هتل دیار رضوی مشهد

3.8 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل دیار رضوی مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
نزدیک به ایستگاه قطار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان نواب صفوی , جنب مجتمع تجاری عدالت
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
14 دقیقه
1192 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
7 دقیقه
46 دقیقه
3858 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
61 دقیقه
5057 متر
بیمارستان جوادالائمه
2 دقیقه
17 دقیقه
1445 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
61 دقیقه
5058 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل دیار رضوی مشهد یکی از هتل‌های یک ستاره اقتصادی شهر مشهد است. این هتل را می توان در لیست هتل های مشهد با قیمت ارزان جای داد که در خیابان نواب صفوی، جنب مجتمع عدالت واقع شده است. فاصله هتل دریار مشهد تا حرم حدود 15 دقیقه پیاده روی می باشد که می تواند دسترسی را برای زائرین مقیم در این هتل راحت کند. 

اقامتی راحت  در اتاق های هتل دیار رضوی مشهد

هتل دیار رضوی مشهد دارای واحدهای اقامتی متنوع و مناسب می باشد. آن دسته از گردشگرانی که قصد رزرو تور مشهد با کمترین قیمت را دارند می توانند با انتخاب این اتاق ها، اقامتی مقرون به صرفه را تجربه کنند. اتاق‌ها شامل: اتاق دو تخته الی پنج تخته است.

تنوع در منوی رستوران هتل دیار رضوی مشهد چگونه است؟

در هتل محبوب دیار رضوی مشهد یک رستوران با فضای نسبتا مناسب و کیفیت غذایی مطلوب ایجاد شده است که می تواند مهمانان مقیم را از خارج شدن به منظور صرف غذا بی نیاز کند. انوع غذاهای ایرانی با تنوع رضایت بخش در منوی غذایی رستوران هتل دیار رضوی سرو می شود که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های شما عزیزان خواهد شد. 

اگرچه هتل زیبای دیار مشهد یک هتل کاملا معمولی و با لِول تک ستاره است، اما با این حال می توان تور هتل دیار مشهد از تهران را یکی از تور های محبوب قیمت مناسب دانست که اغلب به شهروندان عزیز پایتخت پیشنهاد می شود. البته ارگ به دنبال هتلی نسبتا همین قیمت اما کیفیت بالا تر هستید، حتما هتل یکتا مشهد را مورد بررسی قرار دهید. 

امکاناتی مطابق با انتظار مهمانان از هتل دیار رضوی مشهد

هتل جذاب دیار رضوی مشهد امکاناتی در خور یک هتل تک ستاره را مطابق با قیمت و انتظارات مهمانان خود ارائه می دهد و قطعا می تواند رضایت آنان را جلب کند. از جمله امکانات و خدمات این هتل می توان به پرسنل مسلط و خونگرم، وای فای رایگان، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پارکینگ و... اشاره نمود. 

هتل تک ستاره دیار رضوی مشهد دسترسی خوب به مکان‌هایی همچون: مجتمع تجاری عدالت، مجتمع آرمان(شیک ترین مرکز تجاری برای تهیه ی پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، آتلیه عکس) می باشد. سرای امین و... دارد. اگر علاقه مند هستید در هتلی مانند این هتل با موقعیت مکانی مناسب اقامت داشته باشید، می توانید هتل استقلال مشهد را نیز در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

فاصله هتل دیاررضوی مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل دیار رضوی مشهد تا حرم مطهر بسیار نزدیک می باشد به گونه ای که میتوان گفت با 5 دقیقه پیاده روی به حرم خواهید رسید که این مسئله برای گردشگران تور مشهد حائز اهمیت است.

دلایل رزرو هتل دیار رضوی مشهد چیست؟

یکی از دلایل رزرو این هتل مشهد نزدیک بودن به حرم مطهر رضوی و دسترسی به دیگر اماکن دیدنی است. اما قیمت ارزان و کیفیت هم دلیل دیگری برای رزرو این هتل می باشد.

هر شب اقامت در هتل دیار رضوی مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در این هتل می توانید از شبی 190هزارتومان تا 380 هزار تومان بپردازید که این قیمت ها با توجه به بازه زمانی مختلف تغییر می کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل دیار رضوی وجود دارد؟

هتل یک ستاره دیار رضوی هیچ اتاق لوکسی ندارد و برای رفع چنین نیازی می توانید رزرو اتاق های لوکس هتل درویشی را انجام دهید.

هتل دیار رضوی چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل دیار رضوی دارای خدمات و امکانات چندان خوبی نمی باشد که با توجه به لول هتل جای گله ای نیست. از امکانات این هتل مشهد نزدیک به حرم می توان به رستوران و کافی شاپ و تاکسی سرویس اشاره کرد.

آدرس هتل دیار رضوی مشهد کجاست؟

هتل یک ستاره دیار رضوی مشهد،در خیابان نواب صفوی, جنب مجتمع تجاری عدالت قرار گرفته است که به این دلیل نزدیک حرم می باشد

هتل دیار رضوی به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل یک ستاره دیار رضوی در سمت نواب صفوی قرار دارد و به دلیل موقعیت مکانی که دارد به خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی و ... دسترسی دارد.

هتل دیار رضوی مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

با این که هتل دیار رضوی برای یک اقامت بسیار خوب است اما به دلیل تکمیل ظرفیت کسانی هستند که دنبال هتل هایی طبق لول این هتل می گردند. از پیشنهاد های ما به این عزیزان هتل استقلال مشهد و هتل یکتا مشهد است.

قوانین هتل دیارضوی چیست؟

هتل زیبای دیاررضوی در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل دیار رضوی مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارزش اقامت نسبت به قیمت خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.