هتل آرامیس مشهد

3.6 از 5
خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آرامیس مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه فول بورد منو انتخابی
اتاق دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه چهارنفره
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دوتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر حرم رایگان
ترانسفر استقبال و بدرقه رایگان
گشت شهری رایگان
پارکینگ رایگان
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
اینترنت در لابی
سرویس حرم
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان گلستان
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
6 دقیقه
30 دقیقه
2485 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
72 دقیقه
5949 متر
بیمارستان قائم (عج)
5 دقیقه
20 دقیقه
1654 متر
بیمارستان جوادالائمه
7 دقیقه
41 دقیقه
3405 متر
بیمارستان امید
3 دقیقه
20 دقیقه
1658 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آرامیس مشهد یکی از هتل‌ های 3 ستاره با کیفیت مشهد می باشد که در خیابان گلستان واقع شده است. این هتل مشهد به پردیس سینمایی هویزه بسیار نزدیک بوده و می توانید با اقامت در این هتل مشهد فیلم‌ های سینمایی را با کیفیت متفاوتی تماشا کنید و به بسیاری از مطب پزشکان دسترسی داشته باشید.

هتل آرامیس مشهد و اتاق هایی استاندارد

هتل آرامیس مشهد 9 طبقه ساختمانی دارد که 65 اتاق در طبقات آن پراکنده شده است. تمامی 65 اتاق این هتل مشهد به امکانات خوب رفاهی تجهیز شده اند تا گردشگران تور مشهد در زمان اقامت، نهایت آرامش را تجربه نمایند. چشم انداز تمامی اتاق های هتل رو به خیابان دانشگاه مشهد و گلستان است.

هتل 3 ستاره آرامیس مشهد در داخل اتاق های خود امکاناتی همچون: پتو، تخت های استاندارد، یخچال، مبل هایی راحت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، ملزومات بهداشتی، کمد دیواری، جا کفشی و ... را گنجانده است. سیستم سرمایشی و گرمایشی هم برای فصل سرما و گرما هم در نظر گرفته شده است.

رستوران و امکانات هتل آرامیس مشهد

هتل آرامیس مشهد رستورانی دارد که غذاهای خود را به صورت منو انتخابی به میهمانان ارائه می دهد. در رستوران هتل آرامیس مشهد انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت مطلوب تهیه و طبخ می شوند. کافی شاپ هتل نیز با فضایی دنج و سرو نوشیدنی های سرد و گرم، آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

از جمله خدمات و امکانات این هتل مشهد می توان به رمپ و خدمات ویژه جانبازان و معلولین، لاندری، اتاق چمدان، اینترنت رایگان، آسانسور، لابی، لاندری، پارکینگ، خدمات تاکسی سرویس، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است خدمات روم سرویس هم در این هتل ارائه می گردد.

هتل آرامیس مشهد علاوه بر سینما هویزه مشهد به اماکن دیگری مانند: بیمارستان امام رضا، مجتمع تجاری آلتون، زیست خاور، ایستگاه مترو و ....نزدیک می باشد. از این هتل مشهد تا حرم مطهر، 25 دقیقه زمان می برد تا به باب الرضا و صحن جامع رضوی برسید. آدرس هتل آرامیس مشهد در خیابان گلستان، نزدیک چهارراه گلستان واقع شده است.

هتل دیپلمات مشهد برای آن دسته از گردشگرانی توصیه می شود که می خواهند به ایستگاه راه آهن مشهد و حرم مطهر نزدیک باشند. اما برای اقامتی نزدیک به باغ موزه نادری و بازار مرکزی مشهد، هتل آفاق مشهد پیشنهاد می شود. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان پرشین هتل در ارتباط باشید.

فاصله هتل آرامیس مشهد تا حرم چقدر است؟

مسافرانی که در تور مشهد هتل آرامیس مشهد را به عنوان مقصدی برای سفر خود انتخاب می کنند، برای دسترسی به حرم مطهر رضوی، نیاز به استفاده از خودرو و یا وسایل نقلیه عمومی خواهند داشت. شما می توانید از این هتل به وسیله تاکسی سرویس و یا خودرو شخصی تا بارگاه امام هشتم (ع) ظرف 20 دقیقه الی 25 دقیقه زمان لازم دارید.

دلایل رزرو هتل آرامیس مشهد چیست؟

کیفیت هتل آرامیس مشهد مهم ترین دلیل برای جذب گردشگران به سمت این هتل مشهد می باشد که باعث شده علی رقم فاصله دور تا حرم، مورد رزرو زائرین عزیز قرار گیرد. اتاق هایی مجهز و شیک با امکانات رفاهی کامل، تا کنون توانسته رضایت تمامی مهمانان این هتل را به طور کامل به دست آورد.

هر شب اقامت در هتل آرامیس مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آرامیس مشهد در بین واحد های اقامتی خود، هم اتاق و هم سوئیت را ایجاد کرده است که مطابق با خواسته و نیاز مهمانان در اختیار آنان قرار می گیرند. اتاق های این هتل از قیمت 225 هزار تومان تا 500 هزار تومان به مهمانان عزیز ارائه می شوند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آرامیس مشهد وجود دارد؟

در هتل آرامیس مشهد علاوه بر اتاق های معمولی، سوئیت نیز وجود دارد که می توانید در رزرو خود با توجه به بودجه و سلیقه، آن ها را مورد انتخاب قرار دهید. بنابراین واحد های اقامتی در این هتل تنها به سوئیت و اتاق و محدود می شوند و به صورت لوکس ارائه نخواهد شد.

هتل آرامیس مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل آرامیس مشهد امکانات و خدماتی همچون تاکسی سرویس، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، اتاق چمدان، سرویس به حرم، لابی مجهز و .... ایجاد شده اند که هر کدام با کیفیت بالا، تمامی انتظارات مهمانان از اقامت در یک هتل سه ستاره را بر طرف خواهند کرد.

آدرس هتل آرامیس مشهد کجاست؟

برای اقامت در هتل آرامیس مشهد کافی است تا به خیابان گلستان در شهر مقدس مشهد مراجعه نمایید و پس از آن با کمی پرسجو و یا راهنمایی پشتیبانی سایت منتخب به راحتی این هتل را یافت نمایید.

هتل آرامیس مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

در هنگام اقامت در هتل آرامیس مشهد می توانید از اماکن نزدیک این هتل برای گذراندن اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرید. سینما هویزه، بازار آلتون، خیابان دانشگاه و ... از جمله این اماکن مهم هستند که در نزدیک ترین فاصله از هتل قرار گرفته اند.

هتل آرامیس مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر در بین هتل های سه ستاره شهر مشهد به دنبال سه ستاره تاپ هستید که خدمات ویژه ای همچون استخر و .... را ارائه دهد، هتل دیپلمات مشهد انتخابی مناسب برای شما است. هتلی هم لِول هتل آرامیس مشهد با فاصله کمتر تا حرم طهر رضوی نیز مانند هتل آفاق مشهد وجود دارد که از نظر موقعیت مکانی اغلب به گردشگران پیشنهاد می شود.

قوانین هتل آرامیس مشهد چیست؟

هتل زیبای آرامیس مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آرامیس مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.3از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام ..من حمید دهرویه کارمند پست بانک هستم متاسفانه برخورد کارمندان شما خیلی بد و حتی اطلاع رسانی مسئول پذیرش بسیار ضعیف و حتی اشتباه به مسافرین دارد و شکایت خود را به آقای آذری مسئول اماکن رفاهی پست بانک ایران اعلام داشتم

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام ..من کارمند پست بانک هستم مبلغ هشتاد و پنج هزار تومن بابت عدم اطلاع رسانی و اطلاعات اشتباه منشی مسئول پذیرش این پول را پرداخت کرده ام و این موضوع را با آقای آذری مسئول اماکن رفاهی پست بانک ایران مطرح کرده ام ....خدا کند مدیریت محترم نسبت به استخدام کارمندان مسیئولیت پذیر تجدید نظر کنند ...با تشکر

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خیلی هتل خوبیه واقعا عالی. همه چی مرتب و تمیز

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.