هتل شیراز مشهد

3.1 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل شیراز مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه فول بورد منو انتخابی
دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,020,000 52%
قیمت 1 شب 497,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,400,000 47%
قیمت 1 شب 747,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
1,800,000 45%
قیمت 1 شب 997,000 تومان
چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
4,000,000 26%
قیمت 1 شب 2,997,000 تومان
پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
4,500,000 17%
قیمت 1 شب 3,747,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر حرم رایگان
پارکینگ رایگان
رستوران
مناسب معلولین
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
اینترنت در لابی
سرویس ایرانی
سرویس حرم
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : نبش خیابان دانشگاه ۱۹
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
7 دقیقه
28 دقیقه
2308 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
12 دقیقه
68 دقیقه
5679 متر
بیمارستان قائم (عج)
5 دقیقه
21 دقیقه
1772 متر
بیمارستان جوادالائمه
8 دقیقه
39 دقیقه
3212 متر
بیمارستان امید
3 دقیقه
22 دقیقه
1788 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل شیراز مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان دانشگاه قرار دارد. خیابان دانشگاه یکی از خیابان های مخصوص کیف و کفش در مشهد می باشد. البته گردشگران تور مشهد با اقامت در این هتل مشهد، لذت خرید از برج آلتون که لوکس‌ترین برج مشهد است را خواهید برد. در برج آلتون خاص‌ترین پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه را خواهید یافت.

هتل شیراز مشهد و شرح لابی و اتاق ها

هتل شیراز در مشهد دارای لابی زیبایی بوده که امکاناتی از جمله: تلویزیون ال ای دی، مبلمان‌هایی راحت و ... را در خود جای داده است. این هتل مشهد نوساز بوده و اقامتی آرام را برای شما به ارمغان میاورد. از این هتل مشهد تا حرم مطهر 10 دقیقه فاصله وجود دارد.( بدون احتساب ترافیک ) باب الجواد درب ورودی حرم بوده و به اولین صحنی که پا خواهید گذاشت جامع رضوی نام دارد.

هتل 3 ستاره شیراز مشهد اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و ... خود را با طراحی بسیار مدرنی آراسته کرده است. از امکانات داخل اتاق‌ها می توان به: سیستم تهویه مطبوع، تخت‌هایی استاندارد، یخچال، تلفن و ... اشاره کرد. جهت اطلاع از کیفیت این هتل مشهد به بخش نظرسنجی هتل شیراز مراجعه فرمایید.

رستوران و امکانات هتل شیراز مشهد

هتل شیراز شهر بهشت یک رستوران مدرن دارد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. در رستوران هتل شیراز سرآشپزهایی وجود دارند که تخصص وافری در امر آشپزی دارند. رستوران هتل به سبکی مدرن طراحی شده است. هتل شیراز مشهد کافی شاپ خود را برای اوقات عصرگاهی میهمانان دایر نموده تا بتوانند لحظاتی آرام را سپری کنند.

نوشیدن چای یا قهوه ای خوش طعم، می تواند حس نشاط و انرژی به شما دهد. هتل شیراز مشهد به بیمارستان امام رضا که یک بیمارستان تخصصی و دولتی است نزدیک می باشد. سینما هویزه مشهد فاصله ی اندکی با این هتل دارد. از دیگر اماکن نزدیک به هتل می توان: چهارراه دکترا، خیابان مدرس، خیابان چمران و زیست خاور را نام برد. از هتل هایی که قیمت ارزان تری داری دارند می توان به هتل رضا مشهد و هتل اشراق مشهد اشاره کرد.

فاصله هتل شیراز مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل شیراز تا حرم مطهر رضوی 10 دقیقه با خودرو فاصله دارد. اگر به دنبال هتل نزدیک تر به حرم مطهر هستید، پیشنهاد می کنیم هتل اشراق مشهد را رزرو کنید.

دلایل رزرو هتل شیراز مشهد چیست؟

موقعیت مکانی این هتل مشهد اصلی ترین دلیل برای رزرو این هتل مشهد است چون هم به حرم مطهر دسترسی خوبی دارد و هم دور از هیاهوی خیابان امام رضا می باشد. دومین دلیل برای رزرو این هتل توسط گردشگران تور مشهد از شیراز، همسایگی با برج آلتون است که این برج یکی از لوکس ترین برج ها و مراکز تجاری، اداری در مشهد می باشد.

هر شب اقامت در هتل شیراز مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل شیراز هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 100 هزار تومان تا 210 هزار تومان می باشد که البته با توجه به زمان رزرو ممکن است هزینه ها در حال تغییر باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل شیراز وجود دارد؟

هتل شیراز در شهر مشهد از اتاق های لوکسی برخوردار نمی باشد اما برای رزرو اتاق های لوکس در شهر مشهد می توانید رزرو هتل درویشی مشهد و رزرو هتل قصر طلایی مشهد را انجام دهید.

هتل شیراز چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل شیراز شهر بهشت دارای خدمات و امکاناتی همچون رستوران و کافی شاپ، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، خدمات روم سرویس و ... است که برای دریافت خدمات بیشتر، توصیه می کنیم در هتل های 5 ستاره مشهد اقامت گزینید.

آدرس هتل شیراز مشهد کجاست؟

هتل شیراز شهر مشهد در خیابان دانشگاه، جنب برج آلتون قرار گرفته است که برندهای مختلف پوشاک زنانه و مردانه در آن وجود دارد.

هتل شیراز به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره شیراز به بیمارستان امام رضا که یک بیمارستان تخصصی و دولتی است نزدیک می باشد. سینما هویزه مشهد فاصله ی اندکی با این هتل داشته و از دیگر اماکن نزدیک به این هتل مشهد می توان به چهارراه دکترا، خیابان مدرس، خیابان چمران و مجتمع تجاری زیست خاور اشاره کرد.

هتل شیراز مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل شیراز مشهد با توجه به موقعیت مکانی و امکانات با هتل هایی همچون هتل پردیس مشهد در خیابان امام خمینی و هتل جم در خیابان پاسداران تشابه دارد. اما برای اقامتی ارزان تر می توانید هتل رضا مشهد را رزرو کنید که در خیابان طبرسی قرار گرفته و به امامزاده محمد غیاث الدین (ع) دسترسی دارد.

قوانین هتل شیراز چیست؟

هتل زیبای شیراز در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل شیراز مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 2.7از 5
موقعیت 3.7از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.1 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/01/31
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

خوب

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

بشدت هتل ضعیفی بود کلا تهویه ای نداشت، بوی بد غذا همه جا پیچیده بود، اتاقا کلا پنجره نداشت، پرسنل رستوران بی ادب بودن، ولی پرسنل هتل خوب بودن بد نبودن، کلا هتل تهویه نداشت و بوی بد غذا همه جا پیچیده بود. غذاهاشونم بی کیفیت ما ۳روزه مریضیم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل شیراز کیفیت غذا خوببود لابی دنج وراحت بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.