هتل فلامینگو کیش

4.2 از 5
خیلی خوب 8 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل فلامینگو کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته ویلایی (معمولی)
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,450,000 69%
قیمت 1 شب 1,715,000 تومان
دو تخته هتلی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,450,000 62%
قیمت 1 شب 2,117,000 تومان
سه تخته ویلایی (لوکس)
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
7,630,000 69%
قیمت 1 شب 2,424,000 تومان
سه تخته هتلی
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
7,630,000 63%
قیمت 1 شب 2,831,000 تومان
چهار تخته ویلایی (لوکس)
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
9,810,000 69%
قیمت 1 شب 3,131,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
استقبال و بدرقه
صندوق امانات
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
ترانسفر
سشوار
فضای سبز
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان امیر کبیر، بلوار دریا
شهر زیرزمینی کاریز
9 دقیقه
75 دقیقه
6230 متر
شهر باستانی حریره
9 دقیقه
76 دقیقه
6339 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
208 دقیقه
17355 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
19 دقیقه
1625 متر
پلاژ بانوان
6 دقیقه
28 دقیقه
2299 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل فلامینگو کیش واقع در بلوار دریا در خیابان سنایی می‌باشد. هتل چهار ستاره تاپ فلامینگو سال 1376 در زمینی با مساحت 24 هزار مترمربع افتتاح ‌شده است. این هتل کیش دارای محیطی لاکچری و آرام می‌باشد که به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. مزیت هتل محیط گل ‌کاری شده بیرون و نمای زیبای آن است که سبب شده تا بسیاری از گردشگران تور کیش وسوسه به اقامت در این هتل شوند.

اتاق های هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش با 5 طبقه دارای 200 باب واحد اقامتی می‌باشد. اتاق‌ های این هتل کیش متنوع و شیک طراحی‌ شده ‌اند به ‌گونه‌ ای که متناسب باسلیقه افراد سخت پسند است. اتاق‌ ها به دلیل تفاوت در متراژ و چشم‌اندازی که دارند این امکان را به میهمانان داده تا متناسب با آنچه مدنظر دارند انتخاب کنند.

هتل فلامینگو کیش در تمامی اتاق های خود امکانات فراوانی را تداک دیده تا رفاه میهمانان بیش از پیش تامین شود. این اتاق ها با داشتن امکاناتی مانند دستگاه چای‌ ساز، روم سرویس، کمد لباس، لوازم بهداشتی، یخچال، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و ... سبب شده تا میهمانان در طول اقامت دغدغه‌ای نداشته باشند.

امکانات هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش از نظر امکانات در حد لول خود بوده و نمی توان توقع امکانات یک هتل 5 ستاره را داشت. متاسفانه این هتل کیش فاقد مجموعه آبی می باشد. این هتل کیش نمازخانه ای را برای میهمانان تدارک دیده تا نماز اول وقت خود را به جای آورند. کافی شاپ نیز از دیگر امکانات هتل است که می توانید برای قرارهای دوستانه خود آن را برگزینید.

خدماتی همچون لاندری یا خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فضای سبز، سالن همایش، خدمات و امکانات ویژه جانبازان و معلولین، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، صندوق امانات و ... نیز در این هتل به میهمانان عرضه می شود. ناگفته نماند نیمکت هایی برای رفاه میهمانان در فضای سبز هتل تعبیه شده است.

رستوران هتل

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش دارای رستوران بسیار خوب و شیکی می باشد که هر گردشگری، زبان به تحسین گشوده است. طی نظر سنجی های انجام شده رستوران این هتل کیش از نظر کیفیت غذایی عالی بوده و به میهمانان خود سرویس دهی عالی را ارائه می دهد. در رستوران هتل فلامینگو کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیتی عالی طبخ می شود که رضایت میهمانان را در پی داشته است. پرسنل خوش برخورد، با لباس هایی تمیز و آراسته آماده سفارش گیری از میهمانان هستند تا در اسرع وقت، میزبانی شایسته ای را از میهمانان به عمل آورند.

منوی صبحانه هتل

هتل فلامینگو کیش به دلیل تنوع در منو صبحانه سبب شده تا انواع ذائقه‌ ها را پوشش ‌دهد. هتل فلامینگو با تدارک دیدن صبحانه رایگان با منو کامل و کیفیت بالا سعی کرده تا لحظات خوشی را برای میهمانان رقم بزند. سالن صبحانه خوری این هتل کیش با مزیت‌ هایی همچون رعایت نکات بهداشتی، کارکنان حرفه‌ای برای پذیرایی باعث شده تا رضایت میهمانان را بالا ببرد.

موقعیت مکانی هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش واقع در میدان ساحل، خیابان سنایی، بلوار دریا می ‌باشد. این هتل کیش تا بازار‌های مشهور کیش مانند ونوس، مریم، مروارید، زیتون فاصله‌ی خوبی دارد به همین دلیل گزینه‌ی بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به خرید است. علاوه به براین هتل به دلیل دسترسی سریع و آسان تا اسکله تفریحی سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد.

هتل فلامینگو کیش خوبه؟ این ‌یکی از رایج ‌ترین سؤالات نزد گردشگران می‌باشد ازاین ‌رو لازم است بیان کنیم که این هتل کیش با رعایت مسائلی همچون کیفیت بالای غذایی، برخورد خوب کارکنان، دسترسی سریع و بدون دردسر به جاذبه‌های تفریحی و گردشگری، اتاق‌های دنج و شیک و... سبب شده تا جزء بهترین هتل‌های چهار ستاره کیش نزد گردشگران باشد.

چه مقدار هزینه برای اقامت در هتل فلامینگو کیش باید پرداخت کنیم؟

اتاق های هتل فلامینگو کیش بر اساس ظرفیت آن ها، از نرخ 560 هزار تومان تا 940 هزار تومان به گردشگران تور کیش ارائه می شوند.

با اقامت در هتل فلامینگو کیش تا دریا چقدر فاصله داریم؟

از هتل فلامینگو کیش تا ساحل دریا فاصله بسیار اندکی می باشد. به گونه ای که شما می توانید تنها با 10 دقیقه پیاده روی به دریای نیلگون خلیج فارس دسترسی پیدا کنید.

ویژگی های این هتل کیش چیست؟

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش به عنوان یکی از بهترین هتل های کیش در رده ی چهار ستاره دارای ویژگی هایی چه از نظر موقعیت مکانی و چه از نظر امکانات می باشد که همین ویژگی ها سبب جذب گردشگران به سمت این هتل شده است.

در نزدیکی هتل، چه اماکنی واقع شده است؟

هتل چهار ستاره فلامینگو کیش علاوه بر نزدیکی به دریای نیلگون خلیج فارس، به اماکن بسیاری همانند بازار های لوکس مانند بازار ونوس کیش، بازار مریم، بازار زیتون و بازار مروارید بسیار نزدیک می باشد.

این هتل کیش چه خدمات و امکاناتی ارائه می دهد؟

این هتل زیبای کیش دارای امکاناتی مناسب در خور یک هتل چهار ستاره عالی است که به بهترین شکل در اختیار مهمانان مقیم این هتل قرار می گیرند. امکانات رفاهی این هتل شامل کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، لاندری، صندوق امانات، روم سرویس 24 ساعته، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه و ... می شوند. البته اگر علاقه مند هستید از امکانات ویژه برخوردار شوید می توانید هتل های پنج ستاره مانند هتل شایگان کیش را مورد انتخاب قرار دهید.

موقعیت مکانی هتل فلامینگو کیش در کجا قرار گرفته است؟

هتل فلامینگو کیش در میدان پرجنب و جوش امیر کبیر، بلوار دریا واقع گردیده است که از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار آسان و راحتی دارد.

آیا کیفیت  این هتل کیش تضمین شده است؟

هتل مذکور پس از هتل آرامیس پلاس کیش 5 ستاره، هتل لیلیوم کیش 4 ستاره و ... جزء بهترین هتل های چهار ستاره در جزیره است که کیفیت آن به طور کامل تضمین شده و اغلب افراد را از خود راضی می کند. ضمن این که هتل آرامیس کیش هم در دسته هتل های 4 ستاره با کیفیت قرار می گیرد.

قوانین وصف شده برای کنسلی هتل شامل چه مواردی می شوند؟

هتل فلامنیگو کیش برای کنسلی هتل قوانینی را در نظر گرفته است که پیش از رزرو این هتل می بایستی از آن اطلاع داشته باشید. به عنوان مثال یکی از قوانین کنسلی این هتل بازنگردانده شدن مبلغ پرداختی به مهمان در صورت اطلاع 24 ساعته پیش از ورود به هتل می باشد. اما اگر 72 ساعت قبل از ورود اقدام به کنسلی نمایید تنها هزینه یک شب از کل قیمت پرداختی، کثر خواهد شد.

رزرو هتل از پرشین هتل همراه با چه خدماتی است؟

سایت پرشین هتل علاوه بر ارائه تخفیفات ویژه برای رزرو هتل فلامنیگو کیش، خدماتی همچمون ترانسفر، پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های موادم حین و بعد از سفر و .... را به گردشگران عزیز ارائه می دهد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.1از 5
آرامش محیط 4.4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4.6از 5
ارزش خرید 4.1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 8 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

مرسی از کیشلندیار رزرو هتل رو برام انجام دادند و من بلافاصله که وارد کیش شدم خیلی راحت بدون هیچ دغدغه ای وارد اتاقم شدم مدیریت عالی و خوش برخورد بود نظافت عالی بود ، و نظم ترتیب ساعتی برای صبحانه و ناهار خیلی خوب بود و تنوع خیلی زیاد بود مرسی از کادر پرسنلی هتل و مدیریت مقصد آینده من این هتل خواهد بود

تاریخ ورود : 1401/1/9
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

کلا همه چیز عالی بود ،ممنون از پرشین هتل و هتل فلامینگو

تاریخ ورود : 1401/1/3
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی

تاریخ ورود : 1400/11/18
1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

مااتاق هتلی رزرو کردیم امابعدازچندساعت معطلی اتاقی دادن در طبقه دوم بدون اسانسورو درجواب پیگیری ماروپاسکاری کردن وخلاصه بعد دوروز پیگیری وتماسهای مکرر،تونستیم مبلغ کمی از مابه التفاوت اتاق رودریافت کنیم .زمان صبحانه سرهرظرف سلف یک نفر مامور ایستاده بود و اجازه برداشتن نداشتیم و بایددرخواست میکردیم تا خودشون میدادن جوری که آدم خجالت میکشه حتی بیان کنه.حتی یک بطری آب هم در دوروز شارژنکردن واگرهم خواستیم هزینه آن راحساب کردن.کیفیت غذابی نهایت بدبود.خلاصه بار اول وآخرمون شدبه هیچکس هم پیشنهاد نمیکنم.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

برخورد پرسنل و محوطه فضای سبز عالی

تاریخ ورود : 1400/8/10
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز بسیار خوب.فضای محوطه‌‌ی هتل بزرگ،زیبا و تمیز بود.تنها نقطه ضعف هتل کیفیت غذا هست که قیمت بالا و کیفیت خیلی معمولی داره و صبحانه که به نسبت هتلهای دیگه تنوع خیلی پایینی داره.درکل من از هتل و امکاناتش راضی بودم و برای اقامت پیشنهاد می‌دم.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

بهترین هتل 4 ستاره کیش چه از لحاظ امکانات چه از لحاظ کیفیت غذایی

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

بهترین هتل 4 ستاره کیش چه از لحاظ امکانات چه از لحاظ کیفیت غذایی

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.