هتل نیما مشهد

3 از 5
متوسط 14 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل نیما مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
3,000,000 57%
قیمت 1 شب 1,317,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
4,500,000 57%
قیمت 1 شب 1,977,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
6,000,000 57%
قیمت 1 شب 2,637,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
سشوار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان طبرسی، بین طبرسی 25 و 27
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
19 دقیقه
1594 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
5 دقیقه
30 دقیقه
2488 متر
بیمارستان قائم (عج)
11 دقیقه
61 دقیقه
5114 متر
بیمارستان جوادالائمه
2 دقیقه
2 دقیقه
129 متر
بیمارستان امید
9 دقیقه
62 دقیقه
5117 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل نیما مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به دلیل فاصله کم و کیفیت مطلوب هر ساله پذیرای زائرین بسیاری است. این هتل مشهد در سال 1389 احداث گردید که البته بعد ها در سال 1395 مورد باز سازی قرار گرفت.

هتل نیما مشهد دارای لابی بسیار زیبا و شیکی می باشد که در همان ابتدای ورود به این هتل شما را از انتخاب خود راضی می کند. اگر قیمت تور مشهد برای شما اهمیت بالایی دارد و علاقه مند هستید با انتخاب یک اقامتگاه مطلوب از هزینه های خود بکاهید، این هتل بهترین پیشنهاد برای شما می باشد. با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

اتاق هایی با طراحی ساده و فضایی کوچک در هتل نیما مشهد 

هتل زیبای نیما مشهد دارای 59 باب اتاق می باشد که هر کدام از با طراحی ساده و فضالی نسبتا کوچک در اختبار شما عزیزان قرار دارند. اگرچه اتاق های این هتل کوچک هستند اما امکانات رفاهی را به طور کامل در اختیار مهمانان قرار خواهند داد. به گونه ای که شما دچار هیچگونه مشکلی نمی شوید. 

از جمله امکانات در اتاق های هتل جذاب نیما مشهد می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، آپاژور و ..... اشاره نمود. چوب های به کار رفته در دکوراسیون زیبایی را به فضای آن ها بخشیده است و حس دلنشین را هنگام استراحت به شما منتقل می کند. 

رستوران هتل نیما مشهد، صرف غذا یمورد علاقه با کیفیت بالا 

هتل سه ستاره نیما مشهد همانند دیگر هتل های سه ستاره در این شهر دارای یک رستوران زیبا در فضای خود می باشد. مهمانان مقیم در هتل می توانند در وعده های مختلف به رستوران مراجعه نمایند و از صرف غذاهای مورد علاقه خود با کیفیت بالا و طعمی تازه لذت کافی را کسب کنند. 

چه امکاناتی در هتل نیما مشهد وجود دارد؟ 

مدیریت هتل نیما در مشهد تمامی امکاناتی که برای رفاه مهمانان مورد نیاز است را در فضای این هتل ایجاد کرده است. البته تمامی این امکانات در خور یک هتل سه ستاره معمولی می باشند و به خوبی انتظارات درباره این هتل را برطرف می کنند.

پذیرش 24 ساعته هتل  نیما مشهد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به زائرین محترم می باشد. همچنین از جمله امکانات و خدمات این هتل می توان به لابی مجهز، اینترنت رایگان، مینی بار، صندوق امانات، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و ... اشاره نمود. 

در بین هتل های سه ستاره شهر مقدس مشهد مانند هتل پارمیدا مشهد و هتل سیمرغ مشهد اگر کمی اطلاعات و عکس های این هتل ها را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که هتل نیما مشهد برتری دارد. با این هتل شما می باسیتی مطابق با بودجه و نیاز های خود اقامتگاه مورد نظررا رزرو نمایید تا در صورت اقامت نارضایتی را تجربه نکنید.

تور هتل نیما مشهد، مورد توجه گردشگران

تور هتل نیما مشهد به این دلیل مورد توجه زائران امام هشتم است که هم قیمتی مناسب دارد و هم از نظر کیفیت مطلوب می باشد. با تهیه تور هتل نیما مشهد دیگر نیازی نخواهید داشت که با خودرو راهی حرم مطهر شوید، بلکه با کمی پیاده روی، استان امام مهربانی ها در دسترس شما خواهد بود.

فاصله هتل نیما مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل نیما مشهد با فاصله ای کمتر از 15 دقیقه به صورت پیاده از حرم مطهر رضوی مشهد قرار گرفته است که موقعیت مکانی آن را می توان یکی از مزیت های این هتل مشهد دانست.

دلایل رزرو هتل نیما مشهد چیست؟

هتل نیما مشهد را می توان از جمله هتل های سه ستاره در شهر مشهد دانست که با اتاق هایی شیک و کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب، آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد می باشد. البته که موقعیت مکانی این هتل نیز در کنار این خصوصیات از دلایل رزرو این هتل مشهد توسط مسافران محسوب می شود.

هر شب اقامت در هتل نیما مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

شما می توانید با هزینه ای بالغ بر 190 هزار تومان تا 380 هزار تومان برای هر شب اقامت، اتاق های این هتل را مورد رزرو قرار دهید. این هزینه با توجه به امکانات مجهز و دیزاین شیک واحد های اقامتی، قطعا منصفانه است و جای هیچگونه انتقادی باقی نمی گذارد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل نیما مشهد وجود دارد؟

زائرین محترم پس از انتخاب هتل نیما مشهد در رزرو تور مشهد خود، می بایستی تا مطابق با تعداد نفرات، اتاق مورد نظر را انتخاب نمایند که البته تمامی اتاق های این هتل به طور تقریبی در یک لِول قرار دارند و اتاقی به عنوان لوکس قابل رزرو نمی باشد.

هتل نیما مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل نیما مشهد با دارا بودن مدریت مسئولیت پذیر خود، سعی دارد تا خدمات و امکاناتی در حد انتظارات مهمانان خود را ارائه دهد. این هتل به طور روز افزون می کوشد تا با جلب رضایت شما عزیزان، مسافران بیشتری را به سمت خود جذب کند. از این رو جای هیچگونه نگرانی در هنگام اقامت وجود نخواهد داشت.

آدرس هتل نیما مشهد کجاست؟

هتل نیما مشهد را می توان یکی از هتل های واقع در خیابان طبرسی دانست که دسترسی آسان به حرم را مهیا می کند. این هتل مشهد بین طبرسی 25 و 27 قرار گرفته است

هتل نیما مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

اقامت در هتل نیما مشهد می تواند دسترسی به بازار های سنتی در اطراف حرم را برای شما عزیزان فراهم کند. قطعا با بازدید از این غرفه ها و یا مغازه ها، دست خالی بیرون نخواهید آمد. همچنین بازار عباس قلی خان، امام زاده سید محمد غیاث الدین، کوچه نوغان، بازار فردوسی و ... نیز در نزدیکی این هتل مشهد قرار گرفته اند.

هتل نیما مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر علاقه مند هستید در هتلی با برخوداری از امکانات استخر اقامت داشته باشید، می توانید جایگزین هتل نیما مشهد، هتل پارمیدا مشهد را مورد انتخاب قرار دهید. همچنین هتل سیمرغ مشهد نیز به منظور اقامت و رزرو در حد لِول هتل نیما، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

قوانین هتل نیما مشهد چیست؟

هتل زیبای نیما مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

مزیت رزرو هتل نیما مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.1از 5
آرامش محیط 2.9از 5
کیفیت غذا 2.7از 5
موقعیت 3.6از 5
ارزش خرید 2.9از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 14 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

به هیچ عنوان پاتونو توی این هتل کثیف که با این همه دولی که دادیم مول طلب کار باهامون رفتار کردند نزارید نه اینترنت داره نه دمپایی نه غذای درست نه هیچیی

تاریخ ورود : 1402/02/12
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

خیلی پر سروصدا بود ولی غذا نسبت به قیمت عالی بود

تاریخ ورود : 1401/12/20
1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل مدیریت ضعیفی داشت به علت ورود یک سری دانش آموز شبها تانیمه های شب درراهروبادویدن وایجادسر وصدا باعث صلب آسایش می شدند

2 از 5 خدمات هتل بد بود

با سلام ما تور چهار شبه گرفته بودیم با بچه یک ساله همه غذا هاشون تکراری به نسبت پولی که داده بودیم اصن نمی صرفه از همه بد تر بوی بد دسشویی افتضاح بود اتاق خیلی کوچیکه بود برا دو‌ نفر کوچیکه کوچیکه بود برا سری دیگه هیچ وقت پول خودمو به همچین هتلی نمیدن هتل آپارتمان خیلی بهتر از اینه فقط یه چیزی عالی عالی بود برخورد کارکنانش اخلاق و رفتارخوب

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق خیلی خفه بود یه سه کنجه داده بودن درست تمیز نشده بود پر از آت وآشغال حتییی جنازه پروانه هم بود اتاق اصلا تهویه نداشت توش آدم خفه میشد یه جا برا نمازم پیدا نمیشد و از بس کثیف بود چندش میشد غذا هاش تقریبا خوب بود به غیر از سوپ که مزخرف بود روز اول آب ونوشیدنی وانرژی زا میارن میدن از هتله روز آخر میگن نه پولش جدا از اتاقه نسبت به پولش خیلی خیلی بده حیفه پول حیف ستاره

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

من بانظراتی که قبلا خونده بودم خیلی ازهتل نیما ناامید بودم ولی وقتی رفتم همه چیز عالی بود برخورد بسیارخوب پرسنل ، صبحانه عالی ، نزدیکی به حرم و بازار و ...

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

اصلاراضی نبودیم فقط حیف پول

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام. اتاق خوب و تمیزی بود . فقط کمی اتاق برای من و خانمم و بچه کوچکی که داشتیم مقداری کوچک بود. برخورد پرسنل و کارکنان عالی بود. در کل راضی بودیم. البته ما در هتل نیما اقامت داشتیم.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام ما دوشب اقامت داشتیم نسبت به مبلغی که دادیم اصلا خدمات خوبی از پرسنل دریافت نکردیم.قرار بود به ما یه اتاق ۴ تخته‌ باشه،ولی متاسفانه رسیدیم دو تا اتاق دو تخته با ما دادن که نه نور خوب داشت نه خدمات دهی خوب.....اصلا این هتل برا اقامت خوب نیست....ما درسته به عشق امام رضا (ع) اومده بودیم ولی یکی از پایین ترین هتل های مشهد هست....اصلا به هیچ کس توصیه نمیکنم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل 3 ستاره نسبتا خوب با قیمت مناسب

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نیما مشهد در کل هتل خوبی بود. تمیز بود. کارکنان خوب بودن. ولی یه ویژگی که داشت خیابونش دو طرفه بود یعنی با تاکسی با قیمت خیلی کم میشد رفت حرم و برگشت.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نیما مشهد خیلی هتل خوبی بود من راضی بودم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

با خوندن نظرات سایر دوستان راجع به هتل نیما مشهد تعجب کردم! در 4 شب اقامتی که در شهریور ماه در این هتل مشهد داشتم، باید بگم اگر ایرادهایی که دوستان میگن بوده، حداقل در زمان اقامت من همگی رفع شده بودن! وضعیت تمیزی و نظافت اتاق ها با عکس ها هیچ تفاوتی نداشت که با توجه به اینکه در هتل های زیادی اقامت داشتم این مورد رو به ندرت دیده بودم. برخورد پرسنل بسیار مودبانه و خوب بود و تو مدت اقامتم باهمه دوست شده بودم. کیفیت غذاها به نسبت هزینه ای که کردم ، خوب بود. روزانه 4 مدل غذا در منو قرار داشت و صبحانه هم بود و در کنار غذا سالاد به صورت بوفه سرو می شد.
از نظر پیاده روی هم به حرم حدود 8 دقیقه راه بود که زمان کمی محسوب میشه.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل نیما مشهد به نظر من یکی از بهترین هتل های مشهد هست. کیفیت غذایی خوب، نظافت مطلوب هیچ ایرادی نداشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.