هتل پارک حیات طرقبه مشهد

3.6 از 5
خوب 9 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارک حیات طرقبه مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,076,500 45%
قیمت 1 شب 2,817,000 تومان
اتاق دو تخته توئین
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,076,500 45%
قیمت 1 شب 2,817,000 تومان
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,478,000 45%
قیمت 1 شب 3,597,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
7,150,000 45%
قیمت 1 شب 3,967,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر حرم رایگان
مجموعه آبی رایگان
پارکینگ رایگان
پذیرایی در بدو ورود
سالن بندسازی رایگان
گشت شهری رایگان
استقبال و بدرقه
کافی شاپ
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
پارکینگ در هتل
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
سونا
استخر
رستوران
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : انتهای بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده طرقبه
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
30 دقیقه
305 دقیقه
25410 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
34 دقیقه
346 دقیقه
28782 متر
بیمارستان قائم (عج)
25 دقیقه
260 دقیقه
21660 متر
بیمارستان جوادالائمه
32 دقیقه
316 دقیقه
26314 متر
بیمارستان امید
25 دقیقه
256 دقیقه
21342 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل پارک حیات طرقبه مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل پارک حیات طرقبه مشهد تا حرم مطهر رضوی بسیار زیاد می باشد؛ چون این هتل مشهد در ییلاقات طرقبه و شاندیز قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره مشهد تنها برای آن دسته از گردشگرانی مناسب است که رزرو تور مشهد را برای ریلکس کردن در دل طبیعت انجام داده اند.

دلایل رزرو هتل پارک حیات طرقبه مشهد چیست؟

هتل پارک حیات طرقبه در مشهد با ارائه بهترین امکانات رفاهی توانسته یکی از محبوب ترین هتل ها باشد. مهم ترین دلیل برای رزرو این هتل مشهد، آرامش خاص آن در دل طبیعت می باشد. دومین دلیل برای رزرو هتل ذکر شده دسترسی به ییلاق شاندیز، چالیدره مشهد و بازار بین المللی بعثت است.

هر شب اقامت در هتل پارک حیات طرقبه مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل 5 ستاره پارک حیات طرقبه در شهر بهشت با این که جزء هتل های مشهد نزدیک حرم نیست، اما هزینه هر شب اقامت در آن ارزان هم نمی باشد. هرشب اقامت در این هتل مشهد از شبی 2 میلیون تومان شروع و تا شبی 6 میلیون تومان ادامه می یابد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل پارک حیات طرقبه وجود دارد؟

هتل پارک حیات طرقبه در شهر مشهد سوئیت های ویژه و خاصی ندارد، تنها سوئیت های این هتل مشهد شامل اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می شود.

هتل پارک حیات طرقبه چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی پارک حیات طرقبه امکانات فوق العاده ای را در اختیار گردشگران می گذارد که از جمله آن ها می توان به مجموعه آبی، سالن همایش، رستوران و کافی شاپ های متعدد، خدمات و امکانات ویژه جانبازان و معلولین، سرویس رفت و برگشت به حرم، آسانسور و ... اشاره کرد.

آدرس هتل پارک حیات طرقبه مشهد کجاست؟

هتل پارک حیات طرقبه شهر بهشت در خیابان امام رضا (خیابان اصلی ییلاق طرقبه) واقع شده و به اماکن بسیاری دسترسی دارد.

هتل پارک حیات طرقبه مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل لوکس پارک حیات طرقبه به مرکز خرید ویلاژ توریست، بازار بین المللی بعثت، امامزادگان یاسر و ناصر (ع)، ییلاقات حصار گلستان، چالیدره و ... دسترسی آسانی دارد.

هتل پارک حیات طرقبه مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب پارک حیات طرقبه مشهد، امکانات بالایی داشته که سبب جلب رضایت زائران شده است. ولی از هتل هایی که تشابه بسیاری به این هتل مشهد دارد، هتل روتانا مشهد است که در حال ساخت می باشد. اما اگر دسترسی راحت تر به حرم مطهر را می خواهید پیشنهاد می کنیم هتل الماس 2 مشهد را رزرو کنید.

قوانین هتل پارک حیات طرقبه چیست؟

هتل زیبای پارک حیات طرقبه در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل پارک حیات طرقبه مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

معرفی هتل

هتل پارک حیات طرقبه مشهد یکی از هتل ‌های 5 ستاره مشهد است. این هتل در دامنه رشته کوه بینالود و در منطقه ای ییلاقی و خوش آب و هوا به نام طرقبه جای دارد. این هتل فاصله ی 60 دقیقه ای به حرم مطهر دارد. باب الرضا درب ورودی به حرم از خیابان امام رضا، و صحن جامع رضوی اولین صحن پیش روی شما خواهد بود.

هتل پارک حیات طرقبه مشهد از بهترین هتل‌ های مشهد می باشد که در سال 95 تاسیس شده که بسیار شیک و مجلل است. این هتل مساحتی بالغ بر 31000 متر مربع و زیر بنایی 25000 متری دارد. به جرات می توان گفت این هتل در شهر مشهد یکی از بزرگ ترین هتل های ایران می باشد. 

تنوع اتاق ‌های هتل دیدنی پارک حیات طرقبه مشهد

هتل 5 ستاره پارک حیات طرقبه مشهد 324 اتاق دارد که به سوئیت‌های لوکس، اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته و اتاق‌های کانکت تقسیم می شوند. طراحی اتاق‌ها به صورت اختصاصی انجام شده و فضایی فوق العاده مدرن را ایجاد کرده اند. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل مشهد، مجهز به: سرویس کامل بهداشتی، تلویزیون، یخچال، سیستم مرکزی ویدئو، تلفن، سیستم سرمایش و گرمایش می باشد.

هتل پارک حیات طرقبه به دلیل دور بودن از ترافیک و هیاهوی شهر مشهد، اقامتی آرام را به شما هدیه می دهد. یکی دیگر از نکته های مهم در رابطه با اتاق‌های این هتل مشهد وجود تراس است. تراس اختصاصی برای هر اتاق، سبب می شود تا چشم انداز‌های متفاوتی از طبیعت طرقبه را میهمانان مشاهده نمایند. لازم به ذکر است برای رزرو هتل، تلفن هتل پارک حیات طرقبه کار آمد نیست، زیرا به سادگی می توانید این هتل را صد در صد آنلاین و با قیمت مناسب رزرو نمایید.

رستوران و کافی شاپ هتل پارک حیات مشهد (طرقبه)

هتل زیبای پارک حیات طرقبه مشهد مجهز به دو رستوران در طبقه اول می باشد که بسیار شیک و مدرن هستند. رستوران این هتل مشهد به قدری وسیع است که 700 نفر میهمانان را پذیرایی می کند. رستوران الماس و رستوران فیروزه، نام دیگر رستوران های این هتل مشهد هستند که کیفیتی بالادارند.

رستوران هتل پارک حیات طرقبه، متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت را برای میهمانان سرو می کند. غذاهای رستوران های این هتل به صورت منو انتخابی هستند. میز و صندلی های مجلل، به همراه چشم اندازی از محوطه سبز هتل، لذت صرف غذا را دو چندان می کند. 

کافی شاپ هتل خیره کننده پارک حیات نیز با سرو انواع قهوه، چای، دمنوش، آبمیوه و ...توانسته است، لحظه‌های نشاط آوری را به میهمانان خود هدیه دهد. فضای فوق العاده رمانتیک و زیبای آن سبب شده تا به مکان مناسبی برای قرارهای دوستانه، جشن تولد و مناسبت‌های دیگر تبدیل شود.

امکانات و خدمات هتل جذاب پارک حیات طرقبه

خدمات و امکانات هتل پارک حیات طرقبه، مانند دیگر همتایان خود فراوان بوده که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می کنیم. ترانسفر رفت و برگشت رایگان، یکی از خدمات این هتل مشهد است. به نحوی که شما را از فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به سمت هتل و بالعکس جا به جا می کند.

از دیگر امکانات و خدمات این هتل در منطقه ییلاقی مشهد می توان به: میز بیلیارد، لاندری، سالن بدنسازی برای تناسب اندام، استخر جهت شنا، سونا برای دفع سوم از بدن و جکوزی جهت گرفتگی عضلات، سالن ماساژ برای ریلکسیشن و ... اشاره کرد. تمام این موارد باعث راحتی و رفاه میهمانان می شود.

هتل پارک حیات طرقبه مشهد سالن همایش بسیار وسیعی دارد که بالغ بر 2000 نفر گنجایش دارد. تالار عروسی هتل نیز، بسیار مجلل و با شکوه است که بهترین خاطره از مراسم شما را به جای می گذارد. سرویس گشت درون شهری و برون شهری، همراه راننده از دیگر خدمات هتل پارک حیات است.

مناطق نزدیک به هتل سبز پارک حیات طرقبه

آدرس هتل پارک حیات در کیلومتر 5 طرقبه، جنب پمپ بنزین گلستان می باشد. مناطق ییلاقی مانند: حصار گلستان، بند گلستان، شاندیز، بازار بزرگ طرقبه و امامزاده‌ها یاسر و ناصر (ع) به این هتل مشهد بسیار نزدیک هستند. امامزاده های ذکر شده، از برادران علی ابن موسی الرضا (ع) و از فرزندان موسی ابن جعفر (ع) می باشند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.9از 5
آرامش محیط 4.2از 5
کیفیت غذا 3.3از 5
موقعیت 2.9از 5
ارزش خرید 3.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 9 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/05/06
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

کارکنان خوب و محترم هتل زیبا و آروم صبحانه خوب ممنون از شما.

تاریخ ورود : 1401/3/26
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

امکانات موجود نسبت به ستاره هتل در حد انتظار نبود

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

نظافت ابتدایی اتاق متاسفانه حتی در حد میهمانسرا هم نیست ما برای یک شب اقامت دوبار اتاق رو به دلیل سرویس بهداشتی تمیز نشده! عوض کردیم که این قطعا نباید دغدغه میهمان یک هتل« پنج ستاره» باشه؛ درصورتیکه نوار ضدعفونی شده روی درب توالت فرنگی هم نصب شده بود. تعداد خدمه برای همچین هتل بزرگی بسیار کم بود . تمامی کارها رو تنها یک «bell boy» انجام میداد که این برای حداقل تعطیلات عید بسیار عجیب بود. صبحانه کیفیت متوسطی داشت و متاسفانه املت های سفارشی در ماهیتابه هایی که خورده املتهای قبلی داخلش سوخته بود ، پخته میشد و بعد از اعتراض گفتن که ما اینگونه هستیم! تنها نکته مطابق با ستاره های هتل ساخت زیبا و در نظر گرفتن جزئیات در ساخت و البته ارامش هتل بود ، درغیر اینصورت اصلا مبلغ پرداختی ارزش اقامت در هتل را نداشت.

تاریخ ورود : 1400/08/07
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

درب تراس اتاق ما خراب بود و باز نمی‌شد، پنل برق اتاق قطع شد و یدک آن وجود نداشت و با وجود این مشکلات انتظار عذر خواهی از طرف مسئول و تغییر اتاق داشتیم که این امر توسط پرسنل محقق نشد . صبحانه سلف سرویس نبود و با انتخاب میهمان نبود. کیفت غذای رستوران و همچنین صبحانه افتضاح بود. حداقل دو ستاره از پنج ستاره‌ی این هتل کذب و بیشتر از سطح آن می‌باشد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

برای کسایی که میخوان از شلوغی شهر دور باشن خوبه

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل پارک حیات طرقبه مشهد بهترین هتلی بود که رفته بودم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل پارک حیات مشهد کیفیت غذا عالی، تمیزی اتاق خوب و مرتب بود.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل پارک حیات مشهد خیلی عالیه فضای زیبا و آرامشی خاص به آدم میده. کیفیت غذاش هم که محشره

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل پارک حیات مشهد خیلی عالیه. کافه سنتی خیلی غذاهای خوشمزه ای داشت ترانسفر هم داره

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.