هتل سپنتا مشهد

3 از 5
متوسط 10 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سپنتا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,800,000 17%
قیمت 1 شب 1,500,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
2,700,000 17%
قیمت 1 شب 2,250,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
3,600,000 17%
قیمت 1 شب 3,000,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
مناسب معلولین
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهارراه شهدا، یه سمت چهارراه خسروی، رجایی 4 (کوچه شاهین فر)
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
16 دقیقه
1348 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
54 دقیقه
4504 متر
بیمارستان قائم (عج)
7 دقیقه
36 دقیقه
2983 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
24 دقیقه
2002 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
36 دقیقه
2986 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سپنتا مشهد (اسپیناس سابق) یکی از هتل‌های سه ستاره مشهد است که در تاریخ 20 مهرماه 94 افتتاح گردیده است. این هتل در لیست هتل های قیمت مناسب مشهد قرار دارد که 4 طبقه بوده و 32 واحد اقامتی دارا می باشد. هتل مذکور در کوچه‌ای قرار دارد که در زمان گذشته بیمارستانی به نام شاهین فر، دایر بوده است. همین دلیل باعث شده تا نام کوچه نیز شاهین فر خطاب شود.

هتل سپنتا مشهد فاصله‌ای 9 دقیقه‌ای تا حرم مطهر دارد. باب الجواد، درب ورودی حرم از سمت خیابان اندرزگو است که با وارد شدن به حرم، به صحن جامع رضوی قدم خواهید گذاشت. لابی زیبای هتل، دارای مبل‌های راحت، تلویزیون LED، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و نمازخانه است. اگر قصد سفربا تور مشهد را دارید این مطلب را تا انتها دنبال کنید. 

کافی شاپ و رستوران دنج در هتل سپنتا مشهد

هتل زیبای سپنتا مشهد مکانی را در هتل خود تعبیه کرده تا میهمانان بتوانند، لحظاتی را با آرامش خاطر سپری کنند. کافی‌شاپ هتل سپنتا، همان مکان موردنظر است که شما با صرف انواع چای و قهوه یا نوشیدنی‌های خنک، می‌توانید اوقات خوشی را تجربه کنید. جهت رزرو میز در کافی‌شاپ هتل، کافی است با تلفن هتل سپنتا ارتباط برقرار کنید.

رستوران هتل جذاب سپنتا مشهد به دو سالن مجزا تقسیم می‌شود که یکی سالن صبحانه خوری و دیگری سالن اصلی است. رستوران اصلی هتل، متنوع‌ترین غذاهای ایرانی را باکیفیت مطلوب، برای میهمانان سرو می‌کند. در رستوران هتل، منو غذا به‌صورت انتخابی است. سالن صبحانه خوری نیز، منو بوفه سلف‌سرویس بوده و انواع صبحانه‌های گرم و سرد را به میهمانان عرضه می‌کند.

اقامتی راحت در اتاق های هتل سپنتا مشهد

هتل سه ستاره سپنتا مشهد با 32 واحد اقامتی، پذیرای زائران امام رضا (ع) است که این اتاق‌ها، به 2 دسته اتاق‌های استاندارد و اتاق‌های کانکت تقسیم می‌شوند. در اتاق‌های هتل، امکاناتی ازجمله: اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ملزومات بهداشتی، مبل‌هایی راحت و ... وجود دارند. جهت اطلاعات بیشتر از نظرات مردم، به بخش نظرسنجی هتل سپنتا در پایین صفحه مراجعه نمایید.

هتل سپنتا مشهد و مکان‌های نزدیک

آدرس هتل سپنتا و موقعیت مکانی آن به‌گونه‌ای است که شما عزیزان به میدان شهدا، باغ موزه نادری، بازار مرکزی، باغ ملی مشهد و ... دسترسی خواهید داشت. نزدیک بودن ایستگاه مترو به این هتل مشهد، سبب شده تا بسیار آسان به بازار فردوسی که یکی از مهم‌ترین بازارهای مشهد است مراجعه کنید.

هتل سپنتا مشهد یک هتل سه ستاره معمولی است که اغلب تنها به دلیل اقامتی کوتاه مورد انتخاب قرار می گیرد. از این رو ما به آن دسته از گردگشرانی که علاقه مند هستند در هتل هایی با کیفیت بالا اقامت داشته باشند هتل هایی مانند هتل اطلس مشهد و یا هتل گلسرخ مشهد را پیشنهاد می کنیم. ممکن است که قیمت در این هتل ها کمی بالا تر از هتل سپنتا باشد که البته با توجه به کیفیت آن ها بسیار مناسب در نظر گرفته شده اند.

تور هتل سپنتا مشهد و اقامتی ارزان

با تهیه تور هتل سپنتا مشهد می توانید اقامتی بسیار ارزان و با کیفیت مطلوب را در شهر مشهد داشته باشید. تور هتل سپنتا مشهد این امکان را به شما می دهد تا به بازار لوازم صوت و تصویر مشهد (خیابان سعدی) تنها با چند دقیقه پیاده روی دست پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره تور هتل سپنتا مشهد با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فاصله هتل سپنتا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل سپنتا مشهد تا حرم مطهر رضوی کمتر از 9 دقیقه با خودرو می باشد که یکی از دلایل محبوبیت هتل ذکر شده نزد گردشگران تور مشهد است. اگر بخواهید پیاده به حرم مطهر مشرف شوید فاصله ای حدود 15 دقیقه پیاده روی را باید طی کنید.

دلایل رزرو هتل سپنتا چیست؟

هتل سه ستاره سپنتا مشهد با 32 واحد اقامتی و موقعیت مکانی هتل سپنتا مشهد به گونه ای است که به میدان شهدا، باغ موزه نادری، بازار مرکزی و باغ ملی مشهد و ......دسترسی خواهد داشت. از دیگر دلایل رزرو این هتل مشهد توسط زائران است. لازم به ذکر است هتل سپنتا در میان دیگر هتل های مشهد از قیمتی ارزان تر برخوردار است.

هر شب اقامت در هتل سپنتا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل سپنتا مشهد بسته به نوع اتاق یا پنت هاوس تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال اقامت در اتاق های معمولی این هتل مشهد 140 هزار تومان و برای اقامت در سوئیت های چند تخته آن باید بیش از 220 هزار تومان هزینه بپردازید. توجه کنید که قیمت ها در حال تغییر است که امکان دارد با توجه به زمان رزرو، قیمت ها کاهش یا افزایش داشته باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل سپنتا وجود دارد؟

هتل سپنتا در شهر مشهد با 32 واحد اقامتی پذیرای زائران امام رضا است که این اتاق ها به دو دسته اتاق های استاندارد و اتاق های کانکت تقسیم می شوند که در اتاق های هتل امکاناتی بسیاری وجود دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید.

هتل سپنتا چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از امکانات و خدمات هتل 3 ستاره سپنتا می توان به اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و ملزومات بهداشتی و مبلمان راحتی و ... اشاره کرد. کافی شاپ هتل سپنتا همان مکان مورد نظر است که می توانید با خوردن قهوه و چای و نوشیدنی های خنک اوقات خوشی را سپری کنید و در رستوران دنج هتل سپنتا که دارای یک سالن صبحانه خوری و سالن اصلی است، می توانی غذاهای ایرانی با کیفیت مناسب را نوش جان کنید.

آدرس هتل سپنتا مشهد کجاست؟

هتل سپنتا در خیابان شهدا به سمت چهارراه خسروی، رجایی 4؛ کوچه شاهین فر قرار گرفته است و همین موقعیت مکانی خوب سبب شده تا این هتل به بازار سراب و خیابان سعدی نزدیک باشد.

هتل سپنتا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره سپنتا مشهد به اماکنی همچون میدان شهدا، بازار حکیم مشهد، ایستگاه قطار شهری و ... دسترسی بسیار راحتی دارد.

هتل سپنتا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل سپنتا مشهد که یک هتل سه ستاره معمولی است که اغلب به دلیل اقامت کوتاه مورد انتخاب قرار می گیرد و آن دسته گردشگرانی که علاقمند به اقامت در هتل های با کیفیت و با امکانات بیشتر هستند، می توانند هتل گلسرخ مشهد و یا هتل اطلس مشهد را مورد رزرو قرار دهند.

قوانین هتل سپنتا چیست؟

هتل سپنتا در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل سپنتا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.4از 5
آرامش محیط 2.9از 5
کیفیت غذا 2.8از 5
موقعیت 3.2از 5
ارزش خرید 2.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 10 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل سپنتا تنها هتلی است که منفی صفر هم براش اضافی است نه کیفیت غذا داره نه درست بلدن با مهان حرف بزنند ایناها حتی مهمان داری هم بلد نیستن اول یادبگیرید با مهمان درست حرف بزنند بعد هتل بزند کیفیت های غذای زیر صفر درست بلد نیستن بپزند و تمای پرنسال مواظب که بیشتر برنداریم کلا باید در این هتل ببندیم نظافت زیر صفر آقا اصلا هیچ تواین هتل نیست صاحب هتل سپنتا خانم یااقا برای پولی که می گیری ارزش قابل باش مردم پولشون از سر کوچه نمی یاران تمامی ملافه ها بوی کند میده انگار ۳ نفر روش خوابیده باشن نظارت کن بهشون لطفا یه حموم به تمامی پرنسانت بگو برن

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح، لفطا گول تبلیغات رو نخورید، اتاقهای 3نفره داغون، نور نداشت، تختها افتضاح نمیشد بخوابی، اگر هتله و سه ستاره است چرا یه کتری برقی توی اتاقها نیست؟ خمیردندون و مسواک و شوینده نبود، قندا روی توی پلاستیک عین گداها ریخته بودن غذاهاشونو دوروز یه بار مجدد گرم میکردن و میزاشتن واسه سرو، اسمش منو بازه ولی کلا دو یا سه مدل غذای مزخرف و مونده میزارن، نونهای صبحانه یخ زده و مونده و غیر قابل خوردن از بس که نپخته هر چی از بیخود بودنش بگم کم گفتم اینا رو نوشتم که الکی گول سه ستاره بودنشو نخورید

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

وقتی افراد بلد نیستند چجوری با افراد حرف بزنن و احترام بزارند چگونه میاند و توی پذیرش کار میکنن و دوم غذای مناسبی ندارند بنده دل درد شدیدی کشیدم شیر اب برای شست و شو و نوشیدن اب ندارن بلکه برای خوردن اب هر بار ۸هزار تومن باید بپردازید و نظافتی انجام نمیدهند و برای افراد سالمندی که با ویلچر هستند سراشیبی بدی درست کردند

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اشتباه محظه اگه کسی بیاد این هتل طرز برخورد کارکنان واقعا صفره. ساعت های سرو غذا هم محدوده یک ساعت اصلا نمی‌رسید .کیفیت غذاش هم واقعا افتضاح ما که همشو رفتیم رستوران .

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاقی که به ما دادن سیستم گرمایشی نداشت هیتر برقی آوردن ولی اتاق پریز برق نداشت، کیفیت غذا خیلی خیلی پایین بود، تلویزیون اتاق خراب بود، دیوار بین اتاقها اینقدر نازک بود که هم صدای اتاق کناری اینور میومد هم توی راهرو که رفت و آمد میکردن صدای کفش نمیذاشت بخوابیم، خلاصه خیلی مزخرفه

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

از زحمات همه شما ممنونیم

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

از زحمات همه شما ممنونیم

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود با امکانات متوسط . بیشتر کارکنان نیروی انتظامی اقامت داشتند

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خیلی خوب و دنج بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سپنتا مشهد کیفیت غذاش خیلی خوب بود از اقامتم راضی بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.