هتل ثامن مشهد

2.9 از 5
متوسط 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ثامن مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
1,560,000 1%
قیمت 1 شب 1,557,000 تومان
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,560,000 1%
قیمت 1 شب 1,557,000 تومان
اتاق دو تخته رویال
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,950,000 1%
قیمت 1 شب 1,947,000 تومان
اتاق یک تخته رویال
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
1,950,000 1%
قیمت 1 شب 1,947,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,080,000 1%
قیمت 1 شب 2,077,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر حرم رایگان
مجموعه آبی رایگان
پذیرایی در بدو ورود
پارکینگ رایگان
گشت شهری رایگان
ترانسفر استقبال رایگان
مناسب معلولین
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
استقبال و بدرقه
کافی شاپ
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
کافی نت
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : انتهای بلوار وکیل آباد، اول جاده طرقبه، سمت چپ
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
24 دقیقه
306 دقیقه
25463 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
28 دقیقه
339 دقیقه
28217 متر
بیمارستان قائم (عج)
19 دقیقه
261 دقیقه
21714 متر
بیمارستان جوادالائمه
26 دقیقه
317 دقیقه
26367 متر
بیمارستان امید
19 دقیقه
257 دقیقه
21395 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ثامن مشهد یکی از بهترین و شیک ترین هتل های این شهر می باشد. هتل ثامن لول 4 ستاره را به خود اختصاص داده و از دو بلوک مجزا ساخته شده است. بلوک دو در سال 1377 و بلوک یک در سال 1388 افتتاح شد. اما این هتل مشهد در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت تا ظاهر زیبا تری را از خود به نمایش بگذارد. 

هتل ثامن مشهد و تنوع اتاق ها

هتل ثامن مشهد دارای 41 باب اتاق متعدد و با دیزاین های متفاوت می باشد. از جمله ی این اتاق ها می توان به اتاق رویال دابل، سوئیت دو نفره (فضایی جادار با نوردهی خوب)، سوئیت رویال سه نفره(فضایی دلباز با دیزاین لوکس)، ویلا چهار نفره با دو خواب و... اشاره کرد. طراحی شیک مدرن اتاق های هتل ثامن مشهد توجه اکثر گردشگران تور لحظه آخری مشهد را به خود جلب کرده و از میزان رضایتمندی بالایی در بین میهمانان برخوردار است.

هتل 4 ستاره ثامن مشهد امکانات رفاهی مطلوبی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تخت های نرم، حمام، دمپایی، ملزومات بهداشتی، سرویس بهداشتی و ... را درون اتاق های خود طراحی کرده تا میهمانان در زمان اقامت هیچ کمبودی نداشته باشند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل ثامن مشهد

امکانات هتل ثامن مشهد در مجموعه ی خود امکانات رفاهی برای میهمانان قرار داده است که این امکانات شامل: پارک بازی کودکان در فضای باز،رستوران،کافی شاپ، سالن ورزشی(با وسایل استاندارد و محیطی تمیز چیده شده است.)، میز بیلیارد،سونا، جکوزی، سالن ماساژ، چایخانه ی سنتی(محیطی مناسب برای رفع خستگی و یک دورهمی کوچک)، سرویس حرم، استقبال و بدرقه میهمان، تالار همایش و کنفرانس ها، لاندری، سالن مراسم ضیافت و مجالس نیز با طراحی بسیار زیبا و امکانات کامل در اختیار میهمانان عزیز می باشد.

خدمات هتل ثامن مشهد اسباب راحتی بیشتری را برای اقامت چند روزه میهمانان فراهم می کند. این خدمات شامل: پذیرش 24 ساعته، کانتر گردشگری، سرویس 24 ساعته، روم سرویس، مینی بار، استفاده از wifi رایگان در همه جای هتل، نگهبانی و ... می باشد. میهمانان با ارائه این خدمات هتل می توانند با خیال آسوده تری به رزرو این هتل بپردازند.

رستوران هتل ثامن مشهد و مزه های لذیذ

رستوران هتل ثامن مشهد با کیفیت ترین و متنوع ترین غذا هارا طبخ نموده و برای میهمانان خود سرو می نماید. سرآشپز این رستوران می کوشد تا با تازه ترین اقلام اولیه، طعم غذاهای خود را به یاد ماندنی کند. طراحی چیدمان میز و صندلی های رستوران هتل ثامن ظاهر زیبایی را به آن بخشیده است. طوری که هنگام ورود به تمیزی و سبک طراحی آن غبطه خواهید خورد.

موقعیت مکانی هتل ثامن مشهد

موقعیت مکانی هتل ثامن مشهد در ابتدای جاده طرقبه قرار گرفته است به همین سبب دسترسی هتل به مکان های تفریحی از جمله پارک جنگلی وکیل آباد، بند گلستان، باشگاه سوار کاری(برای علاقمندان به هیجان و تفریحات خاص)، انواع رستوران های لوکس و مجلل(کسانی که علاقمند به صرف غذا در مکان های متفاوت و خوب هستند.) و ... بسیار سریع و آسان می باشد. از دیگر گزینه های اقامت با کیفیت در شهر مشهد می توان به هتل سلام مشهد و هتل رفاه مشهد اشاره کرد که 4 ستاره بوده و به امکاناتی عالی مجهز می باشند.

تور هتل ثامن مشهد و آرامشی وصف ناپذیر

با خرید تور هتل ثامن مشهد شما می توانید در منطقه ای آرام و خوش آب و هوا اقامت گزینید تا آرامشی وصف نشدنی را همراه خانواده تجربه کنید. رزرو تور هتل ثامن مشهد این امکان را به شما می دهد تا از رستوران های مشهور شاندیز، منطقه نمونه گردشگری چالیدره و روستای 1000 ساله کنگ به اسانی دیدن کنید.

فاصله هتل ثامن مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل ثامن مشهد از آن دسته از هتل هایی است که از نظر موقعیت مکانی، کیلومتر ها با حرم مطهر رضوی فاصله دارد. اما برای زائرین محترم مقیم در خود، خدمات ترانسفر به حرم را ایجاد کرده تا در صورت زیارت بتوانند به راحتی و بدون اتلاف وقت به بارگاه امام هشتم دسترسی پیدا کنند.

دلایل رزرو هتل ثامن مشهد چیست؟

هتل ثامن مشهد هتلی چهار ستاره و با کیفیت بالا می باشد که می تواند تور مشهد قیمت مناسب را برای گردشگران رقم زند. قیمت پایین هتل و امکانات عالی آن سبب شده تا زائرین، این هتل را نسبت به دیگر هتل های مشهد نزدیک به حرم ترجیح دهند.

هر شب اقامت در هتل ثامن مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

شما می توانید با کمترین هزینه ممکن در یم هتل چهار ستاره با کیفیت با انتخاب هتل ثامن مشهد اقامت داشته باشید. هزینه هر شب اقامت در این هتل با توجه به ظرفیت و فضای اتاق متغیر خواهد بود که از 200 هزار تومان آغاز تا 450 هزار تومن ادامه دارد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل ثامن مشهد وجود دارد؟

هتل ثامن مشهد در تمامی اتاق های خود دیزاینی شیک و لوکس را ایجاد کرده است تا در هنگام استراحت مهمانان، حسی دلنشین را به آنان منتقل کند. اما اتاقی لوکس با امکانات ویژه در بین اتاق ها وجود ندارد و تنها دلیل تغییر قیمت ها نیز، ظرفیت آن می باشد.

هتل ثامن مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل ثامن مشهد با ایجاد خدمات و امکانات عالی، سعی دارد تا تمامی انتظارات مهمانان خود را بر طرف کند و اقامتی راحت را برای آنان رقم زند. اما نمی توان گفت در هتل امکانات ویژه ای مانند استخر و .... تعبیه شده است. لاندری، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، خدمات مناسب معلولین، فضای سبز، کافی شاپ، کافی نت و ..... از جمله امکانات در این هتل می باشند.

آدرس هتل ثامن مشهد کجاست؟

هتل ثامن مشهد در انتهای بلوار وکیل آباد اول جاده طرقبه به سمت چپ واقع شده است که می توان گفت منطقه آروم اطراف این هتل، آرامش را هنگام استراحت به مهمانان هدیه می دهد. البته این موقعیت مکانی مشکلات خاص به خودش را دارد که سبب شده بیشتر گردشگران از اقامت در این هتل استقبال نکنند.

هتل ثامن به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل ثامن مشهد علی رقم فاصله بسیار زیاد از حرم مطهر به بسیاری از اماکن تفریحی این شهر نزدیک می باشد. شما می توانید از این هتل در کمترین زمان به تفریح در اماکن تفریحی مانند طبقه ساندیز، روستای کنگ، چالیدره، بازار بین المللی بعثت و .. دسترسی پیدا کنید.

هتل ثامن مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل ثامن مشهد با توجه به قیمت خود قطعا می توان رضایت تمامی مهمانان را برطرف کند. اما اگر به دنبال هتلی با لِول بالا تر و امکانات بیشتر هستید، هتل رفاه مشهد و هتل سلام مشهد پیشنهادی مناسب برای شما می باشد.

قوانین هتل ثامن مشهد چیست؟

هتل زیبای ثامن مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل ثامن مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3.3از 5
موقعیت 2از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.9 از 5
متوسط 4 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

گرون ترین اتاق هتل رو گرفتم(دو تخته رویال) که واقعا جای تاسف داره سیستم تهویه بسیار ضعیف و اتاق به شدت گرم بود . آب به مدت 3 ساعت قطع بود صبحانه واقعا بد بود در حد مسافرخونه . به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم حتی یک نفر پاسخگو نبود.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق هتل ثامن مشهد خیلی تمیز و مرتب بود و از اقامت تو این هتل راضی بودم.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

موقعیت مکانی هتل ثامن مشهد عالی بود و از برخورد پرسنل خیلی راضی بودم فقط از حرم دوره

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.