هتل آپارتمان مودت مشهد

2.5 از 5
متوسط 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان مودت مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دوخوابه پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
چایخانه
نمازخانه
فروشگاه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، دانش غربی ۷، چهارراه اول سمت راست، کوچه مهرآور، نبش کوچه گلها
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
16 دقیقه
1358 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
65 دقیقه
5440 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
38 دقیقه
3169 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
34 دقیقه
2822 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
37 دقیقه
3059 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان مودت مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های سطح شهر است که با امکاناتی عالی در خدمت زائران گرامی است. یکی از محاسن این هتل آپارتمان در مشهد نزدیک بودن به مرکز شهر، بازار قماش و بازار بلور می‌باشد که از قدیمی‌ترین بازارهای مشهد محسوب می‌شوند.

هتل آپارتمان مودت مشهد ساختمانی 9 طبقه داشته که 33 واحد اقامتی را درون خود جای داده است. این هتل در سال 1386 تاسیس شده ولی جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران، مدیریت هتل در سال 1394 تصمیم به مرمت و بازسازی هتل گرفت. ناگفته نماند ظرفیت پارکینگ محدود بوده و فاقد سقف می‌باشد.

آیا هتل مودت مشهد اتاق‌های متنوعی دارد؟

هتل آپارتمان مودت مشهد 32 واحد اقامتی دارد که شامل آپارتمان‌های 2 خوابه، سوئیت‌های 1 تخته، 2 تخته و 4 تخته می‌شود. با توجه به اتاق‌های مذکور درخواهید یافت که تنوع چشمگیری در این هتل دیده نمی‌شود اما این واحدهای اقامتی دارای امکاناتی مجهز هستند. سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز، گاز، یخچال، کمد دیواری، حمام، ملزومات بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... از جمله امکانات است.

هتل مودت مشهد غذای ایرانی سرو می کند یا غذای فرنگی؟

هتل آپارتمان مودت مشهد رستورانی زیبا دارد که فقط غذای ایرانی و فست فود را طبخ کرده و به میهمانان ارائه می‌دهد. نکته قابل توجه درباره رستوران هتل این است که منوی غذایی خود را به 3 نوع مختلف (باز، انتخاب، بسته) عرضه می‌دارد. از نظر تمیزی و نظافت رستوران می‌توان رتبه خوبی را به آن داد.

هتل آپارتمان مودت مشهد کافی شاپ هم دارد که جهت تمدد اعصاب میهمانان بهترین مکان در هتل است. سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم با دسرها و کیک های خوشمزه در منوی کافی شاپ هتل موجود است. جههت رزرو میز در رستوران و کافی شاپ با شماره تلفن هتل تماس بگیرید.

امکانات، خدمات و آدرس هتل آپارتمان مودت مشهد

این هتل مشهد دارای امکاناتی نظیر آسانسور، صندوق امانات، چایخانه سنتی، لاندری، فروشگاه و ... است. چایخانه سنتی این هتل آپارتمان مشهد با فضایی دنج و زیبا اوقاتی خوش را برای شما رقم خواهد زد. این هتل مشهد در خیابان دانش غربی 7، چهارراه اول، سمت راست قرار گرفته است.

فاصله هتل آپارتمان مودت مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آپارتمان مودت مشهد تا حرم مطهر فاصله ای حدود 10 دقیقه پیاده وجود دارد که میهمانان مقیم در این هتل آپارتمان مشهد می توانند به آستان امام مهربانی ها برسند.

دلایل رزرو هتل آپارتمان مودت مشهد چیست؟

رزرو تور مشهد هتل آپارتمان مودت به این دلیل توسط گردشگران انجام می شود که قیمتی بسیار ارزان دارد. البته با توجه به لول هتل امکانات و خدمات ارائه شده نیز معقول می باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان مودت مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل آپارتمان مودت شهر بهشت هزینه ای بسیار اندک باید پرداخت کنید که سبب ایجاد سفری مقرون به صرفه می شود. هزینه هر شب اقامت در این هتل آپارتمان 180 هزار تومان تا 460 هزار تومان می باشد که این نرخ ها در زمان های مختلف، ممکن است دچار تغییرات شود.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان مودت وجود دارد؟

اگر می خواهید در هتل آپارتمان مودت شهر مشهد اقامتی لوکس را تجربه کنید، سخت در اشتباه هستید، چون هیچ اتاق لوکسی در این هتل اپارتمان وجود ندارد.

هتل آپارتمان مودت چه خدمات و امکاناتی دارد؟

چایخانه، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ؛ نمازخانه، خدمات خشک شویی، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... از امکانات و خدمات موجود در هتل آپارتمان مودت می باشد.

آدرس هتل آپارتمان مودت مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان مودت شهر مشهد در خیابان امام رضا، دانش غربی 7، چهارراه اول سمت راست، کوچه مهرآور قرار گرفته است.

هتل آپارتمان مودت به چه اماکنی نزدیک است؟

پارک میرزا کوچک خان، بازار رضا، بازار بلور، بازار قماش و بازار ساعت از جمله مکان هایی هستند که در دسترس هتل آپارتمان مودت می باشند.

هتل آپارتمان مودت به مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان مودت مشهد با توجه به موقعیت مکانی با بسیاری از هتل ها در خیابان امام رضا شباهت دارد اما از نظر امکانات تنها هتل آپارتمان آبا مشهد و هتل آپارتمان سبحان مشهد قابل مقایسه با این هتل آپارتمان می باشند.

قوانین هتل آپارتمان هتل آپارتمان مودت به چیست؟

هتل آپارتمان زیبای مودت به در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان مودت مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2از 5
آرامش محیط 3.3از 5
کیفیت غذا 1.7از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 2.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.5 از 5
متوسط 3 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/6/21
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با عرض سلام وخسته نباشید. بنده ۴ شب با خانواده مهمان آقا امام رضا بودیم که در هتل مودت اقامت داشتیم .اما متاسفانه چون که هتل از نیروی کمتری برای اداره وخدمات استفاده میکرد هتل از نظافت کاملا پایینی برخوردار بود .تلفن داخلی.تلوزیون و تهویه سرویس بهداشتی به هیچ عنوان کار نمیکردند

تاریخ ورود : 1401/05/16
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

در حد مسافر خانه بود

تاریخ ورود : 1401/05/15
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

این هتل در حد مسافر خونه بود تلوزیون خراب کسی پاسخگو نبود یعنی نداشت صبحانه بی کیفیت بدون چای قند وشکر صبحانه بدون چای معنی ندارد آنهم ساعت ۹.۳۰ تحول در اتاقی که میز صندلی ندارد حمام که دوش روی سنگ تولت قرار دارد درکل ضعیف بود بهتر بود اطلاعات کامل تری به مسافر بدهید ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.