هتل سایه مشهد

4.1 از 5
خیلی خوب 23 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سایه مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه فول بورد منو انتخابی
دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,440,000 17%
قیمت 1 شب 1,200,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,160,000 17%
قیمت 1 شب 1,800,000 تومان
دوتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
2,280,000 17%
قیمت 1 شب 1,900,000 تومان
چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,880,000 17%
قیمت 1 شب 2,400,000 تومان
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
3,420,000 17%
قیمت 1 شب 2,850,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

دید حرم
پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
پذیرایی در بدو ورود
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
اینترنت در لابی
سرویس ایرانی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
چایخانه
بالکن قابل استفاده
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا 5
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
7 دقیقه
551 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
56 دقیقه
4633 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
44 دقیقه
3660 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
24 دقیقه
2016 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
44 دقیقه
3663 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل سایه مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل سایه مشهد تا حرم به صورت پیاده 5 دقیقه است که می توانید به مضجع شریف امام هشتم به راحتی مشرف شوید. همین امر سبب شده تا گردشگران همراه تور مشهد قطار، این هتل مشهد را رزرو کنند.

دلایل رزرو هتل سایه مشهد چیست؟

از دلایل رزرو هتل سایه شهر بهشت می توان به نزدیکی حرم مطهر رضوی، دسترسی به بازارها و دیگر مکان ها اشاره کرد. البته قیمت مناسب هتل هم دلیل دیگری برای رزرو می باشد.

هر شب اقامت در هتل سایه مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل سایه شهر مشهد هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 160 هزار تومان تا 320 هزار تومان بوده که این هزینه ها با توجه به زمان رزرو هتل، ممکن است تغییراتی داشته باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل سایه وجود دارد؟

هتل سایه مشهد در داخل خود اتاق لوکسی ندارد اما می توان جهت رزرو سوئیت های لوکس یا پنت هاوس هایی لاکچری، هتل قصر طلایی مشهد یا هتل درویشی را رزرو کرد.

هتل سایه چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل سایه مشهد از نظر امکانات و خدمات لول بسیار پایینی داشته و نمی توان خدمات خاصی را در این هتل ذکر کرد. اما پارکینگ، اینترنت رایگان، خدمات لاندری و ... بخشی از خدمات و امکانات این هتل مشهد هستند.

آدرس هتل سایه مشهد کجاست؟

هتل سایه 3 ستاره شهر مشهد در خیابان امام رضا 5 قرار گرفته و در دسته هتل های مشهد نزدیک حرم قرار دارد. این موقعیت مکانی باعث می شود تا گردشگران به بازارها هم دسترسی داشته باشند.

هتل سایه به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره سایه مشهد به اماکنی همچون بازار ها، بازار سرشور، بازار رضا، مسجد هفتاد و دو تن و ... نزدیک می باشد. دسترسی به ایستگاه اتوبوس بی آر تی هم از مزیت های هتل محسوب می شود.

هتل سایه مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل سایه مشهد از نظر امکانات و خدمات همرده هتل ملیسا مشهد می باشد که هر 2 این هتل، ارزان هستند. اما برای اقامتی با کیفیت تر پیشنهاد ما به شما هتل کارن مشهد است.

قوانین هتل سایه چیست؟

هتل زیبای سایه در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل سایه مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

معرفی هتل

هتل سایه مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا پنج قرار دارد. این هتل مشهد دارای لابی بسیار زیبایی می باشد که فضای بزرگی را به خود اختصاص داده است. این فضای وسیع لابی، سبب شده تا کافی شاپ هتل نیز در همین مکان جای داشته باشد. میهمانان تور مشهد با ورود به هتل، با استقبال گرم کارکنان رو به رو شده و به قسمت پذیرش هتل، جهت تحویل اتاق راهنمایی می شوند.

هتل سایه مشهد پارکینگ وسیعی را جهت رفاه میهمانانی که با خودرو شخصی به هتل مراجعه کرده اند، فراهم نموده است. همین امر موجب می شود تا بدون هیچ دغدغه ای، خودروی خود را در مکانی امن پارک کنند. آدرس هتل سایه مشهد به همراه تلفن هتل سایه را در کاغذی یادداشت کرده و همراه خود داشته باشید. زیرا در صورت بروز مشکل، به آسانی می توانید به هتل برگشته یا پذیرش این هتل مشهد را در جریان اتفاق ها بگذارید.

اتاق های هتل سایه مشهد، فضایی راحت برای استراحت مهمانان

هتل سایه مشهد دارای اتاق های دوتخته، سه تخته و چهارتخته می باشد. تمامی اتاق های هتل، بسیار زیبا بوده و از امکاناتی مانند: یخچال، تلویزیون، سشوار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... برخوردار هستند. اتاق های این هتل مشهد بسیار تمیز بوده و می توانید نظرات مردم درباره هتل سایه را در پایین صفحه ملاحظه فرمایید.

می توان گفت تور هتل سایه مشهد از تبریز امروز به یکی از پر رونق ترین تور های موجود تبدیل شده است. از این رو با رزرو این هتل اغلب می توانید مهمانان تبریزی عزیز را ملاقات کنید. لازم به ذکر است هتل سایه مشهد هتل مطلوب برای اقامت در طول سفر است اما با این حال اگر به دنبال هتلی با کیفیت بالا تر در میان هتل های مشهد هستید، ما هتل کارن مشهد را به شما پیشنهاد می کنیم. هتل ملیسا مشهد نیز با لِول هتل سایه مشهد آماده پاسخگویی به شما مسافران عزیز می باشد.

کیفیت غذا در هتل سایه مشهد چگونه است؟

هتل سایه مشهد دارای رستورانی می باشد که در طبقه مثبت یک هتل، قرار دارد. رستوران هتل سایه مشهد، فضایی دلنشین و زیبا را طراحی کرده تا میهمانان هنگام صرف غذا، لذت بیشتری را ببرند. انواع غذاهای ایرانی و عربی به دو صورت منو انتخابی و منو بوفه سلف سرویس، به میهمانان محترم هتل ارائه می شود.

کافی شاپ هتل سایه همانطور که ذکر کردیم در طبقه همکف و در لابی هتل قرار گرفته است. میهمانان پس از زیارت و خرید، می توانند خستگی خود را در کافی شاپ هتل، با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد از تن بیرون کنند. البته کافی شاپ هتل نیز، برای برگزاری جشن های دوستانه و خانوادگی، منوی ویژه ای را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

از دیگر امکانات هتل سایه مشهد می توان به وجود چایخانه سنتی اشاره کرد. چایخانه سنتی هتل سایه در پشت بام هتل طراحی شده است. محیطی زیبا و مشرف به گنبد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، از مزایای چایخانه سنتی می باشد. در این چایخانه می توانید در استکان های کمر باریک شاه عباسی، چای بنوشید.

هتل سایه مشهد به چه مکان هایی دسترسی دارد؟

موقعیت مکانی هتل سایه مشهد به گونه ای است که شما به حمام مهدی قلی بیگ دسترسی آسانی خواهید داشت. حمام مهدی قلی بیگ در خیابان اندرزگو ( خسروی ) واقع شده است. در حال حاضر این حمام تاریخی که به ثبت آثار ملی رسیده، به عنوان موزه مردم شناسی مشهد فعالیت می کند. بازار رضا، چهارراه دانش، بازار ساعت و .... از دیگر مکان های نزدیک به هتل سایه می باشند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.3از 5
آرامش محیط 4.1از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4.6از 5
ارزش خرید 3.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 23 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت غذا بد بود ماهی ومرغ بوی بدی می داد گوشت کوفته قل قلی مزه دنبه میداد سوپ خوبی داشت لوبیا همش روغن بود

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیزش عالی بود خیلی خوش گذشت

تاریخ ورود : 1402/10/5
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود بعد از اینکه سلف سرویس کردن خیلی سطح هتل رو برد بالا و طعم غذا ها عالی بود

تاریخ ورود : 1402/8/25
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل از نظر نزدیکی به حرم و مراکز خرید اطراف حرم عالی منو غذایی بصورت بوفه که به نسبت قیمت خوب بود رفتار پرسنل محترمانه و پاسخگویی خوب سرو چایی تمام مدت در لابی روف گاردن بسیار با صفا ویو جالب آسانسور به خیابان و محوطه حرم خالی از لطف نبود بسته به اینکه ویو اتاق برایتان مهم باشد اتاق ها از نظر ویو بسیار متفاوت بودند برخی داشتند برخی هیچ ویویی نداشتند

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

یکی از مزخرفترین هتل هاست اصلا اسم هتل نباید روش گذاشت صدای اتاق ها کامل تو اتاقتونه نور اتاق افتضاح و همش شبه اتاق ها کلا تو هم هستن و یکی سیگار میکشه بوش تو همه اتاقاس صبحانه افتضاح اب حمام سرد و گرم میشه استخر خراب در کل اگه میخواید یک نفر رو شکنجه بدین براش اینجا اتاق بگیرید و گول تخفیفاتش رو نخورید

تاریخ ورود : 1402/7/20
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام ، در زمان مراجعه به پذیرش هتل واچر ثبت نشده بود که ارجاع دادند به رزواسیون هتل (آقای محمدی ) و رسیدگی و اقدام کردند - باتشکر.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل نسبت به قیمت و سه ستاره بودنش خیلی عالی بود. کارکنان خیلی مودب و همیشه لبخند داشتند . اتاقمون خیلی تمیز و همه چی بهداشتی بود امکانات کافی رو داخل اتاق داشتیم. نور دهی خوبی داشت اتاقمون و تا حرم خیلی نزدیک بود نیاز به ماشین و اتوبس که گم بشیم نبود تو راه هم بر از مغازه بود که سرگرم کنندس در کل ازاقامتمون خیلی راضی بود فقط داخل اتاق ها سرویس ها فرنگی بودن که همه عادت ندارن و فقط داخل سالن عمومی هستن

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

همچیشون خدایی خوب بود هم کیفیت غدا هم از نظر تمیزی و اینا ازنظرخدمات و سرویس دهیشونم واقعا عالی بود به حرمم نزدیک هرزمان بخای راحت میری حرم

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خیلی خوبیه برخورد پذیرش و رزرواسیونشون عالی بود از رفتار خانه دارها و لابی من ها هم راضی بودم فاصلش به حرم هم خوب بود خیلی نزدیکه، پارکینگ هم داشتن برای مسافر

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام برای نیمه دوم سال اگر قسمت باشه میخواییم بریم و این هتل رو انتخاب کردیم واقعا غذاهاش افتضاح هستند ؟همه از غذا اکثرا بد گفتن

تاریخ ورود : 1402/2/14
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی عالی بود من از پرشین هتل خیلی راضی بودم فقط پرسنل بخش پذیرش هتل سایه از قسمت خانم ها فوق‌العاده بی شخصیت بودن و بی ادب ولی در کل همه چی عالی بود کیفیت غذا پایین بود مثل قبل نبود غذا خنک سرو میشد مخصوصا برنج

تاریخ ورود : 1402/2/12
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

غذا فاجعه بود. فاجعه

تاریخ ورود : 1402/01/30
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

اقامت خوبی در هتل سایه بود

تاریخ ورود : 1402/01/22
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام من هتل گوهر را رزرو کردم داخل سایت ولی بعد از اون تماس گرفتن که جا نداره و هتل سایه رو برام رزرو کردن که بسیار مسخره بود.

تاریخ ورود : 1401/12/3
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی خوب و عالی بود

تاریخ ورود : 1401/11/13
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

خوب

تاریخ ورود : 1401/10/28
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

در کل نظر مساعد از همه لحاظ هتل خوب بود

تاریخ ورود : 1401/7/20
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام.من وخانوادم یه سفر بسیار عالی وخوبی رو همراه با خدمات پرشین هتل ..در دل خاطراتمون ثبت کردیم. از خدمات هتل وهمچنین پرواز راضی بودیم. هتل از نظر مکان وغذا عالی بود فقط یه کم سروصدای خیابون رو داشتیم.. نسبت به قیمت همه چیز قابل قبول وخوب بود. به امید ارتقا بیشتر..ممنون ومتشکرم

تاریخ ورود : 1401/7/21
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

پیگیری و همکاری آژانس عالی بود وهتل سایه در حدی بود که همیشه به آنجا خواهم رفت با اینکه قبلاً هتل‌های قصر طلایی والماس۲ وقصرالضیافه وسی نور رفته بودم ممنونم از شما

تاریخ ورود : 1401/7/13
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام خوب بود

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

به حرم بسیار نزدیک بود برخورد پذیرش خیلی خوب بود کیفیت غذا و نظافت اتاقها و راهروها خیلی خوب بود

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

نزدیک به حرم است

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

راضی بودم.رستورانش تمیز غذاهاشم خوشمزه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.