هتل مریم کیش

3.5 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مریم کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته استاندارد
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
فضای سبز
اتاق چمدان
سشوار
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ميدان امير كبير
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
72 دقیقه
5993 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
74 دقیقه
6149 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
205 دقیقه
17112 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
19 دقیقه
1585 متر
پلاژ بانوان
7 دقیقه
34 دقیقه
2865 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل مریم کیش در اسفند ماه 1390 به گروه هتل‌های سورینت پیوست. دو ماه پس از واگذاری، این هتل کیش از اردیبهشت 1391 بازسازی و نوسازی آن آغاز شد و در روز 12 آبان ماه 1392 مورد بهره برداری قرارگرفت. هتل مریم کیش در حاشیه جنوب شرقی میدان "امیر کبیر" یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش قرار دارد.  

هتل مریم کیش از ظاهر زیبایی برخوردار بوده که با نمایی متأثر از سبک معماری اروپایی "باروک" در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است. گردشگران با جست و جوی سایت پرشین هتل که سایتی معتبر می باشند، می توانند با چند کلیک ساده به رزرو هتل کیش و تور کیش بپردازند.

اتاق های هتل مریم کیش

هتل مریم کیش دارای 3 طبقه ساختمانی بوده که 55 اتاق درون این طبقات جای گرفته اند. در هر یک از اتاق های این هتل زیبای کیش امکانات رفاهی بسیار خوبی تدارک دیده شده است. تیپ اتاق های هتل شامل 2 تخته استاندارد و سوئیت لوکس 2 نفره می شود که از نظر متراژ، کمی با هم تفاوت دارند.

اتاق های این هتل 4 ستاره کیش به امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، یخچال، سیستم سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، میز آرایش، حمام با سرویس بهداشتی؛ ملزومات بهداشتی برای هر شخص، دمپایی و ... مجهز است. توجه داشته باشید که هیچ کدام از اتاق های هتل چشم اندازی رو به دریا ندارند.

امکانات هتل مریم کیش

هتل مریم کیش جزء معدود هتل‌های چهار ستاره است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت‌رسانی به مهمانان استفاده می‌کند. هتل سورینت مریم مجهز به سیستم هوشمند، وسایل الکترونیکی بوده و هر اتاق دارای روشنایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و ... می باشد، اینگونه، همزمان با ورود مسافر به صورت خودکار این سیستم ها فعال می‌شوند.

یکی دیگر از خدمات مهم هتل سورینت مریم امکان استفاده از سرویس "تلویزیون اینترنتی" IPTV است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری، مشاهده صورتحساب، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا می باشد.

رستوران و کافی شاپ

رستوران و کافی شاپ هتل سورینت مریم کیش از دیگر امکانات این هتل بوده که جزء مزیت های هتل محسوب می شوند. رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را طبخ نموده و به بهترین شیوه برای میهمانان خود سرو می نماید. آشپزی مجرب در آشپزخانه رستوران هتل سورنت مریم مشغول به کار می باشد که دارای دستپخت بی نظیری است.

کافی شاپ هتل سورینت مریم دارای نمای داخلی بسیار شیکی بوده که موسیقی لایت همواره در حال پخش است، همین امر موجب شده تا میهمانان هتل از آرامش زیادی برخوردار شوند. انواع آبمیوه های طبیعی، نوشیدنی های گرم، کیک های تازه، بستنی و ... در این مکان ارائه می شود.

هتل سورینت صدف کیش و هتل آریان کیش از هتل های قدمت دار جزیره بوده که هرکدام مزیت های خاص خود را دارند. گردشگران با انتخاب این هتل ها نیز می توانند لحظات خوبی را در کیش سپری نمایند، چرا که دارای امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی هستند.

هتل مریم کیش به چه بازارهایی نزدیک است؟

هتل سورینت مریم کیش فاصله کمی تا ساحل و اسکله تفریحی، تالارشهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس یک و دو، مرکز تجاری، هایپر مارکت و ... داشته و این امکان را به شما می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره کیش بهره مند شوید. 

برای اقامت در هتل مریم کیش چه مقدار هزینه نیاز است ؟

اتاق های هتل مریم کیش با هزینه ای بالغ بر 560 هزار تومان تا 795 به گردشگران عزیز ارائه می شوند که این مبالغ بستگی به تعداد نفرات آن ها خواهند داشت و بدون شک در قیمت تور کیش نیز تاثیر بسزایی دارد.

چه مقدار فاصله بین هتل مریم کیش تا دریا وجود دارد؟

بین هتل مریم کیش تا ساحل دریا فاصله اندکی می باشد به گونه ای که امکان دسترسی به صورت پیاده را برای مهمانان مقیم در این هتل فراهم می کند.

ویژگی های هتل سورینت مریم کیش چیست؟

هتل سورینت مریم کیش به عنوان یک هتل چهار ستاره دارای ویژگی های عالی بوده که وجود همین ویژگی ها باعث شده تا گردشگران آن را در لیست انتخاب های خود به منظور اقامت در طول سفر به جزیره کیش قرار دهند. یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل نزدیکی به ساحل دریا می باشد.

مکان های مهم در نزدیکی هتل مریم کیش شامل چه مواردی می شوند؟

در نزدیکی هتل سورینت مریم کیش مراکز خرید لوکس در این جزیره واقع شده اند که گاهی می توان دلیل انتخاب این هتل توسط گردشگران را نزدیکی به همین مراکز خرید مانند مرکز خرید سارینا 1 و2 کیش، مرکز خرید مروارید و .... دانست.

هتل سورینت مریم کیش دارای چه امکاناتی است؟

هتل سورینت مریم کیش با ارائه کامل ترین امکانات رفاهی در فضای خود، سعی دارد تا رضایت مهمانان و راحتی آن ها در طول اقامت را به طور کامل تضمین کند. از جمله امکانات در این هتل کیش می توان به تاکسی سرویس، ترانسفر، اتاق چمدان، صندوق امانات، لاندری، لابی مجهز و ... اشاره نمود.

موقعیت مکانی هتل سورینت مریم کیش کجا قرار دارد؟

هتل سورینت مریم کیش در میدان معروف امیر کبیر واقع شده است. شما می توانید با کمک ترانسفر هتل در کمترین زمان پس از ورود به جزیره به این هتل مراجعه کنید و با استراحتی راحت، خستگی طول راه را از بدن خود بیرون برید.

آیا هتل مریم کیش از نظر کیفیت، بالا است؟

هتل سورینت مریم یکی از با کیفیت ترین هتل های چهار ستاره در جزیره کیش می باشد که لِولی بالا تر نسبت به دیگر هتل های چهار ستاره مانند هتل سورینت صدف کیش و هتل آریان کیش دارد. از این رو اگر به دنبال اقامتگاه با کیفیت جهت اقامتی راحت در جزیره کیش هستید، این هتل را در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

چه عواملی به عنوان قوانین کنسلی هتل سورینت مریم کیش ایجاد شده اند؟

از جمله قوانین کنسلی هتل سورینت مریم کیش می توان به باز نگشتن هزینه پرداختی در صورت اعلام کنسل هتل در 24 ساعت پیش از ورود به هتل اشاره نمود. البته اگر تا 72 ساعت پیش اقدام به کنسل کردن نمایید تنها یک شب از هزینه از شما کثر می شود.

چه خدماتی را می توان با رزرو هتل سورینت مریم کیش از پرشین هتل دریافت کرد؟

سایت پرشین هتل به همراه رزرو تور و یا هتل سورینت مریم کیش به صورت تک، خدمات عالی را از جمله ترانسفر، پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم، تخفیفات ویژه و ... به گردشگران عزیز ارائه می دهد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.7از 5
موقعیت 3.3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

نمیدونم چطوری امتیاز بالا گرفته هتل در حد هتلهای ۳ ستاره هم نبود ما 5 شب در این هتل اقامت داشتیم هم سرویس دهی هم ظاهر هتل هم از لحاظ تمیزی به شدت پایینه در مقایسه با بقیه ۴ ستاره ها مثل هتل آرین . حتی در مقایسه با آرامیس که امتیاز ۳.۱ گرفته بسیار بدتر بود. لطفا در نظر دادن دقت کنید نظر شما تاثیر خیلی زیادی توی انتخاب بقیه داره. سرعت اینترنت به قدری پایین بود که بهتره کلا بیخیال استفاده ازش شد و نت برای خودت بگیری بهتره

تاریخ ورود : 1400/9/1
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

ممنونم

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

ممنون از خدمات خوبتون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.