هتل پدیده مشهد

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پدیده مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
یک تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

استخر
رستوران
کافی شاپ
سرویس حرم
صندوق امانات
مناسب معلولین
ترانسفر
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
سونا
اینترنت با سرعت بالا
گشت درون و برون شهری
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : شاندیز
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
45 دقیقه
435 دقیقه
36255 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
50 دقیقه
461 دقیقه
38394 متر
بیمارستان قائم (عج)
41 دقیقه
402 دقیقه
33452 متر
بیمارستان جوادالائمه
47 دقیقه
439 دقیقه
36554 متر
بیمارستان امید
41 دقیقه
402 دقیقه
33475 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پدیده مشهد یک هتل پنج ستاره فوق العاده زیبا می باشد که می توان آن را در جزء هتل های مجلل مشهد البته در آینده دانست. زیرا این هتل اکنون در حال احداث می باشد و کار ساخت آن به طور کامل به اتمام نرسیده است. زیر بنای هتل پدیده مشهد حدود 250 هزار متر مربع است که در همین ابتدا عظمت هتل را به خوبی نشان می دهد. 

تنوع بسیار بالا در ایجاد اتاق های هتل پدیده مشهد

هتل پدیده مشهد بیش از هر هتل دیگری تنوع بالا را در اتاق های خود ایجاد کرده است. اگر قیمت تور مشهد برای شما اهمیت بالایی دارد و در عین حال می خواهید در هتلی بی نظیر اقامت داشته باشید، هتل پدیده مشهد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. 

زیرا ظرفیتی بالغ بر637 باب اتاق و سوئیت در هتل فوق العاده  پدیده مشهد موجاب می کند تا قیمتی نسبتا مطلوب را نیز به مهمانان ارائه دهد. شما می توانید پس از افتتاح هتل با هر سلیقه و یا تعداد نفراتی که دارید، واحد اقامتی مد نظر خود را در هتل رزرو کنید.

چند رستوران در هتل پدیده مشهد وجود دارد؟

هتل درجه یک پدیده مشهد پس از افتتاح قطعا یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های مشهد خواهد که در 39 طبقه ساختمانی بنا شده است. بنابراین بدون شک چند رستوران و کافی شاپ در هتل با تنوع غذاهای مختلف وجود دارد که در صورت اقامت در این هتل می توانید از آن ها بهره مند شوید. 

امکان اقامت و رزرو هتل مجلل پدیده مشهد اکنون وجود ندارد. با این حال اگر همانند این هتل موقعیت مکانی نزدیک به حرم برای شما اهمیت ندارد می توانید هتل پارک حیات مشهد در طرقبه مورد انتخاب قرار دهید. هتل الماس 2 مشهد نیز از بهترین اقامتگاه های موجود با موقعیت مکانی عالی و امکانات بی نظیر است که حق انتخاب را برای شما و عزیزان باز می گذارد.

تور هتل پدیده مشهد، تور پرمخاطب آینده

از آنجایی که هتل پدیده مشهد هنوز افتتاح نشده، مسلماً تور هتل پدیده مشهد هم زیاد مورد توجه نخواهد بود، اما در آینده به یکی از پر مخاطب تورها در میان هتل های مشهد می شود. چون شما با رزرو تور پدیده مشهد می توانید از مجموعه آبی، پارک آبی، مرکز خرید و رستوران های متعدد در یک مکان به طور همزمان برخوردار شوید.

فاصله هتل پدیده مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل پدیده مشهد از نظر موقعیت مکانی دارای فاصله طولانی با حرم مطهر رضوی می باشد. مهمانان مقیم در این هتل برای دسترسی به بارگاه امام هشتم، نیازمند خودرو به صورت شخصی و یا تاکسی سرویس حرم خواهند که در این صورت نیز حداقل 40 دقیقه زمان خواهد برد.

دلایل رزرو هتل پدیده مشهد چیست؟

هتل پدیده مشهد یک هتل در لیست هتل های مشهد به عنوان پنج ستاره می باشد که بدون شک مهم ترین دلیل رزرو آن علی رقم فاصله زیاد تا حرم، کیفیت و امکانات خواهد بود. گفته می شود هتل پدیده مشهد پس از افتتاح به یکی از بهترین هتل های پنج ستاره در این شهر تبدیل می شود که می تواند با هتل درویشی مشهد و یا قصر طلایی رقابت کند.

هر شب اقامت در هتل پدیده مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

در اکثر مواقع کسانی که در بین هتل های پنج ستاره به دنبال هتل مورد نظر برای رزرو تور مشهد هستند، هزینه های بالا را در نظر می گیرند. از این رو بدون شک این هتل نیز در زمان ارائه خدمات و واحد های اقامتی قیمتی بالا را همانند دیگر هتل های پنج ستاره ارائه خواهد داد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل پدیده مشهد وجود دارد؟

هتل پدیده مشهد از جمله هتل هایی است که در زمان تاسیس، اتاق هایی لوکس و خاص را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. گردشگرانی که این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب می کنند می توانند با سلیقه متفاوت اتاق هایی مد نظر را ررزو نمایند. ضمن اینکه بی شک اتاق های لوکس در هتل هزینه ای بالا تر نسبت به واحد های اقامتی معمولی دارند.

هتل پدیده مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل پدیده مشهد بهترین خدمات و امکانات را با کیفیت عالی در اختیار گردشگران قرار می دهد. این هتل در زمان احداث و تاسیس قطعا می تواند با امکانات عالی باعث جذب زائرین به سمت خود شود، به گونه ای که دوری از حرم را از یاد خواهند برد.

آدرس هتل پدیده مشهد کجاست؟

هتل پدیده در شهرک پدیده شاندیز قرار گرفته است که موقعیت مکانی آن می تواند تنها دلیل برای منصرف شدن گردشگران از رزرو آن محسوب شود.

هتل پدیده مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

علی رقم فاصله زیاد هتل پدیده مشهد تا حرم، مهمانان مقیم در این هتل می توانند به جاذبه هایی مانند چالیدره، پیست سوارکاری ارشاد، امام زاده یاسر و ناصر، رستوران شاندیز، شهرک توریستی تفریحی گردشگری پدیده و ..... دسترسی آسان داشته باشند.

هتل پدیده مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

در حال حاضر امکان رزرو تور هتل پدیده مشهد برای گردشگران وجود ندارد. اگر به دنبال هتلی با چنین موقعیت مکانی هستید که با کیفیت بالا آماده پذیرایی از شما عزیزان باشد، هتل پارک حیات طرقبه مشهد می تواند پیشنهادی مناسب محسوب شود. همچنین هتل الماس 2 مشهد گزینه ای عالی است که با قیمت رضایت بخش و نزدیک حرم در دسترس می باشد.

قوانین هتل پدیده مشهد چیست؟

هتل زیبای پدیده مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل پدیده مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.