هتل امیر کبیر مشهد

3.6 از 5
خوب 16 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل امیر کبیر مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
آپارتمان یک خواب سه نفره
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یک خوابه دو نفره
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دو خوابه پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهارراه شهدا- انتهای کوچه مخابرات
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
14 دقیقه
1146 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
48 دقیقه
4003 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
43 دقیقه
3558 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
17 دقیقه
1447 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
43 دقیقه
3558 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل امیر کبیر مشهد یکی از هتل های 2 ستاره و مقرون به صرفه در مشهد است که از خدمات و امکانات مطلوبی برخوردار می باشد. موقعیت مکانی هتل سبب شده تا بسیاری از زائرین امام هشتم ترجیح دهند در این هتل مشهد اقامت گزینند. این هتل مشهد دارای 5 طبقه ساختمانی و 20 اتاق می باشد که با به روز ترین وسایل مدرن آراسته شده اند.

هتل امیر کبیر مشهد و اتاق ها

هتل امیر کبیر مشهد در 55 اتاق خود امکانات رفاهی خوبی را فراهم کرده تا میهمانان در زمان استراحت، رفاه کامل را تجربه کنند.با توجه به این که اتاق های هتل کمی کوچک هستند، اما به وسایلی همچون تخت، مبل، یخچال و ... مجهز می باشند.

از دیگر امکاناتی که در اتاق های هتل امیر کبیر مشهد وجود دارد می توان به حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، خدمات روم سرویس و ... اشاره کرد. هیچ کدام از اتاق های این هتل در شهر بهشت به تراس مجهز نمی باشند.

امکانات هتل امیر کبیر مشهد

هتل 2 ستاره امیر کبیر امکاناتی را برای رفاه میهمانان تدارک دیده تا در زمان اقامت دچار مشکل نشوند. این امکانات شامل لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، پارکینگ، تاکسی سرویس، آسانسور، رستوران و ... می شود. این هتل مشهد شرایط دسترسی به اینترنت در لابی و اتاق را برای میهمانان فراهم کرده است.

فاصله‌ی هتل امیر کبیر تا حرم رضوی کمتر از 9 دقیقه می باشد و به همین دلیل بسیاری از زائران این هتل مشهد را انتخاب می کنند. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به مکان ‌هایی نظیر: باغ موزه نادری، بازار مرکزی، میدان شهدا، ایستگاه اتوبوس بی آر تی و ... خواهید داشت.

فاصله هتل امیر کبیر مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل امیرکبیر مشهد تا حرم مطهر رضوی 8 دقیقه می باشد که همین موقعیت مکانی عالی سبب شده تا یکی از هتل های محبوب نزد گردشگران تور مشهد باشد.

دلایل رزرو هتل امیرکبیر مشهد چیست؟

از دلایل رزرو هتل امیر کبیر مشهد نزدیکی به حرم مطهر رضوی و قیمت این هتل یکی از ارزان ترین هتل های مشهد است که توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب می کند.

هر شب اقامت در هتل امیرکبیر مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل امیر کبیر دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته وآپارتمان های 1 خوابه 4 تخته می باشد که هزینه هرشب اقامت در این هتل از 530 هزار تومان تا 980 هزار تومان می باشد که در ایام پیک و غیر پیک متغییر است.

چه تعداد اتاق لوکس درهتل امیرکبیر مشهد وجود دارد؟

هتل امیرکبیر دارای 1 آپارتمان 1 خوابه است که با هزینه هرشب 980 هزار تومان، لوکس ترین اتاق این هتل 2 ستاره به شمار می رود.

هتل امیر کبیر مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل امیر کبیر شهر بهشت امکانات و خدماتی مانند لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، پارکینگ، تاکسی سرویس، آسانسور، رستوران و ... را دارا می باشد.

آدرس هتل امیر کبیرمشهد کجاست؟

هتل امیر کبیر در خیابان شیرازی، هارراه شهدا، انتهای کوچه مخابرات قرار گرفته و به مکان های تجاری و تاریخی هم دسترسی دارد.

هتل امیر کبیرمشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 2 ستاره امیر کبیر به باغ موزه نادری، بازار مرکزی، میدان شهدا، ایستگاه اتوبوس بی آر تی و ... دسترسی بسیار خوبی دارد.

هتل امیر کبیر مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل امیر کبیر مشهد از نظر امکانات به هتل دانشور مشهد مشابهت دارد. اما برای اقامت در یک هتل با قیمت و کیفیت مطلوب پیشنهاد می کنیم هتل پانیذ مشهد را رزرو کنید.

قوانین هتل امیر کبیر مشهد چیست؟

هتل امیر کبیر در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزروهتل امیر کبیر از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل امیر کبیر مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.4از 5
آرامش محیط 3.2از 5
کیفیت غذا 3.6از 5
موقعیت 4.2از 5
ارزش خرید 3.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 16 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

تنها دلیل انتخاب این هتل نزدیکی به حرم میتونه باشه وگرنه در حد ی مسافرخانه هم نیست سر وصدا زیاده کف اتاق پارکت هست . بوی نم آزار دهنده بود کیفیت غذا پایین من دو شب اقامت داشتم رفتم هتل و هتل آپارتمان حتی مهمانپذیر های اطراف را دیدم همشون بهتر بودن گول دو ستاره بودن هتل را خوردم بعد دو شب رفتم ی هتل دیگه

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام برخورد پرسنل عالی بود هتل قدیمی و مستهلک است اما تمیز و پاکیزه تخت صدای جیر جیر میداد و این نقطه ضعف بزرگی برای هتل است چون آرامش شبانه را از مسافر سلب میکند غذای هتل متنوع خوشمزه و تمیز بود و واقعا بالاتر از سطح هتل دوستاره بود مسیر تشرف به حرم بسیار نزدیک و عالی بود دسترسی به بازار طوس هم بسیار نزدیک و عالی بود درکل بنده از اقامت در هتل راضی هستم و حتما بازهم به شرط حیات مهمان این هتل در سفرهای بعدی خواهم بود از پرسنل زحمت کش جناب آقای ظهوری و جناب تبریزی هم سپاسگزارم

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام فاصله تا حرم مطهر بسیار نزدیک.کیفیت غذا بسیار متنوع وعالی.ازنظر تمیزی اتاقها بسیار خوب .آسانسور ها خوب.درکل خیلی خوب بود وب بقیه زائران امام رئوف (ع) این هتل را پیشنهاد میکنم

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

خدمات هتل برخورد پرسنل تمیزی و غذا واقعا عالی بود من سپاسگزارم غذا متنوع و بسیار خوشمزه بود مسیر تشرف به حرم خیلی نزدیک بود هتل تمیز بود فقط مستهلک شده اون هم چون بسیار قدمت داره برخورد پرسنل بسیار عالی و با احترام بود به خاطر عملیات عمرانی کنار هتل سر و صدا کمی اذیت میکرد والبته نکته ای که به نظرم تنها نقطه ضعف هتل بود سر و صدای تخت بود که جیر جیر میکرد . در کل خدمات هتل به نظرم بالاتر از حد هتل دوستانه بود از پرسنل سپاسگزارم و در صورت تشرف مجدد حتما همین هتل رو برای اقامت انتخاب خواهم کرد

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام نظر خود را در طی چهار روز اقامت در هتل امیر کبیر بیان میکنم. ۱_ اتاق که در آن اقامت داشتیم نسبتا خوب بود اما روکش تخت ها پتو ها و روکش بالشت ها عوض نشده بود یکی از در ها خراب بود و صدای بدی موقع باز و بسته شدن داشت موقع شست و شوی لباس ها اواخر اقامت تشت برای شست و شو بدستمان رسید و معمولا باید برای هر اتاق جا لباسی و تشت برای لباس ها باشه. ۲_برای پذییرایی فقط صبحونه خوب و یک وعده ناهار موقع ورود به هتل خوب بود از بین تمام وعده های ناهار و شام که دو روز و دوشب غذا سفارش ندادیم، وقتی هم به پرسنل میگفتیم میگفتن مگه چشه غذای به این خوبی این روز آخری که داریم میریم اینا رو مینویسم و امروز دیگه سنگ تمام گذاَشتن برای ناهار غذا برای ناهار جوجه سفارش داده بودم و فکر میکردم این و دیگه بد درست نمیکنن ولی اشتباه میکردم هرچی بود الی جوجه یعنی قشنگ غذای موردعلاقمو با تسمه کولر پخته بودن فکر کنم سیخ نداشتن???? توی این همه تنها نکته مثبتش دسترسی به حرم بود. فقط تا تونستن توی راه رو و لابی تمیز شیک مرتب ولی داخلش واقعا حرفی ندارم ی قضیه بود ک میگفتن از ظاهر قشنگه ولی باطن زشته مختص این هتل ه ببخشید اینطور میگما

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

برای تحویل اتاق یک و نیم ساعت معطل شدم اتاق خیلی کثیف بود غذا همیشه سرد و بی کیفیت بود و مو در غذا پیدا کردیم و به مسئول غذا گفتیم گفت طبیعیه به مسئولان هتل گفتیم و به بازرسی هم شکایت کردیم هیچ پیگیری صورت نگرفت

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل 2 ستاره خوبی بود با دسترسی راحت به حرم مطهر

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل امیر کبیر مشهد کیفیت غذاش خوب بود. نحوه برخوردپرسنل عالی بود. موقعیت مکانی هتل خوبه از پرشین هتل مچکریم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل امیر کبیر مشهد غذای خوبی داشت و در کل من از هتل راضی بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

ممنونم از پذیرایی پرسنل هتل امیر کبیر .همه چی عالی.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خیلی خوب بود من راضی بودم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل امیر کبیر مشهد اتاق های تمیز و مرتبی داشت.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل امیر کبیر مشهد من و خانوادم سه روز اقامت داشتیم و راضی بودیم.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل امیر کبیر مشهد اتاق های تمیز و رستوران تمیزی داشت از همه نظر عالی بود پشنهاد می کنیم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل امیر کبیر مشهد اتاق های تمیز و مرتبی داشت و به مکان های خوبی هم نزدیک بود از نظر من یک هتل خوب در مشهد

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل امیر کبیر مشهد رو رزرو کردم و خیلی راضی بودم. به جز ابعاد اتاق هاش از هر نظر دیگه خوبه و انتخاب مناسبی برای هتل در مشهد هست.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.