هتل آپارتمان هورام مشهد

3.1 از 5
خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان هورام مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا - چهار راه دانش
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
11 دقیقه
948 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
60 دقیقه
5030 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
43 دقیقه
3591 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
29 دقیقه
2412 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
42 دقیقه
3482 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان هورام مشهد یکی از مقرون به صرفه ترین هتل آپارتمان‌های مشهد است که اقامتی ارزان و کم هزینه را برای شما در پی دارد. این هتل در سال 1390 افتتاح شده و دارای 5 طبقه ساختمانی و 30 باب واحد آپارتمانی می‌باشد. 

هتل آپارتمان هورام مشهد در خیابان در خیابان امام رضا، چهارراده دانش واقع شده است که به بازار بلور و بازار رضا دسترسی بسیار خوبی دارد. لابی هتل نیز مکانی دنج و زیبا است که با وسایلی مانند تلویزیون صفحه تخت، مبلمان و ... آراسته شده است.

اتاق‌ها و رستوران هتل هورام مشهد

هتل آپارتمان جذاب هورام مشهد 30 واحد اقامتی خود را به زیبا ترین شکل ممکن آراسته کرده تا میهمانان با اقامت در این واحد‌ها احساس آرامش کنند. در تمامی این واحدهای آپارتمانی امکانات رفاهی خوبی نظیر: سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، کمد دیواری، آینه دراور، پتو، حمام، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... وجود دارد. 

هتل آپارتمان محبوب هورام مشهد رستورانی دارد که ظرفیتی 80 نفری داشته و انواع غذاهای ایرانی را باکیفیتی معمولی طبخ و به میهمانان عرضه می‌کند. در رستوران هتل صبحانه به‌صورت بوفه سلف سرویس و منوی غذایی نهار و شام انتخابی می‌باشد. کافی‌شاپ هتل هم جهت گذراندن اوقات عصرگاهی و تمدد اعصاب بهترین نقطه هتل است.

امکانات هتل آپارتمان هورام چیست؟

هتل آپارتمان هورام در مشهد امکانات و خدمات خوبی همچون: روم سرویس 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، نمازخانه، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، تاکسی سرویس، مینی‌بار و ... ارائه می دهد. این هتل با این خدماتی که به میهمانان خود عرضه می‌کند از قیمت مناسبی هم برخوردار است. این هتل آپارتمان به ایستگاه اتوبوس بی آر تی، بیمارستان موسی ابن جعفر، بازار ساعت و بازار قماش نزدیک است.

فاصله هتل آپارتمان هورام مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آپارتمان هورام مشهد تا حرم مشهر رضوی به صورت پیاده حدود 10 تا 12 دقیقه راه می باشد که این زمان به وسیله خودروی شخصی به 5 دقیقه متغیر خواهد بود.

دلایل رزرو هتل آپارتمان هورام مشهد چیست؟

هتل آپارتمان هورام مشهد در اکثر مواقع به دلیل قیمت ارزان مورد رزرو از سمت گردشگران تور مشهد قرار می گیرد.. البته کیفیت هتل نیز در وضعیت مطلوبی است که می تواند رضایت مهمانان را جلب کند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان هورام مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت رزرو اتاق برای هر شب اقامت در هتل آپارتمان هورام مشهد از 130 هزار تومان آغاز و تا 260 هزار تومان ادامه دارد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان هورام مشهد وجود دارد؟

هتل هورام مشهد با توجه به لِول خود اتاقی به عنوان لوکس را در خود ایحجاد نکرده و نمی توان از آن انتطار ارائه این چنین اتاق ها را داشت. اما اگر اقامت در اتاق لوکس برای شما اهمیت بالایی دارد هتل آپارتمان آرمان مشهد و دیگر هتل های مشهد با لِول بالا را مورد انتخاب قرار دهید.

هتل آپارتمان هورام مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان هورام مشهد در فضا یخود امکانات و خدماتی را ایجاد کرده تا مهمانان خود بتوانند با نهایت آرامش و آسودگی خاطر ااقمتی دلنشین را سپری کنند. شما می توانید برای صرف عصرانه به کافی شاپ هتل مراجعه کنید که یکی از بهترین امکانات این هتل محسوب می شود.

آدرس هتل آپارتمان هورام مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان هورام مشهد در خیابان المام رضا قرار گرفته است. برای اقامت در این هتل می توانید به چهار راه دانش در خیابان امام رضا مشهد مراجعه نمایید.

هتل آپارتمان هورام مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل هورام مشهد دسترسی به اماکن تاریخی مانند حمام مهدی قلی بیگ، مسجد 72 تن، بازار سرشور، بازار رضا مشهد و .... را برای مهمانان مقیم در خود بسیار راحت می کند.

هتل آپارتمان هورام مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

شما می توانید در کنار هتل هورام مشهد هتل های دیگری مانند هتل آپارتمان امید مشهد و هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد را موردد بررسی قرار دهید و انتخابی برتر برای اقامت در طول سفر را به انجام رسانید.

قوانین هتل آپارتمان هورام مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای هورام مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان هورام مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.2از 5
آرامش محیط 3.2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.1 از 5
خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل هم دسترسی خوبی داره و نزدیک خیابان امام رضا هست و هم مرتب و تمیز و پرسنل مهربون غذا هم که خوب بود در کل راضی بودم از اقامت در هتل هورام

1 از 5 خدمات هتل بد بود

اتاق هتل واقعا بوی بدی میداد نظافت و گرد و غبار همجا بود غذاش خشک و بدمزه مدیریت بد برخورد واقعا پیشنهادش نمیکنم جوری که شب اول مجبور شدیم بخوابیم وجای دیگه رفتیم

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

در کل میتونم بگم از همه جهات خیلی خیلی ضعیف به هیچ عنوان توصیه نمیکنم

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

پرسنل خوش برخوردی داشت

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

عالی بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.