هتل عرش مشهد

3.7 از 5
خوب 18 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل عرش مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، دانش غربی 5/1
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
17 دقیقه
1422 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
66 دقیقه
5504 متر
بیمارستان قائم (عج)
7 دقیقه
36 دقیقه
2968 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
35 دقیقه
2887 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
34 دقیقه
2859 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره است که کیفیت خوبی داشته و خدمات مطلوبی را به میهمانان ارائه می‌دهد. این هتل مشهد با اینکه 15 دقیقه فاصله تا باب الرضا و صحن جامع رضوی دارد؛ اما ترانسفر رایگان به حرم مطهر را، در اختیار میهمانان خود گذاشته است.

هتل عرش مشهد 5 طبقه ساختمانی و 60 اتاق دارد که در طبقات هتل پراکنده‌شده‌اند. لابی هتل نیز دارای امکانات مطلوبی است که میهمانان تور قیمت مناسب مشهد می‌توانند در بدو ورود، مشغول استراحت شوند. این هتل مشهد اتاق‌ها، راهروها، رستوران و کافی‌شاپ خود را به زیبایی طراحی کرده است.

رستوران به همراه کافی شاپ کلاسیک در هتل عرش مشهد

هتل 3 ستاره عرش مشهد مبل ‌هایی چرم به رنگ ‌های سفید و قهوه‌ ای را در کافی‌ شاپ خود قرار داده است. تضادی که در رنگ‌ها وجود دارد، باعث می‌شود تا فضای خاص‌تری در کافی‌شاپ ایجاد شود. وجود چندین عکس بر روی دیوارهای کافی‌شاپ نیز، کمی حالت نوستالژیک به آن داده است. منو کافی‌ شاپ هتل هم انواع نوشیدنی‌ های گرم مانند قهوه، اسپرسو، نسکافه، شکلات داغ و ... و انواع نوشیدنی‌های سرد را در خود گنجانده است.

رستوران هتل عرش در مشهد نیز مانند دیگر مکان‌های هتل، طراحی جذابی دارد. رستوران هتل غذای خود را به‌ صورت منو انتخابی به میهمانان ارائه می ‌دهد. متنوع‌ ترین غذاهای ایرانی، سنتی و فست فود را می ‌توان در منو رستوران مشاهده کرد. جهت دیدن نظرات مردم درباره هتل عرش مشهد و کیفیت غذایی آن، به پایین صفحه مراجعه نمایید.

اتاق هایی راحت با نور پردازی مناسب در هتل عرش مشهد

هتل جذاب عرش مشهد در فضای خود حدود 60 باب اتاق و واحد اقامتی را ایجاد کرده است که با نمایی ساده، ضیافت یک اقامت راحت را برای شما مهمانان عزیز فراهم خواهند کرد. در تمامی اتاق ها نیز امکانات رفاهی اعم از سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی، تلویزیون، حمام و ... در نظر گرفته شده اند.

تور هتل عرش مشهد از شیراز یکی از بهترین پیشنهاد ها برای شهروندان استان فارس است که اغلب نیز با استقبال بی شمار آنان مواجه خواهد شد. شما می توانید استراحتی بدون دغدغه را در اتاق های هتل به راحتی سپری کنید و از زیارت خود نهایت لذت را ببرید.  

آدرس هتل 3 ستاره عرش مشهد و اماکن تجاری و درمانی

موقعیت مکانی هتل زیبای عرش مشهد در خیابان دانش غربی، دانش غربی 1/5، کوچه کامیاب واقع شده است. بیمارستان سینا که یکی از بیمارستان‌های خصوصی در مشهد است با کادری مجرب، آماده خدمت ‌رسانی به زائران و مجاوران علی ابن موسی‌الرضا (ع) است. علاوه بر بیمارستان سینا، بازار بلور و ... نیز در دسترس می باشد.

هتل عرش مشهد یک هتل کاملا معمولی است که کیفیت آن نسبتا مطلوب می باشد. از این رو ممکن است برخی از گردشگران با دیدن عکس هایی از هتل و یا امکانات کم آن از رزرو صرف نظر کنند. در چنین موافعی هتل هایی مانند هتل هاترا مشهد و هتل قصر نیلی مشهد با کیفیتی نسبتا بالا تر و قیمتی مناسب پیشنهاد خواهند شد که بدون شک رضایت مندی را در شما القا می کنند.

تور هتل عرش مشهد و اقامت ارزان

با تهیه تور هتل عرش مشهد می توانید اقامتی ارزان را در شهر بهشت تجربه کنید و در عئض از تفریحات بیشتر لذت ببرید. خرید تور هتل عرش مشهد از سایت پرشین هتل مزیت هایی دارد که در سوال های متداول گردشگران به آن پاسخ داده شده است.

فاصله هتل عرش مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل عرش مشهد تا حرم مطهر رضوی حدود 10 دقیقه پیاده روی می باشد که موجب شده تا در لیست هتل های مشهد نزدیک حرم جای داشته باشد.

دلایل رزرو هتل عرش چیست؟

رزرو هتل 3 ستاره عرش مشهد بدین جهت مورد توجه زائران است که کیفیت خوبی داشته و خدمات مطلوبی به مهمانان خود ارائه می دهد. دسترسی به حرم و بازار ها دلیل دیگری برای رزرو این هتل مشهد توسط گردشگران تور مشهد است.

هر شب اقامت در هتل عرش مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل عرش مشهد بسته به نوع اتاق متغیر خواهد بود. به عنوان مثال اقامت در اتاق های معمولی این هتل مشهد 190 هزار تومان و برای اقامت در اتاق های چند تخته بیش از 380 هزار تومان باید پرداخت کنید. این قیمت ها در حال حاضر ذکر شده و ممکن است در زمان رزرو هزینه ها تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل عرش وجود دارد؟

هتل سه ستاره عرش در شهر مشهد 5 طبقه ساختمانی و 60 اتاق دارد، متاسفانه در این هتل مشهد اتاق لوکسی وجود ندارد که برای رفع این نیاز توصیه می شود هتل قصر طلایی مشهد یا هتل درویشی مشهد را مورد رزرو قرار دهید.

هتل عرش چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از امکانات و خدمات هتل 3 ستاره عرش می توان به کافی شاپ، رستوران، خدمات لاندری، تاکسی سرویس، خدمات روم سرویس و ... اشاره نمود. متاسفانه این هتل مشهد از نظر امکانات بالا نیست که همین امر سبب شده از هتل های مشهد به شمار رود.

آدرس هتل عرش مشهد کجاست؟

هتل جذاب عرش در موقعیت مکانی مشهد، خیابان امام رضا؛ دانش غربی، دانش غربی 1/5، کوچه کامیاب قرار گرفته است و همین موقعیت مکانی خوب سبب شده تا این هتل مشهد مورد توجه باشد.

هتل عرش مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل عرش در شهر مشهد علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر به اماکن دیگری نظیر بازار 17 شهریور، بازار بلور و بازار رضا و پارک میرزا کوچک خان نزدیک است.

هتل عرش مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب عرش یک هتل کاملا معمولی است که کیفیت مطلوب دارد. اما هتل های دیگری همچون هتل هاترا مشهد و هتل قصر نیلی مشهد، از دیگر گزینه های پیشنهادی ما به شما برای اقامت هستند.

قوانین هتل عرش چیست؟

هتل زیبای عرش در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل عرش مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.7از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 3.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 18 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

از همه لحاظ عالی

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

برخورد پرسنل بسیار عالی بود و از انتخاب هتل عرش خوشحالم

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل بشدت کثیف کف اتاق تماما جرم بسته بود سلف غذا بسیار غذاهای مونده و بی کیفیت داشت رفتار پرسنل خیلی بد قبل از ورود به اتاق ازتون امضا میگیرن برای وسایل اتاق در حالی که هنوز وسایلو چک نکردین و موقع خروج از هتل اذیتتون میکنن

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

خیلی خوب بود ما که خیلی راضی بودیم پیشنهاد میکنم که حتما برین

1 از 5 خدمات هتل بد بود

از همه لحاظ ضعیف حیف پول به این مجموعه بی در و پیکر

1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

یک مشت دزد دوره هم جمع شدن جیب مسافرا رو میزنن،واقعا جای تأسف داره در جوار حضرت رضا ع،متاسفام برای جامعه هتل‌داران مشهد

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام خدمت کاربران محترم بنده کارکنان هتل هستم خواستم فقط بااین پیام بگم این سایت تقلبی هست و هیچ یک از مهمانانی که نظردادن دررابطه با هتل عرش مهمان هتل عرش نبودن و فقط برای خراب کردن مجموعه ثبت نظر میکنند شماره تماس مستقیم مجموعه داخل گوگل هست لطفا به دروغ‌های مربی که صرفا جهت رقابت ناسالم می باشد توجه نکنید

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعا از همه لحاظ عالی و بی نظیر بود طرز برخورد پرسنل واقعا عالی

تاریخ ورود : 1402/02/09
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

درکل عالی بود

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام پذیرایی خوب بود غذا عالی واقعا هرچی میخوردیم کسی اعتراض نمی کرد وخیلی خوب پذیرایی کردند ممنون ازتشکرشما

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل عرش رو به پیشنهاد کارشناس رزرو انتخاب کردم و راضی بودم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل عرش مشهد بسیار عالی

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل عرش مشهد از همه نظر خوب بود و من و همسر اقامت خوبی را تجربه کردیم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل عرش مشهد از نظر کیفیت غذایی و نظافت اتاق بسیار خوب بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل عرش مشهد از نظر کیفیت غذایی و نظافت اتاق بسیار خوب بود.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل عرش مشهد یک هتل اقتصادی در مشهد که توصیه می کنم در این هتل مشهد اقامت داشته باشید

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل عرش مشهد کیفیت غذاها عالی و خوشمزه. برخورد پرسنل عالی

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل عرش مشهد یک انتخاب عالی بود که توسط آقای تربتی به من معرفی شد و ممنونم از ایشون که به خوبی راهنمایی کردن. امکانات و خدمات این هتل مشهد عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.