ندارد اما گران ترین اتاق این هتل سوئیت 4 تخته با منوی فولبرد است که می توان گفت یکی از بهترین اتاق های هتل است. اگر این هتل نیاز شما از این بابت، نمی تواند رفع کند، توصیه می کنیم هتل اترک مشهد یا هتل الماس مشهد را رزرو کنید.

هتل گلسرخ چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از امکانات و خدماتی که در هتل 3 ستاره گلسرخ مشهد به میهمانان ارائه می شود، می توان به رستوران و کافی شاپ، پارکینگ؛ نمازخانه، خدمات خشک شویی، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندق امانات، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها و ... اشاره کرد.

آدرس هتل گلسرخ مشهد کجاست؟

هتل گلسرخ شهر مشهد در میدان بیت المقدس، خیابان اندرزگو، اندرزگو 17 واقع می باشد. دسترسی به ایستگاه اتوبوس و مکان های تاریخی از مزیت های هتل به شمار می رود.

هتل گلسرخ به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل گلسرخ به بازار رضا، بازار سرشور، بازار فرش فروش ها، حمام مهدی قلی بیگ، مسجد هفتاد و دو تن و ... نیز دسترسی دارد.

هتل گلسرخ مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل گلسرخ مشهد از نظر امکانات و خدمات بسیار عالی بوده که در لول خود یک هتل 3 ستاره تاپ محسوب می شود. البته از دیگر گزینه های عالی برای اقامت در شهر مشهد که هم لول با این هتل باشند، می توان به هتل جواهر شرق مشهد و هتل منجی مشهد اشاره کرد.

قوانین هتل گلسرخ چیست؟

هتل زیبای گلسرخ در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل گلسرخ مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.3از 5
آرامش محیط 3.1از 5
کیفیت غذا 2.2از 5
موقعیت 3.7از 5
ارزش خرید 2.2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.7 از 5
متوسط 19 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت غذا بسیار بسیار ضعیف نور اتاقها کم و اتاق سه تخته را چهار تخت گذاشتن که فضا کم شده بود فقط به حرم نزدیک بود که در مقابل معایبش اصلن به چشم نمیاید امید است مدیریت هتل در مورد کیفیت غذا و بوی بد داخل اتاقها و راهرو فکر اساسی بکند با رنگ کردن ظاهر هتل کیفیت تغییر نمیکند

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

از لحاظ بهداشت وتمیزی افتضاح حتی در صورت چند بار تذکر.بوی بد فاضلاب از بدو ورود تا روز اخر که حتی شب نمیشد از بوی بد بخوابی.ظرفهای توی رستوران کثیف در کل اصلا نسبت به پولی که پرداخت میشه خوب نیست همه چیزش افتضاحه .

2 از 5 خدمات هتل بد بود

وضعیت نظافت نامناسب می باشد و علی رغم تذکر روزانه در مورد نظافت سرویس بهداشتی ، توجهی نشد بگونه ای که مجبور بودیم از سرویس بهداشتی مراکز تجاری یا حرم استفاده کنیم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

خیلی. بد بود اصلا راضی نبودم وایفا نداره خدماتش اشغال اب قطع بود اخر شب نظافتشم ک هیچ پذیرش که اصلا پاسخگو نیست فقط نزدیک به حرمه همین

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

از نظر نظافت،امکانات،غذا خیلی بد بود

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

خوب

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

خیلی خیلی غذا افتضاح بود یه کولر ساده نداره وای فای نداره نظافت که نداره فقط نزدیک حرم هست وسلام

2 از 5 خدمات هتل بد بود

من درتاریخ ۱۹تا ۲۲ برج هفت ۱۴۰۲ به عنوان‌مهمان ویژه به این هتل معرفی شدم سیستم گرمایشی نداشتند نظافت افتضاح چایی و قند باید خودت تهیه کنی به مقدار خیلی کم دراختیارت میزارند توی غذا مو و داخل سالاد مگس بود که کسی پاسخگو نبود متاسفانه و از سرمای اتاق گفتم گفتند که مجاز به راه اندازی سیستم‌گرمایشی نیستند تا برج ۸ و دریغ از یه لحظه دلخوشی در هتل گلسرخ هزینه زیاد و خدمات رسانی فوق العاده ضعیف

2 از 5 خدمات هتل بد بود

نسبت به قیمت خیلی بی کیفیت هست

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اینترنت WIFI در طول ۴ روز اقامت کلا قطع بود و ریسپشن هتل هم می گفت مشکل از بخش IT هتل هست و ربطی به ما ندارد وحشتناک این که اینترنت خط هم در هتل درست جواب نمی دهد. ما دو اتاق رزرو کرده بودیم که یکی را در طبقه ۱ و یکی را در طبقه ۵ دادند و گفتند مشکل از تور است و به ما ربطی ندارد. کیفیت نان برای صبحانه بسیار بسیار ضعیف (نان لواش مانده) بود. کیفیت غذا متوسط و تنوع غذایی سلف سرویس کم بود. حتی چیزهای کم هزینه ای مانند ترشی یا میوه در کنار غذا وجود نداشت.

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

به مردم ایران به هتل گل سرخ مشهد سفر نکنید از نظر غذا آب بهتر از این غذاست چادر بهتر از این هتل است وتبلیغاتشون همش دروغه و یک ستاره هم نیست

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از لحاظ غذایی بسیار بد حتی در رستوران برای صرف غذا آب آشامیدنی نبود و از لحاظ کیفیت غذا خیلی بد و بد طعم بود انتقاد هم کردم به مدیریت ولی هیچ توجهی نکردند گفتند غذا با تور است هر کس خواست برود در چادر زندگی کند بهتر از گل سرخ است حداقل در چادر نان خالی خوب و آب هست از لحاظ جای خواب انگار در قبرستان مرده ها خوابیدی

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا هتل افتضاحی بود، کیفیت غذا صفر ، نظافت صفر، سیستم تهویه افتضاح، سرویسهای بهداشتی مزخرف، تنها مزیتی که داشت نزدیک حرم بود ،به هیچکسی پیشنهاه نمیکنم خودمم گول خوردم وگرنه هیچوقت همچین جایی نمیرفتم

تاریخ ورود : 1400/11/14
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

اتاق ها تخت دبل بود خیلی عالی بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل گلسرخ مشهد از همه نظر خوب بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل گلسرخ مشهد عالی و خوب بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل گلسرخ مشهد از هر نظری عالی و خوب بود.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل گلسرخ مشهد بهترین انتخاب واسه اقامت ارزون در مشهد هست. درسته لوکس نیست ولی دلنشین و با صفاست

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل گلسرخ مشهد واقعا خوبه من خیلی راضیم از این هتل مشهد به دوستانم هم پیشنهاد کردم به این هتل مشهد برن

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.