هتل طوبی مشهد

4 از 5
خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل طوبی مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دوتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت رویال پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

دید حرم
پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
سرویس فرنگی
مناسب معلولین
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خيابان شيرازی، شيرازی ۳، پلاک ۲۴۳
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
16 دقیقه
1302 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
45 دقیقه
3767 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
48 دقیقه
4005 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
14 دقیقه
1158 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
48 دقیقه
4008 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل طوبی مشهد یکی از بهترین هتل های دو ستاره می باشد. این هتل قیمت مناسب مشهد در خیابان شیرازی، شیرازی 3 کوچه ی ملاهاشم در نزدیکی حرم امام رضا(ع) احداث شده است. مهم ترین امتیاز هتل داشتن گواهینامه ی استاندارد کیفیت خدمات گردشگری می باشد.

اتاق هایی جادار و زیبا در هتل طوبی مشهد

هتل طوبی مشهد دارای چندین باب واحد اقامتی متنوع و شیک می باشد که با بهترین شرایط موجود در اختیار مهمانان تور ارزان مشهد قرار گرفته اند. واحدهای هتل شامل: اتاق دو تخته، آپارتمان، سوئیت معمولی، سوئیت رویال و... است. تمام اتاق ها بسیار زیبا و تمیز طراحی شده اند. اتاق ها به دلیل امتیازاتی نظیر: آباژور، میزآرایشی، کف پارکت، مبل، تخت استاندارد سبب شده تا اقامت خوبی را در هتل طوبی تجربه کنند.

در هتل دو ستاره طوبی مشهد بهترین اتاقی که با دکوراسیون زیبا و نور پردازی رمانتیک قابل رزرو است، اتاق ها دو تحته مخصوص برای زوجین عزیز می باشد. پیشنهاد می کنم اگر علاقه مند هستید، هتل های متعدد با این لِول را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید برترین انتخاب را انجام دهید، هتل ایساتیس مشهد را در لیست هتل های مورد نظر قرار دهید. 

رستوران تمیز با چیدمان مناسب در هتل طوبی مشهد 

هتل زیبای طوبی مشهد در مجموعه ی خود رستورانی با فضای گسترده و پاکیزه را طراحی کرده است. رستوران هتل 7 نوع غذای انتخابی را برای میهمانانش در نظر گرفته است. سرو انواع سالادها با دیزاین شیک بصورت بوفه این امکان را به میهمانان داده تا مطابق با میل و سلیقه دست به انتخاب بزنند.

چه امکاناتی در هتل طوب مشهد وجود دارد؟

هتل طوبی در مشهد همانند دیگر هتل ها خدماتی را برای رضایت هرچه بیشتر میهمانانش ارائه می دهد یکی از این خدمات ویژه داشتن فضای سبز می باشد. از دیگر خدمات هتل می توان به لاندری، اتاق چمدان، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه و... اشاره کرد. تور هتل طوبی مشهد از کرمان نیز یکی از تور های محبوب برای سفر به مشهد می باشد که به دلیل وجود همین امکانات مورد استقبال قرار می گیرد. البته پیشنهاد می کنم تا در کنار هتل طوبی، اطلاعاتی درباره هتل تاج مشهد را نیز مطالعه کنید. 

فاصله هتل طوبی مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل طوبی مشهد تا حرم مطهر رضوی تنها 3 تا 5 دقیقه به صورت پیاده زمان لازم است که این موقعیت مکانی بهترین پیشنهاد برای آن دسته از زائران تور مشهد است که به صورت خانوادگی و به همراه پیر و کودک به زیارت از بارگاه امام هشتم (ع) پرداخته اند.

دلایل رزرو هتل طوبی مشهد چیست؟

هتل طوبی مشهد از موقعیت مکانی عالی در نزدیکی حرم مطهر رضوی برخودار است که این می تواند مهم ترین دلیل برای این هتل قیمت مناسب مشهد محسوب شود. البته که هتل با توجه به جایگاه خود، امکاناتی رضایت بخش را نیز در اختیار مهمانان قرار می دهد.

هر شب اقامت در هتل طوبی مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت اتاق های هتل طوبی مشهد با توجه به امکانات و ظرفیت آن ها در نظر گرفته شده است که با وجود کیفیت بال قطعا جای هیچگونه انتقادی باقی نخواهد گذاشت. برای اقامت و رزرو اتاق های این هتل می توانید هزینه ای از 580 هزار تومان تا 1 میلیون 50 هزار تومان را صرف کنید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل طوبی مشهد وجود دارد؟

در هتل طوبی مشهد اتاق ها تنها با توجه به طرفیت خود دسته بندی می شوند و اتاقی به عنوان لوکس به مهمانان ارائه نخواهد شد. با این وجود گران ترین واحد اقامتی در این هتل آپارتمان 4 تخته می باشد که با امکاناتی مجهز در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

هتل طوبی مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل طوبی مشهد امکانات و خدماتی در خور یک هتل دو ستاره با کیفیت را در خود ایجاد کرده که قطعا می توانند یک اقامت دلنشین بدون هیچگونه نیاز و دغدغه ای را برای مهمانان هتل فراهم کنند. کافی شاپ، لاندری، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، رستوران و ... از جمله امکانات در این هتل محسوب می شوند.

آدرس هتل طوبی مشهد کجاست؟

هتل طوبی مشهد در یکی از نزدیک ترین نقاط به حرم مطهر رضوی و در یکی از مهم ترین خیابان های منتهی به حرم به نام خیابان شیرازی قرار گرفته است. دسترسی به این هتل بسیار آسان می باشد، کافی است تا به خیابان شیرازی 3 پلاک 243 مراجعه نمایید.

هتل طوبی مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل طوبی مشهد به امکان تاریخی و جذاب مشهد مانند باغ موزه نادری بسیار نزدیک می باشد که می تواند جذاب ترین بخش هتل پس از نزدیکی به حرم مطهر رضوی محسوب شود. بازار مرکزی، ایستگاه راه آهن، فرش آستان و ... در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند.

هتل طوبی مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل طوبی مشهد با توجه به موقعیت مکانی خود و کیفیت، قیمتی نسبتا بالا تر از دیگر هتل های دوسه ستاره را به گردشگران ارائه می دهد. از این رو اگر علاقه مند هستید در هتلی با هزینه پایین تر اقامت داشته باشید، هتل هایی مانند هتل ایساتیس مشهد و هتل تاج مشهد پیشنهادی مناسب برای شما خواهند بود.

قوانین هتل طوبی مشهد چیست؟

هتل زیبای طوبی مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و هتل های مشهد، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل طوبی مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.2از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.8از 5
موقعیت 4.6از 5
ارزش خرید 3.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام.کیفیت غذا معمولی هستش انتظار طعم لذیذ جوجه کباب رو نباید داشته باشین منو کلا محدوده و مرغ کنتاکی(همون مرغ اب پز خودمون که یک لحظه توی روغن انداختن) و کوبیده و جوجه ثابت منو هستن قیمه ،خورشت سبزی و فلافل هم متغییر هس تو منو گه طعم خوبی ندارن.روز آخر که پول حوله ای که لکه شد رو از من میخواستن بگیرن حتی پول آب هم گرفتن .دوساعت نگه داشتن منو که حوله اگه لکه پاک نشد پولشو پرداخت کنم.نزدیک حرم هست عالیه ولی خب باید روی ملحفه نخوابی از حوله استفاده نکنی که لکه نشه وگرنه پولشو اونم به نرخ دلار ازت میگیرن . چه خبببببره ی حوله دست و صورت ۲۰۰ هزارتومن ????

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل طوبی راحتی آرامش نزدیکی وتمیز بودن وکیفیت غذا وبرخورد خیلی خیلی خوب وعالی میباشد

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

ضمن عرض سلام خدمت مسافران عزیز هتل طوبی از لحاظ امکانات رعایت بهداشت و پورتکل های بهداشتی خیلی عالی کیفیت غذا خیلی خوب برخورد پرسنل عالی نزدیکی به حرم کمتراز 100متر محیط باز کافی شاپ و رستوران خیلی عالی وخوب میباشد وضمن تشکر از مدیریت محترم و خوش برخورد هتل طوبی

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتلش خیلی نزدیکه به حرم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل طوبی مشهد انتخاب بودی بود که من از این سایت انجام دادم و راضی بودم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.