هتل پارمیدا کیش

3.7 از 5
خوب 6 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارمیدا کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,100,000 1%
قیمت 1 شب 1,097,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

کافی شاپ
ترانسفر
سونا
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
مناسب معلولین
صندوق امانات
سرویس فرنگی
استخر
رستوران
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات
شهر زیرزمینی کاریز
9 دقیقه
75 دقیقه
6248 متر
شهر باستانی حریره
9 دقیقه
77 دقیقه
6403 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
208 دقیقه
17366 متر
اسکله قدیمی
3 دقیقه
17 دقیقه
1441 متر
پلاژ بانوان
6 دقیقه
37 دقیقه
3054 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پارمیدا کیش یکی از هتل های کیش است که با لول 4 ستاره؛ امکاناتی عالی ارائه می دهد. هتل پارمیدا کیش در سال 1393 احداث گردیده و با توجه به امکانات و خدمات خوب خود، همواره مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. این هتل کیش دارای ساختمانی 4 طبقه با 81 واحد اقامتی می باشد که به بهترین شکل ممکن آراسته شده اند.

اتاق های هتل پارمیدا کیش

اتاق های هتل پارمیدا کیش از تنوع خاصی برخوردار هستند و به امکانات خوبی هم مجهز می باشند. نحوه چیدمان وسایل در اتاق ها جذاب بوده و زیبایی سوئیت ها را دوچندان نموده است. تیپ اتاق های این هتل 1 تخته، 2 تخته دابل، 2 تخته توئین، اتاق های 3 تخته، اتاق های 1 خوابه سه نفره، اتاق های چهار نفره می باشد.

تجهیزات درون اتاق های این هتل کیش شامل سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان، آباژور، مینی بار، کمد، تخت، رخت آویز، صندوق امانات، تلفن، میز و صندلی، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش

با این که هتل پارمیدا کیش یک هتل 4 ستاره است، اما خدماتی عالی را ارائه می دهد. این امکانات عالی سبب شده تا تفاوت زیادی با دیگر هتل های کیش در سطح 5 ستاره نداشته باشد. در ادامه به شرح امکانات مهم این هتل چهار ستاره می پردازیم.

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل بسیار مجلل بوده و چیدمان جذاب میز و صندلی ها سبب شده تا لذت صرف غذا بیشتر شود. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی طبخ شده و با بهترین دیزاین برای میهمانان هتل سرو می گردد. آشپزانی که در رستوران هتل مشغول به کار هستند حرفه ای بوده و دستپخت عالی دارند. کافی شاپ هتل با منوی متنوع نوشینی سرد و گرم؛ مکانی دنج و عالی برای قرارهای دوستانه یا خلوت کردن است.

مجموعه آبی و تنیس

وجود مجموعه آبی در این هتل 4 ستاره کیش سبب شده تا یکی از بهترین انتخاب ها میان هتل های کیش شود. استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی و خدمات ماساژ از بخش های مجموعه آبی هتل هستند. زمین تنیس هتل نیز برای سپری کردن ساعاتی مفرح عالی بوده و ورزشکاران به صورت حرفه ای می توانند از آن بهره مند شوند.

دیگر امکانات

از دیگر امکانات خوب این هتل کیش می توان به زمین ورزشی، صندوق امانات، کتابخانه، سالن همایش، آسانسور، چایخانه سنتی، لاندری، رنت خودرو، اینترنت رایگان، پارکینگ، مجموعه بازی کودکان، فضای سبز، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، آتلیه و ... اشاره کرد. ارائه کلیه خدمات تفریحی و گردشگری اعم از گشت دور جزیره، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار رایگان، خدمات بیدار باش، خدمات باربری، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، روزنامه، نظافت روزانه، خدمات ویژه برای معلولین و ... هم از دیگر خدمات و امکانات هستند.

موقعیت مکانی هتل پارمیدا کیش

آدرس هتل پارمیدا کیش در خیابان رودکی جنب ساختمان دیپلمات می باشد. همین موقعیت مکانی خوب موجب گردیده تا مکان های تفریحی و گردشگری، مراکز خرید و ... به این هتل نزدیک باشند. این هتل چهارستاره کیش روبروی پارک شهر قرار گرفته و تا ساحل و اسکله تفریحی کیش حدود 10 دقیقه پیاده روی دارد.

چه مقدار هزینه برای اقامت در هتل پارمیدا کیش لازم است؟

در هتل پارمیدا مشهد واحد های اقامتی بسته به ظرفیت آن ها از هزینه ای حدود 310 هزار تومان تا 380 هزار تومان به گردشگران تور کیش ارائه می شوند.

هتل پارمیدا کیش از نظر موقعیت چه مقدار فاصله با دریا دارد؟

اگر هتل پارمیدا کیش را به عنوان مقصدی برای اقامت خود در طول تور کیش انتخاب کرده اید، می توانید به راحتی در 17 دقیقه زمان و طی 1.4 کیلومتر مسیر به صورت پیاده از این هتل به ساحل دریای نیلگون خلیج فارس دسترسی پیدا کنید.

چه ویژگی هایی از این هتل کیش باعث جذب گردشگران می شود؟

هتل 4 ستاره پارمیدا کیش از معدود هتل های چهار ستاره است که در فضای خود مجموعه آبی را ایجاد کرده و به دلیل وجود همین ویژگی، باعث جذب گردشگران به سمت خود می شود. همچنین موقعیت مکانی هتل و خدمات دهی مناسب نیز از دیگر ویژگی های این هتل کیش محسوب می شود.

چه مکان هایی در نزدیکی هتل قرار گرفته اند؟

این هتل کیش با موقعیت مکانی عالی که دارا است، بهترین پیشنهاد برای علاقه مندان به مراکز خرید می باشد. زیرا در نزدیکی این هتل بسیاری از بازار های تجاری از جمله مرکز خرید رویا مال، مرکز تجاری کیش، بازار پانیذ کیش و .... واقع شده اند.

هتل مذکور چه امکاناتی را در اختیار مهمانان قرار می دهد؟

هتل به عنوان یک هتل چهار ستاره، نه تنها امکانات رفاهی را به طور کامل ایجاد کرده، بلکه امکانات ویژه ای همچون مجموعه آبی، سونا، جکوزی، خدمات برای معمولین را نیز دارا می باشد.

آدرس هتل چهارستاره پارمیدا کیش در کجا قرار دارد؟

هتل 4 ستاره پارمیدا کیش در خیابان رودکی جزیره کیش واقع گردید که درست در جنب این هتل ساختمان دیپلمات قرار گرفته و به راحتی قابل رویت می باشد.

آیا هتل پارمیدا کیش از نظر کیفیت رضایت بخش است؟

از سال ساخت این هتل کیش، تنها 7 سال می گذارد، از این رو می توان این هتل را از هتل های نویاز نیز دانست که با کیفیت مناسب، آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشد. با این حال اگر قصد دارید در هتلی با کیفیت تر اقامت داشته باشید، ما در لِول چهار ستاره، هتل سورینت مریم کیش و هتل فلامینگو کیش را به شما عزیزان پینشهاد می کنیم.

برای کنسلی هتل از چه قوانینی باید اطلاع داشته باشیم؟

پیش از کنسلی هتال پارمیدا کیش حتما به این قوانین توجه داشته باشید که اگر تنها 24 ساعته به لحظه ورود هتل مانده باشد، هیچگونه هزینه ای از رزرو به شما بازگردانده نمی شود، اما اگر شما تا 72 ساعت قبل اقدام نمایید، یک شب از اقامت کثر شده و مابقی عودت داده می شود.

رزرو این هتل از پرشین هتل همراه با چه خدماتی می باشد؟

هتل پارمیدا کیش را می توانید از سایت پرشین هتل به راحتی رزرو نمایید و از خدماتی همچون ترانسفر، پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم حین و بعد از سفر، تخفیفات ویژه و ... استفاده نمایید. بدون شک با رزرو تلفنی و هماهنگی با کارشناسان، سفری به یادماندنی مطابق با خواسته ها و شرایط خود را سپری خواهید کرد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 4.3از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 4.3از 5
ارزش خرید 2.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 6 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/10/24
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

اطلاعات در مورد مکان های تفریحی پرسنل هتل کافی نبود و جای بهتر شدن داره

تاریخ ورود : 1401/11/12
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل پارمیدا در حد یک مسافرخانه است و ما فریب ستاره هایش را خوردیم سرویس بهداشتی افتضاح ملحفه ها کهنه و نامتناسب شیشه ها کثیف و موارد دیگر

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوب بود دسترسی به اماکن راحت بود نظافت خوب بود مدیریت فقط احساس کردم یکم مغرور بودند اما کادرپرسنلی خیلی خوب بود خوش خنده و خوش برخورد بودند راهرو ها خیلی آرامش و سکوت خاصی داشت دوست داشتم ساعت ها در آنجا قدم بزنم مرسی از مشاوره کیشلندیار بابت مشاوره و رزرو هتل

تاریخ ورود : 1400/12/2
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

فقط سرو صبحانه اصلا خوب نبود .غذا هم خیلی شور بود

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

غذا در حد معمول وبرخورد پرسنل هتل خوب

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود پرسنل خوبی داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.