هتل آپارتمان افتخار مشهد

3 از 5
متوسط 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان افتخار مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با اقامت تک
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه پنج تخته
اقامت با اقامت تک
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با اقامت تک
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 19
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
9 دقیقه
783 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
58 دقیقه
4865 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
50 دقیقه
4128 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
27 دقیقه
2248 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
48 دقیقه
4018 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان افتخار مشهد در سال 1393 افتتاح شده و پا به عرصه هتلداری در مشهد گذاشته است. این هتل مشهد دارای 7 طبقه ساختمانی و 13 واحد اقامتی است که به زیبا ترین شکل ممکن طراحی شده اند. این هتل آپارتمان مشهد در زمره هتل آپارتمان‌های متوسط قرار می‌گیرد.

هتل آپارتمان افتخار مشهد دارای لابی بوده که قسمت میز پذیرش در ابتدای ورود میهمانان قابل مشاهده است. از امکانات داخل لابی می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، کولرگازی و ... اشاره کرد. با اقامت در این هتل آپارتمان باب الرضا درب ورودی به حرم و صحن جامع رضوی، اولین صحن پیش روی شما خواهد بود.

معرفی اتاق و رستوران هتل افتخار مشهد

هتل آپارتمان افتخار مشهد 13 باب اتاق دارد که شامل 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و آپارتمان‌های 1 خوابه می‌شوند. در تمامی اتاق‌های این هتل مشهد امکانات رفاهی بسیار خوبی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلفن، آباژور، حمام، ملزومات بهداشتی و ... وجود دارد.

هتل آپارتمان افتخار مشهد رستورانی دارد که با انواع غذاهای ایرانی، آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می‌باشد. در رستوران این هتل مشهد غذاها به صورت منوی انتخابی عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است صبحانه در این هتل بوفه سلف سرویس بوده و میهمانان حق انتخاب دارند.

امکانات هتل آپارتمان افتخار مشهد

هتل آپارتمان افتخار مشهد دارای امکانات خوبی همچون: تاکسی سرویس، نمازخانه، اتاق چمدان، کافی‌شاپ، اینترنت پرسرعت و ... است که همین عوامل باعث شده تا این هتل مشهد به یکی از محبوب ترین‌ها بدل شود. با اقامت در این هتل آپارتمان مشهد به اماکن بسیاری نظیر باغ موزه نادری، بازار مرکزی، ساختمان راه آهن مشهد و ... دسترسی خواهید داشت.

فاصله هتل آپارتمان افتخار مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان افتخار مشهد تا حرم مطهر رضوی بسیار اندک است، به گونه ای که با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به آستان امام هشتم برسید. این فاصله ی کم برای بسیاری از گردشگران تور مشهد حائز اهمیت است.

دلایل رزرو هتل آپارتمان افتخار مشهد چیست؟

قیمت مناسب هتل آپارتمان افتخار مشهد اصلی ترین دلیل برای رزرو این هتل مشهد است؛ علاوه بر این اتاق های تمیز و نسبتاً با کیفیت همراه خدماتی در حد لول هتل، از دیگر دلایل رزرو این هتل در شهر مشهد مقدس می باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان افتخار مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل آپارتمان افتخار باید از شبی 300 هزار تومان تا 500 هزار تومان پرداخت کنید که این هزینه ها در زمان ها و فصل های مختلف در این هتل مشهد تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان افتخار وجود دارد؟

در هتل آپارتمان افتخار مشهد اتاقی به عنوان لوکس شناخته نمی شود زیرا تمامی اتاق های این هتل آپارتمان مشهد معمولی ولی با کیفیت هستند. اما هتل مدینه الرضا مشهد یا هتل آپارتمان امید مشهد می توانند این نیاز شما را برطرف کند.

هتل آپارتمان افتخار چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان افتخار مشهد امکاناتی همچون نمازخانه، رستوران، اینترنت رایگان، صندوق امانات و ... را در اختیار زائران امام هشتم قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان افتخار مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان افتخار مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 19 واقع شده است. موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که شما می توانید به بازارها دسترسی داشته باشید.

هتل آپارتمان افتخار به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان افتخار به مکان هایی همچون بازار رضا، پارک میرزا کوچک خان، بازار ساعت؛ بازارهای 17 شهریور (مرکز خرید اکسون و مرکز خرید آسمان) و ... نزدیک است.

هتل آپارتمان افتخار مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان افتخار از نظر امکانات و خدمات رتبه قابل قبولی داشته و با هتل آپارتمان ترنم مشهد نیز برابری می کند. اکا اگر به دنبال اقامتگاهی ارزان تر هستید، پیشنها ما به شما هتل آپارتمان هورام مشهد است.

قوانین هتل آپارتمان افتخار چیست؟

هتل آپارتمان افتخار در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان افتخار مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آپارتمان افتخار مشهد کیفت خوبی داشت اتاق هاش فقط کوچک بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آپارتمان افتخار مشهد خوب بود برای من راضی کننده بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.