هتل آبادگران کیش

3.9 از 5
خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آبادگران کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
اتاق دو تخته هتلی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته هتلی
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته هتلی
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
تاکسی سرویس
نمازخانه
اتاق چمدان
سشوار
کتری برقی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان پروین اعتصامی
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
84 دقیقه
7003 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
85 دقیقه
7111 متر
کشتی یونانی
18 دقیقه
218 دقیقه
18128 متر
اسکله قدیمی
1 دقیقه
9 دقیقه
785 متر
پلاژ بانوان
6 دقیقه
37 دقیقه
3055 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آبادگران کیش یکی از هتل‌های سه ستاره خوب واقع در خیابان پروین اعتصامی است. این هتل کیش سال 1380 افتتاح شد اما برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران سال 1397 مورد بهسازی قرار گرفت. هتل با ساختمانی سه‌طبقه و فضای سرسبز و دل‌نشین طراحی‌شده است به همین دلیل نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند.

نظر مسافران در مورد هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش را با توجه به بررسی نظرات مردمی بهتر بشناسید. نظرات مردمی به زبان خودشان: 1. کارکنان هتل بسیار خوب رفتار می‌کنند و همه‌چیز منظم است ولی حیف که به زیبایی اتاق‌ها بی‌توجهی شده است. فقط نبود اینترنت برای مسافر مشکل‌ساز بود چون دیگِ امروز دنیای اینترنتِ و نمیشه که هتل wifi نداشته باشِ. 

یه کار قشنگی که هتل انجام داده بود وجود خانم عکاس هنرمندی بود که عکس‌های خوبی می‌گرفت. 2. هتل نسبت به سه ستاره بودنش خوب بود. ولی اونقدری که به لابی هتل رسیدگی شده به اتاق‌های هتل توجهی نشده است. محوطه هتل خوب و باصفا بود. گردشگران برای رزرو تور کیش به سایت پرشین هتل رجوع کنند همچنین می توانند هتل پارمیدا کیش وهتل گامبرون کیش را رزرو نمایند چرا که لول بالاتری داشته و هزینه مناسبی دارند.

هتل آبادگران کیش و اتاق‌های باورنکردنی

هتل آبادگران در کیش دارای 76 باب اتاق است. اتاق‌ها شامل سوئیت دوتخته، آپارتمان دوخوابه، آپارتمان یک‌خوابه و... می‌باشد. تمامی واحدهای هتل بسیار معمولی چیده شده‌اند به‌گونه‌ای که میهمانان از اقامت خود در این هتل کیش رضایت چندانی نخواهند داشت زیرا طراحی اتاق‌ها با توجه به سه ستاره بودن هتل بسیار باورنکردنی و معمولی است.

هتل آبادگران کیش و امکانات

هتل آبادگران جزیره کیش برای رضایت مسافران خدماتی نظیر فضای سبز، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ (سرو نوشیدنی‌های سرد و گرم، خوراکی‌های خوشمزه)، اتاق چمدان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، پذیرش 24 ساعته، لابی (50 نفر ظرفیت، مکانی مناسب برای دورهمی‌های کوچک و دوستانه)، خدمات خانه‌داری به‌صورت روزانه و... را در مجموعه‌ی خود قرار داده است.

برای اقامت در هتل آبادگران کیش چه هزینه ای باید پرداخت کنیم؟

هتل آبادگران کیش یک هتل مقرون به صرفه است که هزینه هر شب اقامت در آن به 460 هزار تومان تا 860 هزار تومان می رسد که این هزینه ها در ایام پیک مختلف بوده و در قیمت تور کیش تاثیر می گذارد.

از هتل آبادگران کیش تا دریا چقدر فاصله وجود دارد؟

فاصله هتل 3 ستاره ابادگران تا در یا کمتر از 4 دقیقه است که همین مسئله سبب شده تا در میان هتل های کیش، یکی از گزینه های انتخابی برای اقامت باشد.

ویژگی های هتل آبادگران کیش چیست؟

خدمات دهی و سرویس دهی نسبتاً مطلوب، ساحلی بودن هتل و دسترسی به بازارها و دریا از مهم ترین ویژگی های این هتل در جزیره کیش محسوب می شوند.

اماکن نزدیک به هتل آبادگران چه نام دارند؟

هتل آبادگران در کیش به بازار ونوس، بازار پردیس، پارک شهر، پلاژ اقایان و ... از مکان های در دسرس هتل آبادگران هستند، ضمن این که دریا هم فاصله ی اندکی تا این هتل دارد.

چه امکاناتی در هتل آبادگران کیش وجود دارد؟

از هتل 3 ستاره آبادگران نمی توان توقع استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... را داشت؛ اما از امکانات این هتل کیش می توان به صندوق امانات، ترانسفر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آبادگران کیش کجاست؟

هتل آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی کیش قرار گرفته است. موقعیت مکانی خوب هتل تا فرودگاه، دریا و بازار ها از دیگر دلایل محبوبیت آن است

هتل آبادگران کیش از نظر کیفیت با چه هتلی شباهت دارد؟

هتل آبادگران در کیش با هتل هلیا مورد شباهت قرار می گیرد که هر 2 هتل ذکر شده 3 ستاره هستند. اما برای اقامتی با کیفیت تر توصیه می کنیم هتل آریان کیش یا هتل لیلیوم کیش 4 ستاره را انتخاب نمایید.

قوانین کنسلی هتل آبادگران کیش چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل آبادگران کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

پرشین هتل چه خدماتی را برای رزرو هتل آبادگران ارائه می کند؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.6از 5
آرامش محیط 4.4از 5
کیفیت غذا 3.6از 5
موقعیت 4.4از 5
ارزش خرید 3.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.9 از 5
خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

ما ابان چهارصدودو در این هتل بودیم افتضاح بود کثیف مارمولک داشت صبحانه مث مسافرخانه کلا نرید کیش اگر رفتید اینجا نرید من ادم سخت گیری نیستم اما اینجا واقعا خوب نبود مارمولک پشه خرابی سرویس ها فاتحه سفر ما با ابن هتل خونده شد

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود همراه دوستانم 9 شب در این هتل اقامت داشتیم به ساحل و جاهای دیدنی خیلی نزدیک بودیم و بهترین شب ها رو کناره هم گذروندیم ممنون از مشاوران رزرو هتل کیشلندیار که روزهای زیبایی رو برامون به ارمغان اووردید

تاریخ ورود : 1401/2/23
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

خیلی خوشحالم که با تیم شما آشنا شدم و ۱۰۰درصد تو سفر بعدی هم شمارو انتخاب میکنم ما ۱۱نفربودیم و این نظر ۱۱ نفرمونه

تاریخ ورود : 1400/11/22
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

لوکیشن هتل عالی،برخورد پرسنل عالی،خدمات دهی عالی ،بهداشت در محیط عمومی هتل ،رستوران ،لابی و ....عالی فقط اتاقها بسیار تاریک هستند و از نظر تمیزی و بهداشت در اتاقها ضعیف هستند

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.