هتل آپارتمان رهپویان مشهد

2.4 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان رهپویان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
سرویس حرم
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
چایخانه
نمازخانه
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان ده دی، بین رازی شرقی ۱ و ۳
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
23 دقیقه
1946 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
71 دقیقه
5922 متر
بیمارستان قائم (عج)
7 دقیقه
30 دقیقه
2474 متر
بیمارستان جوادالائمه
7 دقیقه
40 دقیقه
3304 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
28 دقیقه
2365 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان رهپویان مشهد یکی از هتل آپارتمان های معمولی در مشهد است که در میدان 10 دی، خیابان رازی، بین رازی شرقی 1 و 3 قرار گرفته است. این هتل آپارتمان مشهد دارای سالن کنفرانس، رستوران زیبا و اتاق‌هایی دنج است که به اماکن بسیاری نزدیک می باشد. اگر می خواهید از این هتل به حرم مطهر مشرف شوید باید از درب باب الجواد و صحن جامع رضوی ورود کنید.

هتل آپارتمان رهپویان مشهد با خدمات دهی بسیار مطلوب و شایسته ای که به میهمانان مقیم در هتل آپارتمان خود ارائه می‌کند باعث شده تا بالاترین میزان رضایت مردمی را از آن خود کند. البته لازم به ذکر است این هتل از استانداردهای یک هتل آپارتمان خوب بی‌نصیب است.

اتاق هایی دنج در هتل آپارتمان رهپویان مشهد 

در هتل آپارتمان محبوب رهپویان مشهد حدود 35 واحد اقامتی دنج و مرتب وجود دارد که تمامی این اتاق ها در 5 طبقه ساختمانی گنجانده شده اند. امکانات رفاهی اتاق های این هتل نیز می تواند شرایطی مناسب برای استراحتی خوشایند را فراهم کنند. از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایشی، تلویزیونف حمام، سرویس بهداشتی و ... اشاره نمود. 

رستوران و امکانات رضایت بخش در هتل آپارتمان رهپویان مشهد

هتل آپارتمان رهپویان در مشهد دارای امکاناتی نظیر نمازخانه، اینترنت، سرویس به حرم، چایخانه، اتاق چمدان و ... است که در نوع خود مطلوب می باشد. همچنین رستوران این هتل با منوی متنوع از غذاهای لذیذ ایرانی آماده پذیرایی از شما مهمانان ارجمند در وعده های مختلف از شبانه روز می باشد و با کیفیت بالا باعث جلب رضایت می شود. 
 

فاصله هتل آپارتمان رهپویان مشهد تا حرم چقدر است؟

شما با انتخاب هتل آپارتمان رهپویان مشهد، امکان دسترسی به حرم مطهر رضوی به صورت پیاده را نخواهید داشت و می بایستی تا برای زیارت از تاکسی سرویس استفاده کنید و حدود 15 دقیقه زمان را صرف کنید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان رهپویان مشهد چیست؟

هتل آپارتمان رهپویان مشهد دارای امکانات مناسبی می باشد که با وجود این امکانات و قیمت مقرون به صرفه زائرین بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان رهپویان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در اتاق های هتل آپارتمان رهپویان مشهد بر اساس ظرفیت اتاق از 165 هزار تومان تا 325 هزار تومان در نظر گرفته شده است. با این وجود در زمان رزرو تور مشهد حتما قیمت را دوباره چک کنید زیرا این قیمت های اعلام شده به صورت الحساب می باشد و ممکن است افزایش و یا کاهش داشته باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان رهپویان مشهد وجود دارد؟

هتل آپارتمان رهپویان مشهد از آن دسته هتل های مشهد است که در لِول معمولی قرار گرفته و با توجه به همین موضوع، اتاق لوکسی را به زائرین ارائه نمی دهد.

هتل آپارتمان رهپویان مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان رهپویان مشهد به دلیل فاصله زیادی که تا حرم مطهر رضوی دارد، خدماتی همچون سرویس به حرم در چند نوبت از شبانه روز را ایجاد کرده تا مهمانان بتوانند به راحتی به زیارت از بارگاه امام هشتم بپدازند. دیگر امکانات این هتل شامل، کافی شاپ، رستوران، اتاق چمدان، صندوق امانات، چایخانه سنتی، پارکینگ در هتل، مینی بار و .... می شوند.

آدرس هتل آپارتمان رهپویان مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان رهپویان مشهد در نزدیکی میدان ده دی ما بین رازی شرقی 1 و 3 واقع گردیده است که درست در حاشیه خیابان آن را یافت خواهید کرد.

هتل آپارتمان رهپویان مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان رهپویان مشهد تا بسیاری از اماکن مهم مانند سینما هویزه مشهد، خانه ملک یا موزه ملک مشهد، سینما قدس مشهد، بیمارستان امام رضا و بیمارستان منتصریه فاصله چند دقیقه ای را دارا می باشد.

هتل آپارتمان رهپویان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر نزدیکی به حرم مطهر رضوی یکی از اولویت های شما می باشد و قصد دارید با پای پیاده از هتل تا بارگاه امام هشتم مشرف شوید، می توانید جایگزین هتل آپارتمان رهپویان مشهد هتل هایی مانند هتل آپارتمان طاها مشهد و یا هتل آپارتمان یزدان مشهد را مورد رزرو قرار دهید.

قوانین هتل آپارتمان رهپویان مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای رهپویان مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان رهپویان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 2از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.4 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آپارتمان خیلی بد و ضعیفیه. اصلا پیشنهاد نمیکنم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.