هتل تعطیلات کیش

3.7 از 5
خوب 11 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل تعطیلات کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
500,000 1%
قیمت 1 شب 497,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
700,000 1%
قیمت 1 شب 697,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
900,000 1%
قیمت 1 شب 897,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
کتری برقی
مینی بار
تلویزیون معمولی
اینترنت با سرعت بالا
روم سرویس 24 ساعته
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بعد از پردیس۲، میدان سیری
شهر زیرزمینی کاریز
11 دقیقه
94 دقیقه
7846 متر
شهر باستانی حریره
11 دقیقه
96 دقیقه
8001 متر
کشتی یونانی
18 دقیقه
208 دقیقه
17296 متر
اسکله قدیمی
5 دقیقه
27 دقیقه
2218 متر
پلاژ بانوان
8 دقیقه
53 دقیقه
4439 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل تعطیلات کیش یکی از بهترین هتل‌ های سه ستاره در جزیره کیش می‌ باشد. این هتل کیش در سال 1378 شروع به کار کرده است. آدرس هتل تعطیلات کیش واقع در میدان سیری (نزدیک مرکز تجاری پردیس 2) می‌ باشد به همین دلیل به سبب موقعیت مکانی خوبی که دارد طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

هتل تعطیلات کیش به عنوان یکی از هتل های ارزان کیش شناخته می شود که خدمات و امکاناتی در خور شان ستاره هایش را ارائه می دهد. اگر شما به دنبال سفری ارزان قیمت هستید، می توانید با رزرو تور هتل تعطیلات کیش از سایت پرشین هتل، سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

اتاق های هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش خوبه؟ این ‌یکی از پرتکرارترین سؤالات نزد گردشگران تور کیش است تا اقامت خوبی را در کیش داشته باشند. این هتل کیش با 2 طبقه ساختمانی دارای 70 واحد اقامتی است. تمامی این واحد های اقامتی به بهترین امکانات رفاهی مجهز هستند تا میهمانان در زمان استراحت، کمبودی نداشته باشند.

از جمله اتاق های هتل تعطیلات کیش می توان به سوئیت‌ های رویال، اتاق های کانکت، سوئیت آپارتمان می‌باشد که میهمانان متناسب باسلیقه و ظرفیت می‌توانند دست به انتخاب بزنند. توجه داشته باشید که در سوئیت های رویال این هتل کیش امکانات رفاهی بیشتری برای میهمانان تدارک دیده شده است.

در اتاق های هتل تعطیلات کیش امکانات و خدماتی نظیر حمام با سرویس کامل، نظافت روزانه‌ ی واحدها، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد لباس و کفش، یخچال و ...  ایجاد شده است. این امکانات سبب شده تا این هتل کیش را نزد مسافران به یکی از خوب‌ ترین هتل‌ ها تبدیل کند.

امکانات هتل تعطیلات کیش

در هتل تعطیلات کیش شما می توانید نهایت رفاه و راحتی را از اقامت خود ببرید. امکانات ایجاد شده در این هتل بی شک رضایت و خشنودی شما را کسب می کند و خاطره ای دلنشین را برای شما رقم خواهد زد. از جمله این امکانات و خدمات می توان به فضای سبز، نمازخانه، آسانسور، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر رفت با هزینه، لابی مجهز و .... اشاره نمود.

رستوران هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش دارای رستورانی با ظرفیت 120 نفر است. غذای هتل تعطیلات کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی خاص و مجلل می‌باشد که به‌صورت روم سرویس هم آماده پذیرایی از میهمانان است. قیمت غذا در هتل تعطیلات کیش با توجه به کیفیت خوب و پذیرایی حرفه‌ای که دارد منصفانه می‌باشد.

صبحانه هتل تعطیلات کیش در همین مکان به‌صورت بوفه سرو می‌شود. تنوع صبحانه و زرق‌وبرقی که به این محیط هتل اختصاص داده‌شده است سبب شده تا افراد وسوسه شوند برای یک‌بار هم که شده از این امتیاز هتل استفاده کنند. با وجود رستوران هتل شما مهمانان هیچگونه نیاز به خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا را پیدا نخواهید کرد. 

هتل تعطیلات کیش کافی‌ شاپ خود را در مکانی باز و بسیار زیبا طراحی کرده است که انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک‌ها، دسرها و... را به بهترین نحو سرو می ‌کند. محیط جذاب کافی‌شاپ آن را به مکانی مناسب برای قرارهای ‌دوستانه و کاری، رفع خستگی یا صرف عصرانه‌ ای دلپذیر تبدیل کرده است.

هر شب اقامت در هتل تعطیلات کیش چه مقدار هزینه دارد؟

160 هزار تا 200 هزار تومان هزینه هر شب اقامت در هتل تعطیلات کیش است که این هزینه بسیار مناسب بوده و ممکن است در زمان های مختلف تغییر کند.

دریا چقدر از هتل تعطیلات کیش دور است؟

فاصله هتل تعطیلات کیش تا دریا بیش از 8 دقیقه است که این اتفاق شاید برای برخی از گردشگران تور کیش ناخوشایند باشد. از این رو توصیه می کنیم هتل سارا کیش را مورد رزرو قرار دهید.

هتل تعطیلات کیش چه ویژگی دارد؟

دسترسی به بازارها، قیمت بسیار مناسب و خدمات دهی به نسبت مطلوب از ویژگی های این هتل کیش به شمار می رود. جهت رزرو یک اقامتگاه با همین لول و قیمت؛ هتل فانوس کیش گزینه ی خوبی خواهد بود.

چه اماکنی به هتل تعطیلات کیش نزدیک هستند؟

از اماکن نزدیک به هتل 3 ستاره تعطیلات می توان به بازار پردیس 1 و 2، مرکز خرید تجاری کیش، دریا، پلاژ اقایان و ... اشاره نمود. فاصله فرودگاه تا هتل نیز 9 دقیقه می باشد.

امکانات هتل تعطیلات کیش چیست؟

از هتل 3 ستاره تعطیلات کیش نمی توان توقع امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... را داشت، اما از امکاناتی که در این هتل تعبیه شده می توان به روم سرویس 24 ساعته، مینی بار، سشوار، اتاق چمدان، تاکسی سرویس؛ اینترنت رایگان و ... اشاره کرد.

آدرس هتل تعطیلات کیش کجاست؟

هتل تعطیلات کیش بعد از بازار پردیس 2، میدان سیری واقع شده که این موقعیت جغرافیایی کمک می کند میهمانان مقیم در این هتل دسترسی راحتی به بازار پردیس 2 و پردیس داشته باشند.

کدام هتل کیش با هتل تعطیلات کیش شبیه است؟

از هتل های مشابه هتل تعطیلات می توان به هتل شایلی کیش، هتل لوتوس کیش و ... اشاره کرد. اما جهت اقامتی بهتر و نزدیک تر به دریا توصیه می کنیم هتل پارسیان کیش را رزرو کنید.

قوانین کنسلی هتل تعطیلات کیش چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل تعطیلات کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو هتل تعطیلات از پرشین هتل چه خدماتی دریافت می کنیم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.3از 5
آرامش محیط 3.9از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 3.9از 5
ارزش خرید 3.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 11 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا هتل کثیفیهاز ملحفه و پتو و دستشویی و دمپایی پاره و کثیف اتاق و بوی بد اتاق گرفته تا صبحانه افتضاح

تاریخ ورود : 1402/02/07
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

عکس های که از این هتل داخل سایت موجود هست،اصلا شبیه اتاق ها نمی باشد،کولر قدیمی،سرویس بهداشتی هر چند بار یک بار گرفتگی داشت،در کل معایب زیاد بود و هتل در حد یک ستاره هم نبود چه برسه سه ستاره

تاریخ ورود : 1402/1/17
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

خوب بود راضی بودم

تاریخ ورود : 1402/01/15
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

برخورد خوبی داشتن ولی عکسها کمی با چیزی هست فرق داره الان هتل کمی فرسوده تر و قدیمی تر شده

تاریخ ورود : 1401/12/28
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

تشکر

تاریخ ورود : 1401/11/17
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

من بنده از سایت هتل تعطیلات را رزرو کردم هتل اکی داد در مرحله واریزی بودم به مبلغ ۴۴۰۰۰۰۰۰ریال برای ۳شب در مرحله واریز پول به درگاه بانکی بودم که به من از طرف سایت زنگ زدند و گفتند مبلغ ۴۳۰۰۰۰۰۰ واریز باید واریز کنید و یک لینک جدید برای من فرستادند و من مجبورم واریز کردم .بنابراین وقتی هتل مبلغ ۳۴۰۰۰۰۰۰ میلیون را به من اکی داد برای ۳ شب و بنده در حال پرداخت از طریق درگاه بانکی بودم این تماس و اختلاف قیمت چه معنی دارد؟؟؟؟

تاریخ ورود : 1401/10/26
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

لطفا بفرمائید قاشق چاقو چنگال در اتاق بگذارند، دستمال توالت نبود،در طول اقامت برای نظافت اتاق نمی آمدند، یه بند رختی برای خشک کردن لباس در اتاق وجود نداشت، نور اتاق بسیار ضعیف بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

اگر قصدتان از سفر به کیش بیشتر گشت و گذار در بیرون هتل است این هتل از نظر من میتونه راضی کننده باشه چون در این حالت فقط برای استراحت و خواب استفاده میشه . فضای هتل خانوادگی بود و حس خوبی میداد. اتاق در طبقه همکف، تمیز بود و در کل احساس امنیت و راحتی داشتم. صبحانه اوکی بود.برخورد پذیرش و سایر کارکنان هتل مسئولانه و کمک کننده بود. اگر اهل سخت گیری نباشید احتمالا مشکلی نداشته باشید

تاریخ ورود : 1400/12/11
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

فقط مقرون به صرفه

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبیه موقعیت مکانی خوبی داره

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبیه موقعیت مکانی خوبی داره

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.