هتل آپارتمان آبا مشهد

5 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان آبا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مینی بار
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی ۵/۱، نبش کامیاب ۴
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
7 دقیقه
591 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
56 دقیقه
4673 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
44 دقیقه
3657 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
25 دقیقه
2055 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
44 دقیقه
3661 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان آبا مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های نوساز که سال 1396 افتتاح شد. این آپارتمان در بهترین نقطه شهر قرارگرفته است آن‌هم به دلیل دسترسی خیلی خوب به ایستگاه مترو و خطوط تندرو اتوبوس‌رانی می‌باشد. آبا با توجه به محیط شیکی که دارد از قیمت مناسبی هم برخوردار است به همین دلیل سبب شده تا جزء محبوب‌ترین‌ها نزد مسافران به شمار برود. آدرس هتل آبا مشهد واقع در خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی است.

هتل آپارتمان آبا مشهد و امکانات

هتل آپارتمان آبا مشهد برای آسایش میهمانان امکاناتی مانند پارکینگ (ظرفیت 20 خودرو)، لابی (ظرفیت 40 نفر مکانی مناسب برای رفع خستگی و گپ و گفت دوستانه)، گشت نیم روزی (دسترسی راحت و آسان به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بدون دغدغه و نگرانی)، خدمات خانه‌داری (نظافت روزانه واحدها) و... را در مجموعه خود به بهترین نحو ارائه می‌دهد.

اتاق‌های هتل آپارتمان آبا مشهد

هتل آپارتمان آبا با 5 طبقه دارای 30 باب واحد اقامتی می‌باشد. واحدها شامل سوئیت دو نفر تا چهار نفر، آپارتمان یک‌خوابه پنج نفر و آپارتمان دوخوابه هفت نفر است. تمامی اتاق‌ها با فضایی جادار و شیک هستند که به امکاناتی نظیر امکان پخت‌وپز، روم سرویس، یخچال، ظروف پذیرایی، دمپایی، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون و... مجهز شده‌اند. رزرو هتل آبا مشهد با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد.

فاصله هتل آپارتمان آبا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان آبا مشهد تا حرم مطهر فاصله ای کمتر از 12 دقیقه می باشد که این موقعیت مکانی مورد پسند بسیاری از گردشگران تور مشهد است.

دلایل رزرو هتل آپارتمان آبا مشهد چیست؟

از جمله دلایل رزرو هتل آپارتمان آبا مشهد می توان به قیمت ارزان، کیفیت به نسبت خوب و ... آن اشاره کرد. البته دسترسی به حرم نیز از دیگر دلایل رزرو این هتل آپارتمان مشهد می باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان آبا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه اقامت در هتل آپارتمان مودت شهر بهشت از شبی 180 تا 360 هزار تومان می باشد که این هزینه ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان آبا وجود دارد؟

متاسفانه در هتل آپارتمان آبا شهر مشهد هیچگونه اتاقی با این عنوان شناخته می شود و برای رزرو اتاق های لوکس توصیه می کنیم هتل قصر طلایی مشهد و هتل درویشی مشهد را رزرو کنید.

هتل آپارتمان آبا چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از امکانات و خدمات هتل آپارتمان آبا مشهد می توان به رستوران، پارکینگ؛ نمازخانه، خدمات خشک شویی و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان آبا مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان آبا شهر مشهد در خیابان امام رضا، دانش غربی 5.1، نبش کامیاب 4 قرار گرفته است. همین امر سبب شده تا به مکان های تجاری و تاریخی دسترسی داشته باشد.

هتل آپارتمان آبا به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان آبا در شهر بهشت به بازار بلور، بازار ساعت، بازار سرشور، میدان ده دی و ... دسترسی دارد. البته از نزدیکی به حرم مطهر نیز نباید غافل شد.

هتل آپارتمان آبا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان آبا مشهد با هتل آپارتمان هایی همچون هتل آپارتمان فولادی مشهد و هتل آپارتمان سبحان مشهد سنجیده می شود که از نظر امکانات و قیمت در یک لول می باشند.

قوانین هتل آپارتمان آبا چیست؟

هتل آپارتمان زیبای آبا در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان آبا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
5 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی تمیز پرسنل بارفتارمناسب وبهترین مکان باارامش کامل خاطره خوبی بودبرامون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.