هتل آتوسا مشهد

3.5 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آتوسا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد بوفه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد بوفه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد بوفه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بین دانش شرقی 25 و 27
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
15 دقیقه
1256 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
61 دقیقه
5104 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
49 دقیقه
4042 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
32 دقیقه
2670 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
47 دقیقه
3932 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آتوسا مشهد یکی از هتل های تک ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا بین دانش شرقی 25 و 27 قرار گرفته است. هتل به دلیل فاصله ی اندکی که تا حرم دارد دسترسی را برای میهمانان مقیم در خود بسیار راحت کرده است. اگر به دنبال هتلی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستید این هتل بهترین پیشنهاد برای شما می باشد.

هتل آتوسا مشهد و اتاق هایی متنوع و زیبا

تنوع اتاق های هتل آتوسا مشهد سبب شده تا گردشگران مطابق با ظرفیت و سلیقه خود دست به انتخاب بزنند و رزرو واحد اقامتی مد نظر در این هتل بزنند. طراحی زیبا به همراه کاغذ دیواری های شیک در اتاق های این هتل فضایی مناسب را برای اقامت فراهم کرده تا مهمانان حسی خوشایند از استراحت خود داشته باشند. امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، سرویس بهداشتی، تخت های تاشو و ... نیز در اتاق های این هتل وجود دارند. 

آیا در بین امکانات هتل آتوسا مشهد، رستوران وجود دارد؟

در بین امکانات هتل آتوسا مشهد، رستورانی مجهز در فضایی تمیز و شیک ایجاد شده است که در وعده های مختلف آماده پذیرایی از مهمانان مقیم در این هتل می باشند. کیفیت غذایی رستوران هتل به نسبت بالا بوده و می تواند رضایت مهمانان و مشتریان عزیز را علاوه بر تنوع در منوی غذایی جلب کند. 

همچنین در هتل نوساز آتوسا مشهد خدمات مناسبی دیگری نظیر سرویس رفت و برگشت حرم باعث شده تا رضایت میهمانان را بالا ببرد. از دیگر امکانات هتل می توان به لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته و... اشاره نمود که به جهت راحتی و رفاه بیشتر مهمانان در هتل ایجاد شده اند. 
 

فاصله هتل آتوسا مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آتوسا مشهد تا حرم مطهر رضوی حدود 15 دقیقه زمان برای دسترسی با پای پیاده لازم می باشد؛ البته هتل برای آن دسته از زائرینی که نمی توانند به صورت پیاده روی به زیارت بپردازند، خدمات سرویس به حرم را ایجاد کرده است.

دلایل رزرو هتل آتوسا مشهد چیست؟

هتل آتوسا مشهد یک هتل نوساز است که با فضایی شیک و اتاق های دلنشین آماده پذیرایی از زائرین تور های مشهد خواهد بود. به همین دلیل نوسازی هتل و قیمت مقرون به صرفه آن در کنار موقعیت مکانی مناسب، مسافران بسیاری اقدام به رزرو آن می نمایند.

هر شب اقامت در هتل آتوسا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آتوسا مشهد دارای اتاق هایی با امکانات مجهز و فضای مناسب و زیبا می باشد که هزینه اقامت و رزرو این اتاق ها از 220 هزار تومان آغاز شده و تا 440 هزار تومان ادامه دارد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل رضویه مشهد وجود دارد؟

هتل آتوسا مشهد یک هتل تک ستاره است که در بین اتاق های آن، اتاقی به عنوان لوکس تعریف نمی شود. با این وجود تمامی واحد های اقامتی دارای امکانات مجهز می باشند که علاوه بر این به صورت فولبرد و همراه صبحنه، ناهار و شام به زائرین عزیز ارائه می شوند.

هتل آتوسا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در بین هتل های مشهد در رده ی تک ستاره، هتل آتوسا مشهد از آن دسته هتل های ایده آل برای اقامت است که خدمات و امکانات مناسبی را در اختیار مهمانان عزیز قرار می دهد. از این رو انتخاب این هتل شما را از هرگونه کمبود و یا مشکلی در طول اقامت دور خواهد کرد.

آدرس هتل آتوسا مشهد کجاست؟

هتل آتوسا مشهد در نبش خیابان بین دانش شرقی 27 و 25 واقع گردیده است که برای رویت آن نیاز به اتلاف وقت نخواهید داشت؛ زیرا به خوبی در مکانی عالی ایجاد شده و آدرسی آسان و سر راست دارد.

هتل آتوسا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

پارک میرزا کوچک خان، بازار بلور، بازار رضا، ایستگاه بی آر تی، بازار های هیفده شهریور، بیمارستان موسی بن جعفر و ... از جمله امکان مهم در نزدیکی هتل آتوسا مشهد می باشند.

هتل آتوسا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آتوسا مشهد یک هتل تک ستاره نسبتا با کیفیت است که می تواند پیشنهادی مناسب برای اقامت در شهر مشهد محسوب شود. با این وجود هتل هایی با کفیت بالا تر و فضای لوکس تر نسبت به این هتل وجود دارند که بررسی آن ها می تواند انتخاب برتر را به شما عزیزان معرفی کند. به عنوان مثال هتل آرسان مشهد و هتل ستاره شرق مشهد از جمله این هتل ها می باشند.

قوانین هتل آتوسا مشهد چیست؟

هتل زیبای آتوسا مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آتوسا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 3.5از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

بدک نبود

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آتوسا مشهد لابی دنج و خوبی داشت. امکانات هتل خوب، ولی نظافت اتاق دور از انتظار بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.