هتل کوه نور مشهد

3 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل کوه نور مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
صندوق امانات در لابی
آشپزخانه در سوپیت
ظروف پخت و پز
تلویزیون معمولی
نزدیک به ایستگاه قطار
نزدیک به مرکز شهر و نقاط دیدنی
نزدیک به ایستگاه مترو

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهارراه شهدا، شیرازی ۱۷
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
20 دقیقه
1650 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
50 دقیقه
4134 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
43 دقیقه
3556 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
23 دقیقه
1901 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
43 دقیقه
3559 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل کوه نور مشهد یک هتل 1 ستاره در مشهد می باشد که در یکی از خیابان‌های قدیمی این شهر واقع شده است. این هتل مشهد از نظر کیفیت و خدمات، در حد متوسط قرار دارد. آدرس هتل کوه نور بسیار ساده است، زیرا در چهارراه شهدا قرار دارد. برای ورود به حرم مطهر باید از بست شیخ طوسی داخل شوید، سپس وارد صحن جمهوری خواهید شد.

اتاق های هتل کوه نور مشهد و تجربه اقامتی راحت

هتل کوه نور مشهد دارای اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخت می باشد که با دیزاینی ساده و راحت، یک اقامت دلشنین را برای شما عزیزان و زائرین ارجمند فراهم خواهند کرد. این اتاق‌ها از امکانات مطلوبی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، پتو، دمپایی، ملزومات بهداشتی،ذ حمام، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش و ....برخوردار می باشند.

صرف غذاهای لذیذ در رستوران هتل کوه نور مشهد

هتل تک ستاره کوه نور مشهد دارای رستوران نقلی و کوچک است که از کیفیت غذایی مطلوبی برخوردارم می باشد. رستوران این هتل مشهد غذای خود را به صورت منو انتخابی ارائه می دهد. هتل کوه نور مشهد با این که فاقد کافی شاپ است، اما چایخانه‌ای سنتی را در نظر گرفته است. در این چایخانه سنتی، چای‌های خوش طعم و قلیان‌های عربی ارائه می شود. 

آیا امکانات هتل کوه نور مشهد مطلوب است؟

در هتل محبوب کوه نور مشهد امکاناتی در خور یک هتل تک ستاره ایجاد شده که می تواند انتظارات شما عزیزان را بر طرف کند. خدما دهی هتل نیز با کمک پرسنل مجرب به بهترین شکل انجام می گیرد و جای هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت. از جمله امکانات این هتل می توان به اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، چایخانه سنتی و ... اشاره نمود.
 

فاصله هتل کوه نور مشهد تا حرم چقدر است؟

اگر در هتل کوه نور مشهد اقامت یافته اید می توانید در مدت زمان 7 دقیقه به صورت پیاده به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنید.

دلایل رزرو هتل کوه نور مشهد چیست؟

هتل کوه نور مشهد یک هتل در نزدیکی حرم مطهر رضوی است که اغلب به دلیل قیمت مناسب و موقعیت مکانی عالی مورد رزرو قرار می گیرد. از این رو اگر در بین هتل های مشهد به دنبال هتلی نزدیک به حرم با قیمت مقرون به صرفه هستید، این هتل می تواند پیشنهادی مناسب برای شما محسوب شود.

هر شب اقامت در هتل کوه نور مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه اقامت در اتاق های هتل کوه نور مشهد برای هر شب مطابق با ظرفیت اتاق از 220 هزار تومان آغاز شده و تا 440 هزار تومان ادامه دارد که این مبلغ اکنون به صورت الحساب اعلام می شود.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل کوه نور مشهد وجود دارد؟

هتل کوه نور مشهد یک هتل تک ستاره معمولی است که قطعا نمی توان از آن انتظار اتاق و یا واحد اقامتی لوکسی را داشت. با این حال مدریت هتل سعی کرده تا مطابق با انتظار مهمان و زائرین تور مشهد، امکاناتی مناسب را در اتاق های این هتل ایجاد کند.

هتل کوه نور مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

تمامی اتاق های هتل کوه نور مشهد به صورت فولبرد همراه با صبحانه، ناهار و شام در اختیار مهمانان قرار داده می شوند که این یکی از امکانات جذب کننده این هتل به حساب می آید. همچنین امکانات رفاهی مانند اتاق چمدان، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، چایخانه سنتی، رستوران و ... نیز در این هتل وجود دارند.

آدرس هتل کوه نور مشهد کجاست؟

برای دسترسی و اقامت در هتل کوه نور مشهد می توانید به چهار راه شهدا، خیابان شیرازی 17 مراجعه نمایید و از اقامتی دلنشین با آسایش کامل نهایت لذت را کسب کنید.

هتل کوه نور مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

اگر قصد دارید در زمان سفر به شهر مشهد، علاوه بر زیارت از بارگاه امام هشتم (ع) از اماکن دیدنی نیز بازدید کنید می توانید پس از رفع خستگی در هتل کوه نور مشهد با کمی پیاده روی از باغ نادری مشهد بازار مرکزی، فرش آسان و ... مراجعه نمایید. ایستگاه راه آهن مشهد نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد.

هتل کوه نور مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل کوه نور مشهد یک هتل تک ستاره مناسب برای اقامت در شهر مشهد می باشد که اغلب به دلیل قیمت ارزان مورد رزرو قرار می گیرد. ابا این حال هتل هایی هم لِول با این هتل مانند هتل نیکو مشهد وجود دارند که در صورت تکمیل ظرفیت و یا دیگر مشکلات برای رزرو به شما عزیزان پیشنهاد خواهند شد. البته هتل نجف اشرف مشهد نیز یک هتل تک ستاره عالی است که برای اقامت در این رده به شدت پیشنهاد می شود.

قوانین هتل کوه نور مشهد چیست؟

هتل زیبای کوه نور مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل کوه نور مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

خودتون امتحان کنید

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.