هتل هلیا کیش

4.9 از 5
عالی 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل هلیا کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

کافی شاپ
ترانسفر
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
رستوران
تاکسی سرویس
چایخانه
نمازخانه
فضای سبز
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان ساحل، رو به روی بازار دیپلمات
شهر زیرزمینی کاریز
9 دقیقه
71 دقیقه
5928 متر
شهر باستانی حریره
9 دقیقه
73 دقیقه
6080 متر
کشتی یونانی
16 دقیقه
205 دقیقه
17046 متر
اسکله قدیمی
3 دقیقه
18 دقیقه
1469 متر
پلاژ بانوان
5 دقیقه
30 دقیقه
2536 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل هلیا کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در بلوار ساحل قرار گرفته است. بلوار ساحل یکی از مهمترین خیابان های جزیره وجود دارد که فاصله اندکی تا اسکله تفریحی کیش و دریای نیلگون خلیج فارس دارد. این هتل کیش از نظر کیفیت ، در رتبه متوسط ​​قرار گرفته است.

هتل هلیا کیش در سال 1385 احداث و افتتاح شده است اما برای ارائه خدمات بهتر ، در سال 1396 بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفت. با اقامت در این هتل کیش ، تفریحات آبی موجود در اسکله تفریحی چشم انتظار شما است. زیرا فاصله هتل تا اسکله تفریحی ساحل دریای نیلگون خلیج فارس بسیار کم می باشد و دسترسی را برای مهمانان مقیم در هتل آسان خواهد ساخت.

اتاق های هتل هلیا کیش به چه صورت ایجاد شده اند؟

هتل زیبای هلیا کیش 61 باب اتاق و واحد اقامتی دارد که در زیبا ترین شکل ممکن طراحی شده است. مهمانان با اقامت در اتاق های این هتل نهایت ناراحتی و آسایش را در فضایی بسیار شیک و زیبا احساس خواهند کرد. آیاژور های شیک به همراه مبلمان راحتی، خاصیت نمای داخلی اتاق ها را دو چندان می کند. 

مهمانان هتل هلیا کیش با انتخاب اتاق ها و واحد های اقامتی این هتل، بدون شک  رضایت کامل را از اقامت خود در طول سفر کسب خواهند کرد. تمامی اتاق های هتل هلیا کیش مجهز به امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه استاندارد ، استاندارد استاندارد ، سیستم تهویه مطبوع ، کولرگازی ، حمام به همراه ملزومات بهداشتی و ... وجود دارد.

آیا منوی غذاهای هتل هلیا کیش متنوع است؟

هتل جذاب هلیا کیش رستوران در طبقه همکف دارد که متنوع ترین غذاها را برای میهنمان طبخ می کند. منوی غذای هتل هلیا کیش به 2 صورت انتخابی و بوفه به میهنمان ارائه می شود. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه رستوران هتل بهترین غذاها را در منوی آن جای داده اند که تمامی سلیقه های مهمانان هتل را بر طرف می کند. هتل منوی صبحانه هلیا کیش هم به بهستورت بوفه بوده است که انواع صبحانه های گرم و سرد را برای میهنمان تدارک دیده است.

کافی شاپ هتل هلیا در کیش، با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، شیک های خوشمزه و عصرانه های سبک آماده پذیرایی از مهمانان مقیم در هتل می باشد. این کافی شاپ از فضایی دنج و آرامبخش برخوردار است که اوقاتی آرام را برای شما عزیزان رقم خواهد زد. مهمانان هتل می توانند قرار های دوستانه و یا جشن تولد های کوچک را در فضای این کافی شاپ انجام دهند.

امکانات هتل هلیا کیش، مناسب برای اقامتی راحت و بدون دغدغه

هتل دوست داشتنی هلیا کیش به عنوان یک هتل سه ستاره معمولی با امکانات مطلوب در بین گردشگران شناخته می شود. البته قیمت این هتل با توجه به امکانات، بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. اگرچه هتل دارای امکانات ویژه ای نمی باشد اما با این حال  خدمات دهی عالی را به مهمانان خود ارائه می دهد. 

از امکانات اصلی و خدمات دهی فوق العاده این هتل هلیا کیش می توان به پذیرش 24ساعته، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، ترانسفر، خدمات اجاره خودرو بدون راننده، نمازخانه، چایخانه سنتی، آتلیه، فضای سبز، لابی مجهز، لاندری (خشکشویی) و .... اشاره داشت. پیشنهاد می کنم اگر به دنبال هتلی با قیمت ارزان و مقرون به صرفه هستید، رزرو هتل هلیا کیش را از دست ندهید.

پیدا کردن هتل هلیا کیش روی نقشه آسان تر است یا آدرس؟

در پاسخ به سوال مذکور باید بگوییم که هم نقشه خوب است و هم آدرس ، زیرا هر 2 به شما کمک می کند تا آسان تر به این هتل کیش برسید. از این رو برای شما عزیزان سعی کرده اید که در آدرس هتل ، هتل هلیا کیش روی نقشه نیز به تصویر بکشیم تا به راحتی به این هتل برسید.

هتل هلیا کیش نظر مردم مردم جدی گرفته !!

هتل سه ستاره هلیا کیش نظر مردم را با دقت و وسواس بسیار بازبینی می کند تا هرچه بیشتر خدمات خود را به شما ارائه می دهد. این هتل کیش طبق نظر شما در میان هتل های 3 ستاره انجام شده است که دارای درجه متوسطی است که کسب کرده است. برای اطلاعات بیشتر درباره این هتل کیش جذاب به نظرات مردم راجع به هتل در پایین صفحه مراجعه کنید.

هتل هلیا کیش در اکثر مواقع مورد مقایسه با هتل هایی نظیر هتل لوتوس کیش و هتل آبادگران کیش قرار می گیرد. این هتل ها همانند هتل هلیا دارای عنوان سه ستاره می باشند که با قیمتی مقرون به صرفه آماده پذیرایی از شما عزیزان خواهند بود. پیشنهاد می کنم با خواندن مطالب مربوطه، انتخابی برتر را برای خود و عزیزنتان در تور کیش رقم زند.

چه مقدار هزینه برای اقامت در هتل هلیا کیش باید بپردازیم؟

هتل هلیا کیش یک هتل 43 ستاره است که برای هر شب اقامت هزینه ای بالغ بر 320 هزار تومان تا 440 هزار تومان دریافت می کند. البته هزینه های این هتل کیش در بازه های زمانی مختلف تغییر خواهد کرد.

فاصله هتل هلیا کیش تا دریا چقدر است؟

از هتل هلیا کیش تا دریا تنها 5 دقیقه تا دریا فاصله وجود دارد که همین امر سبب محبوبیت هتل ذکر شده نزد گردشگران تور کیش شده است.

هتل هلیا کیش چرا پر مخاطب است؟

از مهم ترین دلایلی که رزرو هتل هلیا کیش را محبوب کرده، قیمت بسیار مناسب و موقعیت مکانی آن است. البته خدمت به نسبت مطلوب هم دلیل دیگری برای پر مخاطب بودن این هتل می باشد.

مکان های نزدیک به هتل هلیا کیش را نام ببرید؟

هتل 3 ستاره هلیا در کیش به بازار ونوس، اسکله تفریحی کیش، هایپر مارکت کیش و ... دسترسی دارد. ضمنآً این هتل به دریا هم نزدیک می باشد.

هتل هلیا کیش دارای چه امکاناتی است؟

هتل هلیا کیش دارای امکاناتی نظیررستوران و کافی شاپ، اینترنت رایگان، صندوق امانات، خدمات لاندری، گشت دور جزیره، سرویس فرنگی، فضای سبز، اتاق چمدان و ... می باشد که به نسبت لول هتل راضی کننده است.

هتل هلیا کیش کجا قرار دارد؟

هتل هلیا جزیره کیش در میدان ساحل، رو به روی برج دیپلمات واقع شده و دسترسی خوبی به دریا دارد. هتل های بسیاری از جمله هتل شایان در همسایگی این هتل قرار دارند.

هتل هلیا کیش از نظر کیفیت با چه هتلی شباهت دارد؟

از نظر کیفیت می توان هتل هلیا کیش را با هتل شایلی کیش و هتل آبادگران کیش می توان مشابهت داد که هر 3 هتل ذکر شده در یک لول قرار دارند. اما برای اقامتی با کیفیت تر هتل های 5 ستاره کیش پیشنهاد ما به شما است.

قوانین کنسلی هتل هلیا کیش چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل هلیا کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو هتل هلیا از پرشین هتل چه خدماتی دریافت می کنیم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.9 از 5
عالی 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

بسیار عالی و خدمات بروز و عالی رستوران محیطی با هوای خوب و مناسب کادر مجرب با مدیریت عالی برخورد بسیار عالی

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام خدمته اعضای محترم کیشلندیار من در این هتل به مدت 1 شب با دوستان خود اقامت داشتم و واقعا تو همون 24 ساعت به اندازه کل هتل های قبل بهتر بود از نظر برخورد مدیریت هتل از نظر برخورد کادر پرسنلی هتل از لحاظ کیفیت غذا و همچنین استقبال آخرش بسیار عالی بود پیشنهاد میکنم حتما این هتل رو جزوه اولویت خودتون قرار بدید.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.