هتل آپارتمان مهستان مشهد

4 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان مهستان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
آپارتمان یکخوابه دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دوخوابه چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
آشپزخانه در سوپیت
گشت درون و برون شهری
ظروف پخت و پز
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 6
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
7 دقیقه
625 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
57 دقیقه
4707 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
47 دقیقه
3902 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
25 دقیقه
2089 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
46 دقیقه
3792 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان مهستان مشهد یکی از زیبا ترین هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان امام رضا، امام رضا 6 واقع شده است. این هتل آپارتمان مشهد دارای ستاره نیست بلکه در رتبه بندی، هتل آپارتمان خیلی خوب در مشهد محسوب می‌شود. این هتل مشهد در سال 1393 افتتاح شده است.

هتل آپارتمان مهستان مشهد و اتاق ها

هتل آپارتمان مهستان مشهد استان خراسان رضوی دارای 7 طبقه ساختمانی بوده که 70 باب آپارتمان شیک و زیبا را درون خود جای داده است. لابی این هتل مشهد بسیار زیبا و وسیع بوده و دارای امکانات بسیار خوبی همچون: تلویزیون LED، مبل های زیبا و راحتی و سیستم تهویه مطبوع می باشد.

هتل آپارتمان مهستان مشهد 70 باب واحد آپارتمانی خود را به زیبا ترین شکل ممکن طراحی کرده تا میهمانان با قرار گرفتن در اتاق حس خوبی داشته باشند. تمام این واحدهای آپارتمانی به امکاناتی نظیر تلویزیون، آشپزخانه به همراه ملزومات آشپزی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، پاورسوئیچ، حمام به همراه لوازم بهداشتی، سشوار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... مجهز می‌باشند. لازم به ذکر است برخی از اتاق ها دید رو به حرم مطهر دارند.

امکانات هتل آپارتمان مهستان مشهد

هتل آپارتمان مهستان مشهد رستورانی زیبا دارد که متنوع ترین غذاهای ایرانی، عربی، فرنگی و ... را تهیه کرده و به میهمانان خود عرضه می‌کند. سرو غذا در این هتل مشهد به‌صورت منوی انتخابی بوده و صبحانه بوفه سلف سرویس ارائه می‌شود. رستوران هتل مهستان مشهد طبق نظرات مردم، از کیفیت غذایی خوبی برخوردار می باشد.

هتل مهستان مشهد نظرات مردم را ارج نهاده و در راستای بهبود عملکرد خود به کار می‌بندد. از امکاناتی که این هتل آپارتمان مشهد ارائه می‌دهد می‌توان به اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، کافی نت، تاکسی سرویس، گشت درون شهری و برون شهری و ... اشاره کرد. با اقامت در این هتل مشهد باب الرضا و صحن جامع رضوی، ورودی شما به حرم مطهر خواهد بود.

فاصله هتل آپارتمان مهستان مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله ی هتل آپارتمان مهستان مشهد تا حرم امام رضا (ع) کمتر از 8 دقیقه پیاده روی است که هیمن اتفاق موجب شده تا بیشتر زائران ترجیح دهند در این هتل مشهد اقامت گزینند.

دلایل رزرو هتل آپارتمان مهستان مشهد چیست؟

هتل آپارتمان مهستان مشهد به این دلیل رزرو می شود که افراد با خرید تور مشهد با این هتل می توانند از سفری قیمت مناسب و با کیفیت مطلوب لذت ببرند. دومین دلیل برای رزرو این هتل در شهر مشهد نزدیکی به حرم مطهر و دیگر مکان های تجاری و تاریخی و شهر است.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان مهستان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل آپارتمان مهستان مشهد بسیار مناسب بوده و تمامی اقشار جامعه می توانند این هتل را رزرو نمایند. اتاق های این هتل از شبی 220 هزار تومان تا شبی 440 هزار تومان هزینه در بَر دارد که با توجه به بازه های زمانی مختلف، ممکن است تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان مهستان وجود دارد؟

در هتل آپارتمان مهستان مشهد اتاقی با عنوان لوکس پیدا نمی شود و شما می توانید برای رفع این نیاز هتل های 5 ستاره مشهد را مورد رزرو قرار دهید.

هتل آپارتمان مهستان چه خدمات و امکاناتی دارد؟

اگر به لول هتل آپارتمان مهستان مشهد نگاهی بیاندازید، درخواهید یافت امکاناتی مطلوب دارد که در شان هتل است. از امکاناتی که در این هتل آپارتمان مشهد ارائه می شود می توان به رستوران، اینترنت رایگان، کافی شاپ، پارکینگ، آشپزخانه در سوئیت ها، کتری برقی و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان مهستان مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان مهستان مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 6 واقع شده است. همین موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب هتل آپارتمان مذکور سبب شده تا مورد توجه زائران باشد.

هتل آپارتمان مهستان به چه اماکنی نزدیک است؟

پارک میرزا کوچک خان، بازار رضا، بازارهای 17 شهریور، بیمارستان موسی بن جعفر (ع) و ... از جمله مکان های نزدیک به هتل آپارتمان مهستان شهر مشهد هستند.

هتل آپارتمان مهستان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

با این که هتل آپارتمان مهستان مشهد از نظر امکانات و خدمات عالی است اما می توان هتل آپارتمان عمارت مشهد را گزینه بعدی برای اقامت دانست. البته هتل آپارتمان برین مشهد نیز گزینه دیگری برای اقامتی به صرفه در شهر مشهد می باشد.

قوانین هتل آپارتمان مهستان چیست؟

هتل آپارتمان مهستان در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان مهستان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4.5از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوب و نزدیک به حرم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب و عالی و مشکلی در طول اقامت نداشتیم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.