هتل آپارتمان خوش بین مشهد

3.8 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان خوش بین مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دوتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دوخوابه چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
فضای سبز
اتاق چمدان
دستگاه ATM
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا(ع)، دانش شرقی ۶، شهید حنایی ۴، پلاک ۶
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
10 دقیقه
868 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
59 دقیقه
4950 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
43 دقیقه
3617 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
28 دقیقه
2332 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
42 دقیقه
3507 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان خوش بین مشهد در سطح شهر مشهد از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. این هتل آپارتمان مشهد با 24 واحد اقامتی و لابی زیبا پذیرای زائران گرامی ثامن الحجج است. این هتل در خیابان امام رضا، دانش شرقی 6، شهید حنایی 4 واقع شده است. شماره تماس هتل خوش بین مشهد به شما در مواقع لزوم (مفقود شدن) کمک شایانی می‌کند.

هتل آپارتمان خوش بین مشهد دارای لابی زیبایی است که میهمانان در بدو ورود می‌توانند بر روی مبل‌های نرم و راحت آن مشغول استراحت شوند. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی هتل تدارک دیده شده تا میهمانان از هر نظر احساس راحتی و آرامش کنند.

اتاق‌های هتل خوش بین مشهد

هتل آپارتمان خوش بین مشهد 24 اتاق خود را با امکانات رفاهی همچون: سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، آباژور، حمام به همراه ملزومات بهداشتی و ... تجهیز نموده است. اتاق‌های این هتل مشهد شامل سوئیت 2 تخته، 3 تخته و آپارتمان های 2 خوابه می‌شود که برای خانواده‌ها بهترین انتخاب می‌باشد.

رستوران و خدمات ارائه شده در هتل آپارتمان خوش بین مشهد

هتل آپارتمان خوش بین مشهد رستوران خود را با کادری مجرب و متعهد مهیا کرده تا غذاهایی با کیفیت مطلوب را به میهمانان ارائه دهند. سرو غذا در رستوران این هتل آپارتمان مشهد انتخابی بوده و میهمانان باید قبل از ساعات تعیین شده غذای مورد علاقه خود را انتخاب و به پذیرش هتل اطلاع دهند.

هتل آپارتمان خوش بین مشهد خدمات و امکانات خوبی مانند اینترنت رایگان در لابی و اتاق، صندوق امانات، خدمات خشکشویی، اتاق چمدان، فضای سبز و ... را به زائران ارزشمند امام هشتم ارائه می‌دهد. قابل توجه است که این هتل آپارتمان مشهد به پارک میرزا کوچک خان نزدیک است و کودکان می‌توانند به این پارک همراه خانواده مراجعه کرده و لحظه‌های با نشاطی را سپری کنند.

فاصله هتل آپارتمان خوش بین مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان خوش بین مشهد تا مضجع شریف امام هشتم تنها 10 دقیقه پیاده روی است که همین امر سبب محبوبیت هتل نزد گردشگران تور مشهد شده است.

دلایل رزرو هتل آپارتمان خوش بین مشهد چیست؟

ارائه امکاناتی مطلوب، قیمتی بسیار استثنایی و ... سبب شده تا همواره هتل آپارتمان خوش بین در میان رزرو هتل های مشهد، پر مخاطب و مورد توجه باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان خوش بین مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان خوش بین شهر بهشت نیز برای اقامت هزینه بسیاری از شما دریافت نمی کند؛ بلکه با قیمتی منصفانه از شبی 180 هزار تومان تا 360 هزار تومان اتاق به شما می دهد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان خوش بین وجود دارد؟

در هتل آپارتمان خوش بین شهر مشهد هیچ اتاق ویژه ای طراحی نشده و مسلماً نیاز میهمانان لوکس پسند در این هتل تامین نمی شود. از این رو پیشنهاد می کنیم هتل آپارتمان آرمان مشهد را مورد رزرو قرار دهید.

هتل آپارتمان خوش بین چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از امکانات و خدمات هتل آپارتمان خوش بین مشهد می توان به مینی بار، دستگاه خودپرداز، خدمات لاندری، فضای سبز، پارکینگ، نمازخانه و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان خوش بین مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان خوش بین مشهد در خیابان امام رضا، دانش شرقی 6، شهید حنایی 4، پلاک 6 واقع شده است.

هتل آپارتمان خوش بین به چه اماکنی نزدیک است؟

بازار رضا، بازار بلور، بازار قماش و بازار ساعت در دسترس هتل آپارتمان خوش بین قرار دارند و پارک میرزا کوچک خان هم در مجاورت هتل قرار گرفته است.

هتل آپارتمان خوش بین به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان خوش بین مشهد با توجه به امکانات بالا قیمتی منصفانه دارد، اما از هتل هایی که شبیه این هتل آپارتمان هستند می توان به هتل آپارتمان شفق مشهد و هتل آپارتمان شبستان مشهد اشاره کرد.

قوانین هتل آپارتمان خوش بین چیست؟

هتل آپارتمان زیبای خوش بین در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان خوش بین مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آپارتمان خوبیه نزدیک به حرم هم هست

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.