هتل طبرستان مشهد

3.5 از 5
خوب 17 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل طبرستان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 24%
قیمت 1 شب 1,537,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,000,000 24%
قیمت 1 شب 2,307,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
4,000,000 24%
قیمت 1 شب 3,077,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

دید حرم
پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
اتاق چمدان
دید شهر
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شیرازی. شیرازی 3
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
15 دقیقه
1233 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
44 دقیقه
3698 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
47 دقیقه
3935 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
13 دقیقه
1088 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
47 دقیقه
3939 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل طبرستان مشهد یکی از هتل‌های دو ستاره خوب شهر توریستی مشهد است. این هتل در سال 1370 شروع به کار کرد اما برای بهبود کیفیت در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. همچنین دارای 5 طبقه با 45 باب اتاق می باشد و مدیریت آن با ارائه خدمات و امکانات خاص می کوشد تا اقامت دلنشینی را برای گردشگران تور مشهد قیمت مناسب رقم بزند.

هتل طبرستان مشهد و تنوع اتاق ها

هتل طبرستان مشهد به دلیل مهیا کردن رفاه بیشتر برای گردشگران تنوع اتاقی مطلوبی را راحی کرده است. این هتل قیمت مناسب مشهد برای حفظ راحتی گردشگران تجهیزاتی را نیز در نظر گرفته است که در سطر بعدی توضیح داده می شود. تنوع اتاق های هتل شامل: اتاق های دو تخته دابل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته می شود.

هتل 2 ستاره طبرستان مشهد در کلیه ی اتاق های خود امکاناتی همچون سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، تلویزیون LED، کمد، پتو، تخت، تلفن،wifi رایگان، میز و صندلی، تلفن، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی را تعبیه نموده است.

امکانات و خدمات هتل طبرستان مشهد

هتل طبرستان شهر بهشت برای رفاه و آرامش هرچه بیشتر میهمانان خود امکاناتی را فراهم نموده که سبب جذب آن ها و رضایت خاطر میهمانان می شود. اینترنت در لابی، امکانات ویژه برای معلولین، آسانسور، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، صندوق امانات، اتاق چمدان، نمازخانه، تلویزیون صفحه تخت در لابی و ... از جمله امکانات این هتل مشهد هستند.

همچنین از خدمات هتل طبرستان در شهر مشهد می توان به کانتر گردشگری در صورت تمایل داشتن مهمان به مشهد گردی، نظافت روزانه، پذیرش 24 ساعته، مینی بار با هزینه و ... اشاره کرد. البته این هتل خوب مشهد برای کسانی که در هتل آراد مشهد اقامت داشته اند می تواند گزینه ای مناسب باشد، چون قیمتی نسبتاً ارزان تر از طبرستان دارد.

رستوران هتل عالی طبرستان با ارائه متنوع ترین و خوشمزه ترین غذاها لحظات شادی را برای شما رقم می زند. چرا که این رستوران تلاش می کند تا همواره رضایت میهمانان خود را به خوبی جلب کند. در کافی شاپ هتل موسیقی لایت پخش می شود و سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم با منویی متنوع عرضه می شود.

موقعیت مکانی هتل طبرستان مشهد

موقعیت مکانی این هتل واقع در خیابان شیرازی، شیرازی 3 می باشد و در نزدیک ترین موقعیت به حرم مطهر یعنی بست شیخ طوسی واقع گردیده و میهمانان می توانند به صورت پیاده در عرض 8 دقیقه به بارگاه امام هشتم برسند. فاصله هتل تا حرم با ماشین حدود 4 دقیقه نیز می باشد.

همچنین این هتل به دلیل مواردی همچون: موقعیت و دسترسی خوب هتل به بازار بزرگ مرکزی و باغ موزه نادری، ارزش هتل نسبت به قیمت، کیفیت خوب غذایی، اتاق رفتار خوب پرسنل سبب شده تا رضایت میهمانان را افزایش دهد. برای اقامتی ارزان تر پیشنهاد می کنیم رزرو هتل امیر کبیر مشهد را انجام دهید.

فاصله هتل طبرستان مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل طبرستان تا حرم مطهر رضوی 4 دقیقه و تا راه آهن 15 دقیقه می باشد. همین عوامل سبب شده تا محبوب گردشگران تور مشهد باشد.

دلایل رزرو هتل طبرستان مشهد چیست؟

نزدیکی به حرم مطهر رضوی و قیمت مناسب این هتل از دلایل انتخاب این هتل مشهد است که همواره مورد توجه قرار می گیرد.

هر شب اقامت در هتل طبرستان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل 2 ستاره طبرستان دارای اتاق های 2 تخته ،3 تخته و چهار تخته می باشد که هزینه هرشب اقامت از 530 هزار تومان تا 980 هزار تومان می باشد. البته هزینه اقامت با توجه به نوع اتاق و سرویس درخواستی متغیر است.

چه تعداد اتاق لوکس درهتل طبرستان مشهد وجود دارد؟

با توجه به 2 ستاره بودن هتل طبرستان شهر بهشت نمی توان اتاق لوکسی در این هتل یافت، اما این هتل دارای 1 اتاق 4 تخته با قیمت 980 هزار تومان است که می توان آن را لوکس ترین اتاق این هتل در نظر گرفت.

هتل طبرستان مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

این هتل امکاناتی شامل کانتر گردشگری در صورت تمایل داشتن مهمان به مشهد گردی، نظافت روزانه، پذیرش 24 ساعته، مینی بار با هزینه ،اینترنت رایگان در لابی، امکانات ویژه برای معلولین، آسانسور، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، صندوق امانات، اتاق چمدان، نمازخانه، تلویزیون صفحه تخت در لابی و ... را ارائه می دهد.

آدرس هتل طبرستان مشهد کجاست؟

هتل طبرستان در خیابان شیرازی، بست بالا خیابان، شیرازی 3 قرار دارد که همین امر سبب شده با هتل مدینه الرضا مشهد از نظر موقعیت مکانی مشابه باشد.

هتل طبرستان مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل طبرستان به باغ موزه نادری، بازار مرکزی و حرم مطهر نزدیک می باشد که می توان نام آن را در لیست هتل های نزدیک به حرم مشاهده کرد.

هتل طبرستان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل زیبای طبرستان از نظر امکانات و خدمات با هتل هایی همچون خراسان، هتل امیر کبیر مشهد و هتل ارم مشهد و هتل آراد مشهد مقایسه می گردد.

قوانین هتل طبرستان مشهد چیست؟

هتل طبرستان در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزروهتل طبرستان از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل طبرستان مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.4از 5
آرامش محیط 3.4از 5
کیفیت غذا 3.3از 5
موقعیت 4.1از 5
ارزش خرید 3.1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 17 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

رستوران بسیار ضعیف بسیار بسیار ضعیف

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

از هرررر نظر به جز فاصله تا حرم خیلی خیلی خیلی افتضاح بود غذا افتضاااااح نظافت نامناسب برخورد پرسنل آموزش ندیده و بد برخورد مدیریت بسیااااااااار ضعیف وسایل اتاق بد خفت و تاریکی اتاقها

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

از هرررر نظر به جز فاصله تا حرم خیلی خیلی خیلی افتضاح بود غذا افتضاااااح نظافت نامناسب برخورد پرسنل آموزش ندیده و بد برخورد مدیریت بسیااااااااار ضعیف وسایل اتاق بد خفت و تاریکی اتاقها

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتلی بسیار عالی بسیار آرام نزدیک به حرم.غذاهای با کیفیت و پرتنوع.و برخورد گرم پرسنل

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

ضمن عرض تشکرازپرسنل خدوم هتل...نظافت وکیفیت هتل ازنظروسایل عالی وناهاروشام ازنظرکیفیت بسیارخوب وفاصله هتل تاحرم بسیارنزدیک...ولی چندتانقطه ضعف هم داره یکی کوچیک بودن بیش ازحداتاقهاورستوران نسبت به تعدادمسافرویکی پایین بودن کیفیت صبحانه به نسبت هزینه ایکه پرداخت شده...ولی درکل هتل بسیارخوبیه بخصوص تمیزیش اگه صبحانه وکوچک بودن اتاقهاشوفاکتوربگیریم بنظرمن درحد۴ستاره س

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعا خیلی عالی بود من اولش فک میکردم اوکی نباشه ولی وقتی رفتم اونجا خیلی خوب بود نسبتا به قیمتش.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

خیلی نزدیک حرم بود ولی رفتار پرسنل خوب نبود غذا تنوع داشت ولی کیفیت نداشت

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام و التماس دعا خدمت دوستان،هتل بازسازی شده و تمیز،کادر خوب و خوش برخورد،بسیار نزدیک به حرم تنها عیب هتل غذاش بود،با اینکه زحمت می‌کشیدن چندین نوع غذا تهیه میکردن ولی هم تکراری بود هم کیفیت پایین بود،به نظرم منو انتخابی باشه ولی کیفیت و طعم غذا خوب باشه بهتره

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل 2 ستاره متوسطی بود که از نظر موقعیتی خیلی عالی هست بحرم هست

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

دنبال هتل خوب میگشتم و هتل طبرستان هتل خوبی بود که ما اقامت کردیم و پرسنلش برخورد گرمی داشتن.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل طبرستان مشهد از هر نظر عالی بود و نقصی نداشت.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از لحاظ لوکیشن، موقعیت مکانی هتل طبرستان مشهد عالی بود و کم و کاستی نداشت.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل طبرستان مشهد اتاق های دنج و راحتی داشت به طوری که آرامش خاصی به آدم میده

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل طبرستان مشهد کیفیت بالایی نداره اما به قیمتی که داره می ارزه

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل طبرستان مشهد بهتون پیشنهاد می کنم خیلی هتل خوبی بود قیمت منصفانه ا هم داره این هتل مشهد

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل طبرستان مشهد به نظر من اصلا خوب نبود. دفعه بعد بیام مشهد این هتل مشهد انتخاب نمی کنم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل طبرستان مشهد برخورد پرسنل خوب بود طعم غذاها عالی بود فقط کمی اتاق ها کوچک بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.