هتل جام جم کیش

4.5 از 5
خیلی خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جام جم کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
نمازخانه
سشوار
فضای سبز
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان ساحل، پشت دانشگاه امیر کبیر، رو به روی بازار ونوس
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
69 دقیقه
5786 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
71 دقیقه
5939 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
203 دقیقه
16904 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
23 دقیقه
1915 متر
پلاژ بانوان
5 دقیقه
26 دقیقه
2172 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جام جم کیش یک هتل 3 ستاره در جزیره است که از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. با اقامت در این هتل کیش درخواهید یافت که خدمات بیشتری نسبت به هزینه‌ی پرداخت شده دریافت کرده‌اید. این هتل کیش قدیمی بوده ولی برای ارتقاء سطح کیفی خدمات خود در سال 1396 مورد بازسازی کامل قرار گرفت.

هتل جام جم کیش دارای 2 طبقه ساختمانی است که 51 اتاق در این طبقات جای گرفته اند. لابی هتل نیز با امکانات خوبی نظیر تلویزیون LED، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان‌های راحت و سلطنتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... تجهیز شده است. این هتل کیش در بهترین موقعیت مکانی جزیره یعنی در میدان امیر کبیر، پشت دانشگاه صنعتی شریف واقع شده است.

اتاق‌ های هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش دارای51 اتاق است که به طرز ماهرانه‌ ای طراحی و چیده شده‌ اند تا میهمانان احساس راحتی و آرامش کنند. اتاق های این هتل کیش شامل اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می شود که هر کدام از آن ها برای افراد مختلف مناسب است.

این هتل کیش در اتاق‌ های خود امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، کولرگازی، یخچال، حمام، لوازم بهداشتی یکبار مصرف و ... را قرار داده است. تلفن، مبل، دمپایی، وجود دارد. لازم به ذکر است برخی از اتاق های این هتل کیش فضای بسیار کوچکتری نسبت به دیگر اتاق ها دارند.

امکانات هتل جام جم کیش

از امکانات این هتل کیش می توان به پارکینگ و اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها اشاره نمود. سشوار، روم سرویس 24 ساعته، کتری برقی، فضای سبز، نمازخانه، اتاق چمدان، چایخانه، مینی بار و ... از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل کیش به میهمانان ارائه می شود.

رستوران و کافی شاپ

هتل جام جم کیش دارای رستورانی است که 100 نفر ظرفیت داشته و با کیفیت خوبی غذاهای خود را طبخ می‌کند. در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی توسط سرآشپزهایی ماهر طبخ می‌شوند. در این رستوران منوی بوفه وجود ندارد و شما عزیزان باید غذای خود را از منو انتخاب نمایید.

این هتل کیش کافی‌شاپی دارد که از فضایی آرام بخش برخوردار می‌باشد. در این کافی‌شاپ خوشمزه ترین دسرها، خوش طعم ترین قهوه‌ها و گوارا ترین آبمیوه‌ها را نوش جان خواهید کرد. جهت رزرو میز در کافی‌شاپ هتل می‌توانید با شماره تلفن هتل تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را به عمل آورید.

آیا تخفیف هتل جام جم کیش امکان دارد؟

 تخفیف هتل جام جم کیش می‌تواند سفری ارزان تر برای گردشگران تور کیش به ارمغان بیاورد. از این رو با رزرو این هتل کیش از سایت پرشین هتل علاوه بر خدماتی که دریافت می کنید تخفیف‌های واقعی هم به شما داده می‌شود. جهت اطلاعات بیشتر درباره این هتل کیش با شماره 09198906504 تماس حاصل فرمایید. هتل پارسیان کیش و هتل گلدیس کیش از هتل های ارزان در جزیره می باشند که اقامتی در حد مطلوب را به گردشگران تور کیش ارائه می دهند.

آیا هزینه اقامت در هتل جام جم کیش بالاست؟

هتل جام جم کیش یک هتل 3 ستاره است که از نظر هزینه بسیار مناسب بوده و بیشتر گردشگران تور کیش می توانند در این هتل اقامت کنند.

از هتل جام جم کیش تا دریا چه مقدار فاصله وجود دارد؟

فاصله هتل جام جم کیش تا دریا کمتر از 5 دقیقه است که همین موقعیت مکانی سبب شده تا در لیست هتل های کیش نزدیک دریا جای داشته باشد.

این هتل کیش به چه اماکنی نزدیک است؟

این هتل 3 ستاره به دانشگاه کیش، بازار ونوس کیش، اسکله تفریحی کیش، پلاژ آقایان و دریای خلیج فارس نزدیک می باشد.

امکانات هتل شامل چه مواردی می شود؟

استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... مسلماً در این هتل کیش وجود ندارد چون از یک هتل 3 ستاره توقع چنین امکاناتی نمی رود. اما امکانات رفاهی مقبول هتل شامل اینترنت رایگان؛ رستوران و کافی شاپ، لاندری و ... می شود.

موقعیت مکانی این هتل کیش چگونه است؟

هتل ذکر شده در میدان ساحل، پشت دانشگاه امیر کبیر، رو به روی بازار ونوس قرار گرفته است. دسترسی به بازارها و دریا از ویژگی های این موقعیت مکانی است.

چه هتلی با هتل جام جم در کیش مشابه است؟

هتل پارسیان کیش و هتل تعطیلات کیش از جمله هتل هایی هستند که مشابه هتل مذکور از نظر کیفیت هستند. اما از نظر موقعیت مکانی می توان هتل 4 ستاره فلامینگو را با این هتل مشابه دانست.

قانون هتل برای کنسلی چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل جام جم کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

پرشین هتل چه خدماتی برای رزرو هتل ارائه می دهد؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.3از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4.7از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.5 از 5
خیلی خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

صبحانه خیلی عالی و با کیفیت بود فقط کیفیت سوسیس هاشون کمی پایین بود رفتار پرسنل خیلی خوب و محترمانه بود تمیزی اتاق ها هم خوبه محوطه ی قشنگی داره برای قدم زدن عالیه

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل جام جم هتل خوبیه نسبت به هزینه ای که واسش میکنین.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

بی نظیره

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.