هتل آپارتمان ایلیا مشهد

2.4 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان ایلیا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دوتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
مناسب معلولین
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان آیت الله بهجت، بهجت 8، انتهای کوچه
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
23 دقیقه
1896 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
47 دقیقه
3948 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
44 دقیقه
3658 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
22 دقیقه
1808 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
44 دقیقه
3662 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان ایلیا مشهد یکی از هتل آپارتمان های خوب در سطح مشهد است که در سال 1391 احداث شده است. این هتل مشهد دارای امکانات مطلوبی می‌باشد که از نظر قیمتی هم منصفانه است. این هتل دارای 4 طبقه ساختمانی است که 28 اتاق را در خود جای داده است.

هتل آپارتمان ایلیا مشهد لابی زیبا و دیدنی دارد که با امکانات خوبی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... تجهیز شده است. این هتل مشهد در خیابان امام رضا 24، کوچه مظفری واقع شده که به باب الرضا و صحن جامع رضوی نزدیک می‌باشد.

رستوران و اتاق‌های هتل ایلیا مشهد

هتل آپارتمان ایلیا مشهد دارای رستورانی بسیار زیبا می‌باشد که با طراحی خاصی چیده شده است. در رستوران این هتل آپارتمان مشهد غذاهای ایرانی با کیفیتی معمولی طبخ می‌شوند و به‌صورت منوی انتخابی به میهمانان عرضه می‌شود. ناگفته نماند کافی‌شاپ هتل هم با انواع نوشیدنی‌های داغ و خنک پذیرای میهمانان گرانقدر است.

هتل آپارتمان ایلیا مشهد 28 اتاق دارد که با امکانات بسیار خوبی تدارک دیده شده اند تا میهمانان رفاه بیشتری را تجربه کنند. اتاق 2 تخته، سوئیت 3 تخته و آپارتمان‌های 1 خوابه از جمله اتاق‌های این هتل مشهد هستند. در تمامی این اتاق‌ها وسایلی همچون: تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، تلفن، آباژور، یخچال، کمد دیواری و ... وجود دارند. لازم به ذکر است چشم انداز اتاق‌های هتل رو به خیابان است.

چه امکاناتی در هتل ایلیا مشهد وجود دارد؟

هتل آپارتمان ایلیا مشهد امکاناتی مانند اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، پارکینگ و ... را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل مشهد موقعیت مکانی خوبی داشته و به بازارهای 17 شهریور، باغ خونی، درخت چنار قدیمی مشهد و ... نزدیک می‌باشد. در نظرسنجی‌های انجام شده در این سایت دریافتیم هتل آپارتمان مذکور از نظر قیمت و تمیزی، رتبه ای متوسط رو به بالا دارد.

فاصله هتل آپارتمان ایلیا مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آپارتمان ایلیا مشهد تا مضجع شریف امام هشتم بسیار دور بوده به گونه ای که نمی توان با پای پیاده راهی حرم شد. همین دوری از حرم مطهر باعث شده تا گردشگران در زمان رزرو تور مشهد، و انتخاب این هتل کمی تعلل کنند.

دلایل رزرو هتل آپارتمان ایلیا مشهد چیست؟

یکی از اصلی ترین دلایل رزرو این هتل آپارتمان مشهد، قیمت بسیار مناسب و خدمات به نسبت مطلوب آن می باشد. هر چند این هتل از حرم دور است اما می توان با اتوبوس های بی آر تی خود را به حرم در عرض چند دقیقه رساند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان ایلیا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان ایلیا شهر بهشت نیز برای اقامت هزینه ی منصفانه ای دارد که 180 هزار تومان تا 360 هزار تومان می باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان ایلیا وجود دارد؟

هیچ سوئیت خاصی در هتل آپارتمان ایلیا شهر مشهد وجود ندارد که برای رفع این نیاز می توانید هتل های 5 ستاره مشهد را مورد رزرو قرار دهید.

هتل آپارتمان ایلیا چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان ایلیا مشهد امکاناتی نظیر صندوق امانات، خدمات جانبازان و معلولین، رستوران، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق چمدان، پارکینگ در هتل و ... را ارائه می دهد.

آدرس هتل آپارتمان ایلیا مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان ایلیا مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 24، کوچه مظفری، پلاک 110 واقع می باشد. دسترسی خوب این هتل آپارتمان به فرودگاه مشهد و پایانه مسافربری تنها مزیت آن به شمار می رود.

هتل آپارتمان ایلیا به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان ایلیا به سرزمین بازی ها، پایانه مسافربری؛ فرودگاه شهید هاشمی نژاد، میدان 15 خرداد، درمانگاه امام حسین (ع) و ... نزدیک می باشد.

هتل آپارتمان ایلیا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر امکانات هتل آپارتمان ایلیا مشهد یا موقعیت مکانی آن باب میل شما نیست، می توانید رزرو هتل آپارتمان شبستان مشهد یا هتل آپارتمان خوش بین مشهد را انتخاب نمایید. این هتل آپارتمان ها در چهارراه دانش، در نزدیکی حرم قرار گرفته اند.

قوانین هتل آپارتمان ایلیا چیست؟

هتل آپارتمان زیبای ایلیا در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان ایلیا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 2از 5
موقعیت 2از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.4 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آپارتمان بسیار بدیه اصلا پیشنهاد نمیدم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.