هتل آپارتمان هیراد مشهد

3.7 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان هیراد مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، امام رضا 12، حنایی 5
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
14 دقیقه
1202 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
58 دقیقه
4866 متر
بیمارستان قائم (عج)
7 دقیقه
38 دقیقه
3143 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
28 دقیقه
2322 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
38 دقیقه
3147 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان هیراد مشهد برای زائران عزیزی که می خواهند اقامتی قیمت مناسب و با کیفیت داشته باشند بهترین گزینه است. این هتل آپارتمان در سال 1395 افتتاح شده و پا به عرصه هتلداری در مشهد گذاشته است. هتل مذکور دارای 3 طبقه ساختمانی و 17 واحد اقامتی است که در این طبقات جای گرفته‌اند.

هتل آپارتمان هیراد مشهد مانند دیگر همتایان خود دارای لابی زیبا و نسبتاً بزرگی است که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، کولرگازی، سیستم تهویه مطبوع و ... می‌باشد. لازم به ذکر است جهت رفاه سالمندان در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی نیز تعبیه شده است.

هتل هیراد مشهد و معرفی اتاق‌ها

هتل آپارتمان زیبای هیراد مشهد 17 اتاق دارد که به اتاق های 2 تخته و 4 تخته دسته بندی می شوند. در تمامی این واحدهای اقامتی امکانات خوبی همچون: سیستم تهویه مطبوع، تلفن، حمام، ملزومات بهداشتی، تخت‌های استاندارد، آباژور، میز آرایش، گاز رومیزی، یخچال و ... وجود دارد.

رستوران و خدمات هتل آپارتمان هیراد

هتل آپارتمان جذاب هیراد مشهد با عرضه متنوع ترین غذاهای ایرانی، فرنگیَ، دریایی، فست فودی و سنتی توانسته است به یکی از درجه یک ترین هتل آپارتمان‌های مشهد تبدیل شود. رستوران این هتل غذاهای خود را به 2 صورت انتخابی و بوفه سلف سرویس ارائه می‌دهد. جهت رزرو میز در رستوران با شماره تلفن هتل هیراد مشهد تماس حاصل فرمایید.

هتل آپارتمان محبوب هیراد مشهد خدمات بسیار خوبی نظیر صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات جانبازان و معلولین، لاندری (خدمات خشکشویی)، اینترنت در لابی و اتاق‌ها و ... را ارائه می‌دهد. همین خدمات خوب سبب شده تا قیمت هتل هیراد مشهد کمی بالا رود که البته ارزش اقامت و هزینه کردن را دارد.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان هیراد مشهد چگونه است؟ 

فاصله‌ی هتل هیراد در مشهد تا حرم مطهر، باب الرضا و صحن جامع رضوی 10 دقیقه (بدون احتساب ترافیک) می‌باشد. آدرس این هتل مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 12، شهید حنایی 5 واقع می‌باشد. با رزرو این هتل مشهد به بازار رضا، سراهای 17 شهریور، بازار بلور، پارک میرزا کوچک خان و ... دسترسی سهل و آسانی خواهید داشت.

فاصله هتل آپارتمان هیراد مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آپارتمان هیراد مشهد تا حرم مطهر رضوی به وسیله خودرو حدود 10 دقیقه زمان لازم می باشد که این مدت با پای پیاده به 15 دقیقه افزایش خواهد داشت.

دلایل رزرو هتل آپارتمان هیراد مشهد چیست؟

هتل هیراد مشهد دارای اتاق هایی شیک با دکوراسیون زیبا می باشد که این یکی از دلایل جذب گردشگران به سمت این هتل محسوب می شود. البته قیمت این هتل به نسبت امکانات عالی و کیفیت بالا، بسیار مناسب در نظر گرفته شده است که می تواند قیمت تور مشهد را کاهش دهد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان هیراد مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

در ایجاد واحد های اقامتی هتل آپارتمان هیراد مشهد چندان تنوعی در نظر گرتفه نشده است و به همنی دلیل میز قیمت های موجود برای رزرو با یکدیگر تمایز بالایی ندارند. شما می توانید هزینه ای حدود 260 هزار تومان و یا 350 هزار تومان را برای اقامت در این هتل پرداخت نمایید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان هیراد مشهد وجود دارد؟

هتل آپارتمان هیراد مشهد فاقد اتاق لوکس است و امکان رزرو این چنین اتاق ها با تجهزیات ویژه در این هتل وجود ندارد.

هتل آپارتمان هیراد مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در بین دیگر هتل آپارتمان های مشهد، هتل آپارتمان هیراد مشهد از آن دسته هتل هایی است که تمامی امکانات عالی را با بهترین کیفیت در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. از این رو شما با اقامت در این هتل و اطمینان به پرسنل مجرب، می توانید بهترین خاطرات را از سفر زیارتی در کنار عزیزان به یادگار گذارید.

آدرس هتل آپارتمان هیراد مشهد کجاست؟

شما می توانید پس از رزرو هتل آپارتمان هیراد مشهد، به خیابان امام رضا بروید و پس از ورود به امام رضای 12 به دنبال کوچه شهید حنایی 5 باشید تا این هتل را یافت کنید. آدرس هتل پیچیده نیست و به راحتی قابل دسترس می باشد.

هتل آپارتمان هیراد مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

دسترسی آسان هتل آپارتمان هیراد مشهد تا مسجد گوهر شاد، یکی از مهم ترین مزیت های موقعیت مکانی این هتل به شمار می رود. ضمن اینکه حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار رضا، مسجد 72 تن و ... نیز در راه رسیدن به حرم و در فاصله کم از این هتل قرار گرفته اند.

هتل آپارتمان هیراد مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

در رده هتل آپارتمان هیراد مشهد، هتل آپارتمان های دیگری مانند هتل آپارتمان پایتخت مشهد و یا هتل آپارتمان آلتون مشهد نیز فعالیت می کنند که در صورت تکمیل بودن ظرفیت این هتل و یا دیگر مشکلات، پینشهادی عالی برای اقامت خواهند بود.

قوانین هتل آپارتمان هیراد مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای هیراد مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان هیراد مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 3.5از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل راضی بودم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

آپارتمان هیراد مشهد از هر نظر خوب بود و از اقامت در این هتل رضایت کامل را داشتم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.