هتل فرهنگ و هنر مشهد

3.8 از 5
خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل فرهنگ و هنر مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
1,300,000 26%
قیمت 1 شب 972,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,600,000 26%
قیمت 1 شب 1,197,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,200,000 26%
قیمت 1 شب 1,647,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,900,000 26%
قیمت 1 شب 2,172,000 تومان
سوئیت یک خوابه پنج نفره
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
3,800,000 26%
قیمت 1 شب 2,847,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
سرویس حرم
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان ده دی ، رازی غربی، نبش رازی غربی یک
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
6 دقیقه
26 دقیقه
2193 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
73 دقیقه
6045 متر
بیمارستان قائم (عج)
6 دقیقه
26 دقیقه
2174 متر
بیمارستان جوادالائمه
7 دقیقه
41 دقیقه
3450 متر
بیمارستان امید
4 دقیقه
26 دقیقه
2136 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل فرهنگ و هنر مشهد یکی از هتل‌ های سه ستاره که سال 1391 با 6 طبقه در میدان ده دی، رازی غربی، نبش رازی غربی یک به بهره برداری رسیده است. این هتل در محلی به دور از طرح ترافیک می باشد که سبب محبوب یت این هتل نزد گردشگرن شده است.

هتل فرهنگ و هنر مشهد و اتاق هایی نوساز

هتل فرهنگ و هنر مشهد هتلی نوساز با 76 باب واحد اقامتی است. تمامی اتاق‌ها با ظاهری بسیار تمیز و مرتب می باشند همین امر مهم‌ ترین مزیت این هتل مشهد است که باعث شده تا میهمانان اقامت آرام و راحتی داشته باشند. در اتاق های این هتل مشهد امکانات مطلوبی طراحی شده است.

هتل فرهنگ و هنر شهر بهشت امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، یخچال، تخت نرم، لوازم بهداشتی مخصوص هر نفر و ... را در داخل اتاق های خود تدارک دیده تا گردشگران تور مشهد بتوانند اقامتی دلنشین و راحت را تجربه کنند.

امکانات و اماکن نزدیک به هتل فرهنگ و هنر مشهد

هتل فرهنگ و هنر مشهد از نظر امکانات مطلوب بوده که شامل پارکینگ، رستوران و کافی شاپ، سالن کنفرانس، خدمات روم سرویس، خدمات لاندری و ... می شود. این هتل مشهد مناسب برای اقامت‌ های درمانی می باشد زیرا دسترسی خوبی به بیمارستان امام رضا (ع) و مطب پزشکان دارد.

علاوه بر این هتل 3 ستاره فرهنگ و هنر تا سینما قدس 10 دقیقه پیاده و تا مجتمع تجاری زیست خاور، بازار طلا، باغ ملی، خیابان دانشگاه و ... فاصله ی کمی دارد. امتیاز هتل وجود پارکینگ مجموعه است زیرا خیابان هتل همیشه لبریز از ماشین بوده و جایی برای پارک خودرو ندارد.

فاصله هتل فرهنگ و هنر مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل فرهنگ و هنر مشهد تا حرم با خودرو حدود 20 دقیقه است. با این که هتل ذکر شده در لیست هتل های مشهد نزدیک حرم، جایگاهی ندارد ولی به مراکز درمانی همچون بیمارستان امام رضا نزدیک می باشد.

دلایل رزرو هتل فرهنگ و هنر مشهد چیست؟

یکی از دلایل رزرو هتل فرهنگ هنر این است که نزدیک به بیمارستان امام رضا (ع) و کسانی که تور مشهد را به قصد درمان خریداری کرده اند، می توانند این هتل مشهد را مورد رزرو قرار دهند.

هر شب اقامت در هتل فرهنگ هنر مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل فرهنگ و هنر شهر مشهد هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 196 هزار تومان تا 675 هزار تومان است که بسته به شرایط زمانی مختلف قابل تغییر می باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل فرهنگ و هنر وجود دارد؟

هتل فرهنگ و هنر مشهد با این که از اتاق هایی مرتب برخوردار است اما هیچ اتاقی به عنوان لوکس نداشته که می توانید برای رفع این نیاز هتل قصر طلایی مشهد یا هتل دریشی مشهد را مورد رزرو قرار دهید.

هتل فرهنگ و هنر چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل فرهنگ و هنر مشهد از نظر امکانات و خدمات بسیار مطلوب بوده و یک هتل قیمت مناسب با کیفیت به شمار می رود. وجود سالن کنفرانس، کتابخانه، کافی شاپ و رستوران باعث گردیده تا هتلی محبوب به چشم گردشگران بیاید.

آدرس هتل فرهنگ و هنر مشهد کجاست؟

هتل فرهنگ و هنر مشهد در خیابان امام خمینی، میدان ده دی، خیابان رازی غربی، نبش رازی غربی 1 واقع شده که به اماکن بسیاری دسترسی دارد.

هتل فرهنگ و هنر مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره فرهنگ و هنر مشهد به مکان هایی همچون خانه ملک، سینما قدس، بیمارستان امام رضا (ع)، باغ ملی مشهد، بازار طلا و جواهر و ... دسترسی راحتی دارد.

هتل فرهنگ و هنر مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل فرهنگ و هنر شهر بهشت از نظر موقعیت مکانی با هتل هایی همچون هتل جم مشهد و هتل پردیس مشهد شباهت دارد. اما اگر هتل نزدیک به حرم می خواهید باید رزرو هتل زیارت مشهد را انجام دهید که 3 دقیقه با حرم فاصله دارد. البته هتل اطلس مشهد هم که در میدان بیت المقدس قرار دارد به حرم نزدی می باشد.

قوانین هتل فرهنگ و هنر چیست؟

هتل زیبای فرهنگ و هنر در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل فرهنگ و هنر مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1400/10/12
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه اقدامات وبرخوردهای کارکنان هتل بسیارعالی بود. باتشکرازکارکنان هتل. چون ازسلف سرویس هتل استفاده نکردم.اظهارنظری نمیکنم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل تمیز و خوبی بود

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

برخورد پرسنل خوب و عالی .

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

بد نیست برای خوابیدن خوبه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.