هتل تیانا مشهد

3.5 از 5
خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل تیانا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد بوفه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد بوفه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد بوفه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
تلویزیون معمولی
تاکسی سرویس

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا 16 ابتدای چهارراه عنصری
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
22 دقیقه
1832 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
65 دقیقه
5402 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
57 دقیقه
4715 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
36 دقیقه
2968 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
55 دقیقه
4606 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل تیانا مشهد یکی از تازه تاسیس‌ترین هتل‌های مشهد است که با دارا بودن 2 ستاره، خدماتی مطلوب را به میهمانان ارائه می‌دهد. این هتل مشهد 40 واحد اقامتی دارد که در 4 طبقه وسیع جای گرفته‌اند. لابی این هتل بسیار زیبا و شیک بوده که با نورهای بنفش آراسته شده است.

هتل تیانا مشهد در لابی خود امکانات بسیار خوبی مانند تلویزیون LCD، مبلمان های راحت، کپسول آتش نشانی و ... را مهیا کرده تا میهمانان تور مشهد هیچ کمبودی را در بدو ورود حس نکنند. آدرس این هتل مشهد در خیابان 17 شهریور، 17 شهریور 4/2، کاشیانی پور 2 می‌باشد. نظرات در مورد هتل تیانا مشهد تا کنون مثبت بوده است.

رستوران و تنوع اتاق‌های هتل تیانا 2 ستاره مشهد

هتل محبوب تیانا مشهد رستوران فوق العاده لوکس و زیبایی دارد که از هر نظر عالی است. رستوران این هتل مشهد با میز و صندلی‌هایی سلطنتی چیده شده و از نظر نظافت رتبه‌ای عالی دارد. سرآشپزهای زبده این هتل مشهد با مهارتی خاص و با بهترین مواد اولیه، انواع غذاهای ایرانی را تهیه و به میهمانان ارائه می‌دهند. جهت رزرو میز در رستوران این هتل مشهد با شماره تلفن هتل تیانا مشهد تماس حاصل فرمایید.

هتل جذاب تیانا مشهد دارای 40 واحد اقامتی است که به تیپ‌های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته دسته بندی می‌شوند. در داخل اتاق‌های زیبا و دلباز این هتل مشهد امکانات خوبی همچون: آشپزخانه، سیستم تهویه مطبوع، یخچال با شارژ، حمام، لوازم بهداشتی، تلفن، دمپایی، کمدلباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی را دارا می ‌باشد. هتل سقا مشهد نیز با اتاق هایی مجهز و زیبا می تواند یکی دیگر از پیشنهاد های عالی برای اقامت در شهر مشهد محسوب شود. 

امکانات هتل تیانا مشهد شامل چه مواردی می شوند؟ 

هتل زیبای  تیانا مشهد از امکانات و خدمات بسیار خوبی برخوردار است که به شرح مختصری از آن‌ها می‌پردازیم. از خدمات و امکانات این هتل مشهد می‌توان به تاکسی سرویس، روم سرویس، خدمات  خانه داری (لاندری)، آسانسور، اتاق چمدان، اینترنت در لابی و اتاق، دستگاه کارتخوان، نمازخانه، پارکینگ، کافی‌شاپ و ... اشاره کرد. کافی‌شاپ این هتل مشهد مکانی عالی جهت قرارهای دوستانه و کاری می‌باشد.

هتل تیانا به چه اماکنی نزدیک است؟

این هتل مشهد به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد به خانه‌های تاریخی مشهد مانند خانه تاریخی داروغه و خانه توکلی، بوستان وحدت، بازار کفش مشهد، مجتمع‌های تجاری 17 شهریور، بازار رضا و حرم مطهر نزدیک می باشد. با اقامت در این هتل مشهد باب الرضا درب ورودی و صحن جامع رضوی اولین صحن پیش روی شما خواهد بود.

تور هتل تیانا مشهد از کیش را می توان یکی از تور های پیشنهادی برای کیشوندانی که به دنبال هتلی مقرون به صرفه هستند دانست، زیرا این هتل کیفیتی مطلوب را در اختیار مهمانان قرار می دهد که می تواند رضایت آنان را جلب کند. اگرچه این هتل رضایت مهمانان را بر طرف می کند، اما اگر به دنبال هتلی با امکانات ویژه مانند سونا، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و ... هستید هتل فرید مشهد را مورد انتخاب قرار دهید. 

فاصله هتل تیانا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل تیانا مشهد تا حرم مطهر رضوی حدود 10 دقیقه با خودرو می باشد. با این که هتل ذکر شده در لیست هتل های مشهد جایی ندارد، اما به مکان های تجاری و تاریخی بسیاری دسترسی دارد.

دلایل رزرو هتل تیانا مشهد چیست؟

از مهم ترین دلایل رزرو هتل تیانا مشهد اتاق هایی تمیز، ارائه خدماتی با کیفیت مطلوب و قیمت بسیار ارزان آن می باشد که سبب شده گردشگران تور مشهد از شیراز، رغبت زیادی به رزرو این هتل داشته باشند.

هر شب اقامت در هتل تیانا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل 2 ستاره تیانا باید از شبی 220 هزار تومان تا 440 هزار تومان پرداخت کنید که قیمت های ذکر شده در زمان های مختلف، تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل تیانا وجود دارد؟

در هتل تیانا مشهد شما نمی توانید اتاقی با عنوان لوکس یافت نمایید. همین امر شاید نقصی برای هتل محسوب شود که با توجه به لول هتل قابل چشم پوشی است. ولی پیشنهاد می کنیم برای اقامتی لوکس تر به رزرو اتاق های هتل الماس 2 مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد بپردازید.

هتل تیانا چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل تیانا مشهد با توجه به لول خود، دارای امکانات و خدمات مطلوبی می باشد که از جمله آن ها می توان به لاندری، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت، اتاق چمدان و ... اشاره کرد.

آدرس هتل تیانا مشهد کجاست؟

هتل تیانا مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 16؛ ابتدای چهارراه عنصری قرار گرفته است. این هتل از نظر موقعیت مکانی با هتل هایی همچون هتل یلدا مشهد و هتل سی نور مشهد شباهت دارد.

هتل تیانا به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل تیانا به مکان هایی همچون باغ خونی مشهد، خانه توکلی، خانه داروغه، بازارهای 17 شهریور، بازار رضا، بیمارستان شهید کامیاب و ... دسترسی دارد.

هتل تیانا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل 2 ستاره تیانا از نظر امکانات و خدمات با هتل سقا مشهد قابل قیاس است. اما برای اقامتی بهتر پیشنهاد می کنیم هتل فرید مشهد را رزرو کنید.

قوانین هتل تیانا چیست؟

هتل زیبای تیانا در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل تیانا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.6از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.4از 5
موقعیت 3.6از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از حرم دور بوده در گوگل سرچ کرده بودم نوشته شده 6 بار سرویس رفت و برگشت به حرم که دو بار در روز و فقط رفت به حرم رو دارن و غذا هاشون افتضاح هستش که انگار پولتو دور می‌ریزی و موقع تحویل غذا برای آن همه مهمان دو نفر گذاشتن یکی غذا هارو می‌کشه و یکی هم میز هارو جمع می‌کنه و با همون دست های روغنی و... درباره دست به نون و ظرف های تمیز و... میزنه که جلوه بدی داره

تاریخ ورود : 1400/7/14
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

از همه لحاظ عالی هستند ????

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

جالب نبود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل تیانا مشهد از نظر کیفیت غذایی در سطح خوبی قرار داشت.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل تیانا مشهد لاب لوکسی داره ولی خدمات کمی رو ارائه میده و رسیدگی اصلا خوب نیست.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.