هتل زمزم مشهد

3.9 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل زمزم مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
اتاق چمدان
تلویزیون معمولی
اینترنت با سرعت بالا
صندوق امانات در لابی
نزدیک به ایستگاه قطار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شیرازی , شیرازی 3 , کوچه ضیا
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
17 دقیقه
1379 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
7 دقیقه
42 دقیقه
3526 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
50 دقیقه
4164 متر
بیمارستان جوادالائمه
2 دقیقه
13 دقیقه
1082 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
50 دقیقه
4167 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل زمزم مشهد یکی از هتل های 2 ستاره با کیفیت در مشهد است. این هتل ارزان مشهد به دلیل خدمات کیفی خوبی که به میهمانان خود ارائه می دهد، گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری را دریافت نموده است. تمامی اتاق های موجود در این هتل، بسیار دلباز بوده و از نظافتی مطلوب برخوردارند.

هتل زمزم مشهد ساختمانی سنتی داشته و این مسئله به خوبی در لابی این هتل دیده می شود. پنجره های شیشه رنگی و 6 ضلعی آن، نشان از سنتی بودن هتل زمزم است. در لابی هتل، مبلمان های چرم، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... نیز وجود دارد که بهترین مکان برای نشیمن مسافران تور مشهد می باشد.

رستوران زیبا و کافی شاپ دنج در هتل زمزم مشهد

هتل زیبای زمزم مشهد با این که ساختمانی سنتی دارد اما طراحی داخلی آن بسیار شیک می باشد. رستوران این هتل مشهد، 80 نفر میهمان را در خود جای می دهد و انتخاب غذا به صورت منو می باشد. لذیذ ترین غذاهای ایرانی با کیفیت مطلوب در رستوران هتل زمزم سرو می شود.

کافی شاپ هتل جذاب زمزم مشهد محیطی دنج و نقلی است که برای دور همی های دوستانه و خانوادگی بهترین انتخاب است. متنوع ترین نوشیدنی های گرم و سرد، به همراه دسر های خوشمزه در کافی شاپ هتل زمزم سرو می شود.

خدمات و محوطه بازی هتل زمزم مشهد

در هتل 2 ستاره زمزم مشهد خدمات خوبی همچون : نماز خانه و اتاق چمدان را ارئه می دهد. این هتل مشهد از میهمانان کوچک خود نیز غافل نمانده و محوطه بازی را برای کودکان تدارک دیده است. از این رو حوصله ی کودکان با اقامت در هتل زمزم مشهد سر نمی رود.

اماکن نزدیک به هتل زمزم مشهد به همراه آدرس

هتل زمزم در خیابان شیرازی، شیرازی 3 قرار گرفته است که فاصله ی اندکی تا حرم مطهر دارد. خیابان شیرازی ( بالا خیابان ) یکی از خیابان های اولیه در مشهد می باشد که اکنون بسیاری از هتل های مشهد و بازار های مشهد را در دل خود جای داده است. از اماکن نزدیک به هتل زمزم می توان به باغ موزه نادری اشاره کرد که فاصله ای 10 دقیقه ای با خودرو ( بدون احتساب ترافیک ) دارد.

تور هتل زمزم مشهد از اصفهان را می توان از تور های موجود برای شهروندان اصفهانی دانست که امروزه نیز مورد استقبال قرار گرفته است. پیشنهاد می کنم تا هتل هایی مانند هتل گل گندم مشهد و یا هتل کیهان مشهد را نیز مورد انتخاب قرار دهید.

فاصله هتل زمزم مشهد تا حرم چقدر است؟

مهمانانی که هتل زمزم مشهد را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب می کنند می توانند در کمترین زمان ممکن تنها با 4 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا نمایند.

دلایل رزرو هتل زمزم مشهد چیست؟

هتل زمزم مشهد به دلیل نزدیکی به حرم مطهر رضوی و هزینه مناسب اقامت و نمای سنتی که به خود گرفته مورد توجه مسافران قرار می گیرد. لابی این هتل مشهد دارای نمای سنتی بسیار زیبایی با پنجره های رنگی قدیمی می باشد که فضای هتل را بسیار زیبا کرده است و باعث ترغیب مسافران به برای اقامت در آن می شود.

هر شب اقامت در هتل زمزم مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه پایین اتاق های هتل زمزم مشهد سبب شده تا شما بتوانید با انتخاب این هتل، تور مشهد ارزان را مورد رزرو قرار دهید. هرشب اقامت در این هتل هزینه ای بالغ بر 130 هزار تومان تا 260 هزار تومان را می طلبد.

چه تعداد اتاق لوکس درهتل زمزم مشهد وجود دارد؟

هتل 2 ستاره زمزم دارای اتاق های لوکس زیادی نمی باشد، با این حال اتاق 4 تخته این هتل را می توانید به عنوان مجهز ترین اتاق آن با نرخی بالا تر نسبت به دیگر اتاق های موجود در هتل مورد رزرو قرار دهید.

هتل زمزم مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل زمزم مشهد امکاناتی نظیر نمازخانه، اتاق چمدان و همچنین محوطه ی بازی کودکان می باشد که مورد استقبال کودکان قرار گرفته است و بهترین پیشنهاد برای خانواده های عزیز به حساب خواهد آمد.

آدرس هتل زمزم مشهد کجاست؟

یکی از مهم ترین خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی که نام آن به گوش هر فردی خواهد خورد، خیابان شیرازی مشهد می باشد. این هتل نیز درست در همین خیابان و نزدیک ترین نقاطه به حرم قرار دارد. برای دسترسی به هتل کافی است تا به شیرازی 3 کوچه ضیا مراجعه نمایید.

هتل زمزم مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل زمزم مشهد به باغ موزه نادری، بازار مرکزی، فرش آستان و راه آهن مشهد نزدیک می باشد. شما می توانید پس از زیارت از این مکان های دیدنی بازدید کنید و اوقات فراغت خود را با کسب اطلاعات از به بهترین لحظات تبدیل کنید.

هتل زمزم مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل زمزم مشهد را از لحاظ کیفیت و امکانات می توان با هتل کیهان مشهد و هتل گل گندم مشهد مقایسه کرد. شما می توانید با بررسی این هتل ها با یکدیگر انتخاب برتر را شناخته و اقدام به رزوی مطمئن کنید.

قوانین هتل زمزم مشهد چیست؟

هتل زمزم شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و رزرو هتل مشهد، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل زمزم مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل زمزم مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.7از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.9 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوب تمیز نزدیک ب حرم از هر نظر عالی بود مخصوصا نزدیک بودن ب حرم کیفیت غذا عالی پرسنل مهربان

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل زمزم مشهد از نظر نظافت اتاق خوب بود. موقعیت مکانی خوبی داشت. غذاهاش متنوع و مطلوب بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.