هتل نرگس مشهد

3.4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل نرگس مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دوتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به مرکز شهر و نقاط دیدنی
نزدیک به ایستگاه مترو

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان ارگ
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
28 دقیقه
2359 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
77 دقیقه
6441 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
44 دقیقه
3666 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
46 دقیقه
3824 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
39 دقیقه
3277 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل نرگس مشهد یک هتل فوق مجلل در شهر مشهد می باشد که البته هنوز در حال ساخت می باشد. این هتل مشهد که مسلماً بعد از افتتاح، به یکی از برترین هتل های مشهد تبدیل می شود دارای مساحتی بالغ بر 8400 متر مربع است. این هتل زیبا از پروژه های مربوط به آستان قدس رضوی است که نام اصلی آن هتل نرگس رضوی 2 می باشد.

آیا هتل نرگس مشهد تنوع اتاق بالایی دارد؟

در مورد تنوع اتاق های هتل نرگس مشهد، نمی توان نظری داد، زیرا هنوز در دست ساخت است. اما با توجه به این که هتل نرگس 5 ستاره است، حتما طراحان آن تنوع اتاقی خوبی را برای آن در نظر گرفته اند. تصور کنید بعد از ساخت هتل، زائرانی که تور مشهد با رزرو این هتل را تهیه کرده اند، می توانند از پنجره اتاق ها، چشم اندازی از شهر و پارک زیبای مشهد به نام باغ ملی داشته باشند.

هتل نرگس مشهد اتاق های خود را در 22 طبقه ساختمانی می گنجاند تا یکی از بلند ترین هتل های مشهد نیز لقب بگیرد. طبق نقشه های مهندسی هتل در داخل اتاق ها سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی فوق پیشرفته، اینترنت رایگان، حمام با وان جکوزی و ... تعبیه شده است.

آیا هتل نرگس مشهد رستوران هم دارد؟

هتل نرگس مشهد با این که در حال احداث می باشد، اما دارای چند رستوران است که با سبک و ذائقه های مختلف هماهنگ خواهد بود. توجه داشته باشید که بعد تمام شدن هتل، چند نفر نیرو در آن استخدام خواهند شد و این مسئله سبب اشتغال زایی برای جوانان می گردد.

با این که هتل ذکر شده فوق العاده عالی و مجلل است، ولی مسلماً نمی توان در آن اقامت کرد. پس بهترین پیشنهاد ما به شما برای اقامت هتل مجلل درویشی مشهد است که 5 ستاره بوده و دارای رستوران های متنوع و اتاق های مختلف است. برای اقامت ارزان تر و با کیفیت نیز توصیه می گردد هتل کیانا مشهد را از دست ندهید.

تور هتل نرگس مشهد و اقامتی مدرن

تور هتل نرگس مشهد با توجه به فضای زیبا و شیک اتاق های این هتل، بی شک می تواند اقامت در مکانی مدرن را برای شما عزیزان رقم زند. در زمان سفر با تور مشهد، این هتل را نیز در لیست انتخاب های خود قرار دهید. 

فاصله هتل نرگس مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل نرگس مشهد از نظر موقعیت مکانی امکان دسترسی به حرم با پای پیاده را برای مهمانان مقیم در خود فراهم می کند، اما می توان گفت زمان زیادی بالغ بر 20 دقیقه به صورت پیاده روی نیاز است. شما با اقامت در این هتل مشهد نیز می توانید با خودروی شخصی یا عمومی با طی 10 دقیقه زمان به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنید.

دلایل رزرو هتل نرگس مشهد چیست؟

از مهم ترین دلایل رزرو هتل های مشهد در رده ی هتل های پنج ستاره مانند هتل نرگس مشهد، کیفیت و امکانات آن ها می باشد. اگرچه هتل نرگس مشهد یک هتل پنج ستاره معمولی می باشد اما می تواند با قیمت بسیار مقرون به صرفه زائرین تور مشهد را به سمت خود جذب کند.

هر شب اقامت در هتل نرگس مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل نرگس مشهد چندان متغیر نمی باشد. زیرا تقریبا تمامی اتاق های هتل در یک لِول و ظرفیت در نظر گرفته شده اند که نسبت به امکانات و فضای خود، قیمتی مناسبتر را به گردشگران ارائه می دهند. برای هر شب اقامت در هتل پنج ستاره نرگس مشهد پرداخت هزینه ای 300 هزار تومان به طور علی الحساب نیاز می باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل نرگس مشهد وجود دارد؟

هتل نرگس مشهد به عنوان یک هتل پنج ستاره، فقاد اتاق و یا واحد اقامتی لوکس در فضای خود می باشد. این هتل در تمامی اتاق های خود فضایی زیبا و شیک را ایجاد کرده که هرکدام با امکانات مجهز، می توانند مطابق با انتظارات شما، رضایت کامل را در شما القا بخشند.

هتل نرگس مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل نرگس مشهد اکنون در حال ساخت می باشد. از این رو امکانات و خدمات این هتل به طور کامل ایجاد نشده اند و در حال حاضر نیز امکان استفاده از آن ها وجود نداد. اما قطعا پس از تاسیس، تمامی خدمات و امکانات این هتل می توانند در خور یک هتل پنج ستاره، خشنودی شما عزیزان را به دست آورند.

آدرس هتل نرگس مشهد کجاست؟

هتل نرگس مشهد در خیابان ارگ واقع شده است که از نظر موقعیت مکانی در کنار آرامش، شلوغی های خاص به خود را نیز دارد. شما می توانید در مکانی آرام استراحت کنید و یا هر ساعت شبانه روز به راحتی از هتل خارج شوید.

هتل نرگس مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل نرگس مشهد در فاصله کم از اماکن و نقاط مهم شهر مانند باغ ملی، مطلب پزشکان، سینما قدس، بازار طلا و جواهرات و ... قرار گرفته است. مهمانانی که این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب کرده اند می توانند به کمک مترو در شهر مقدس مشهد تردد کنند.

هتل نرگس مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اکنون به دلیل ساخت هتل نرگس مشهد امکان اقامت در این هتل بریا زائرین وجود ندارد، از این رو اگر قصد دارید در هتلی با کیفیت اما قیمت مناسب اقامت داشته باشید، هتل کیانا مشهد در رده هتل های چهار ستاره، پیشنهادی مناسب برای شما خواهند بود. همچنین هتل درویشی مشهد نیز به عنوان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مشهد دیگر انتخاب برتر برای شما می باشد.

قوانین هتل نرگس مشهد چیست؟

هتل زیبای نرگس مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل نرگس مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.