هتل آپارتمان فولادی مشهد

4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان فولادی مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
دستگاه ATM
مینی بار
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان گنبد سبز، حد فاصل آخوند خراسانی ۱۹ و ۲۱
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
6 دقیقه
17 دقیقه
1421 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
64 دقیقه
5298 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
34 دقیقه
2810 متر
بیمارستان جوادالائمه
7 دقیقه
32 دقیقه
2680 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
34 دقیقه
2814 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان فولادی مشهد در سال 1352 افتتاح‌شده است اما به دلیل خدمت‌رسانی به نحو احسن و با کیفیت بیشتر در سال 1397 بازسازی شد. این آپارتمان با موقعیت مکانی خوب نسبت به حرم، مراکز خرید و دیدنی‌های اطراف واقع در میدان گنبد سبز می‌باشد. اینجا نه شلوغی خیابان اصلی منتهی به حرم را و نه خلوتی و دوری از دیدنی‌ها و زیارت را دارد.

هتل آپارتمان فولادی و تنوع اتاق‌ها

هتل آپارتمان فولادی مشهد در شش طبقه دارای 20 باب اتاق است. واحدهای آپارتمان معمولی و دل‌باز طراحی‌شده‌اند که اقامت در این هتل را به کسانی که به دنبال اقامتی شیک هستند اصلاً پیشنهاد نمی‌کنیم؛ اما با این اوصاف قیمت مناسب واحدها موجب محبوبیت هتل شده است زیرا تمامی اتاق‌ها مجهز به امکانات لازم و ضروری می‌باشند که برای یک اقامت رضایت‌بخش مناسب است.

هتل آپارتمان فولادی مشهد و رستوران

هتل آپارتمان فولادی دارای رستورانی با ظرفیت 160 نفر می‌باشد. رستوران هتل به دلیل استفاده از کارکنان مجرب و صمیمی و آشپزهای ماهر سبب شده تا سالن غذاخوری نزد میهمانان رضایت‌بخش باشد. سرو انواع غذاهای ایرانی با نوشیدنی‌های خنک و دل‌چسب در محیطی پاکیزه واقعاً لذت‌بخش است که آپارتمان فولادی این امر را به‌خوبی رعایت کرده است.

امکانات آپارتمان فولادی مشهد به چه صورت است؟

هتل آپارتمان فولادی هم مانند دیگر مجموعه‌های اقامتی یکسری امتیازاتی را در نظر گرفته است تا رضایت مسافران را نسبت به خود جلب کند. ازجمله امکانات هتل می‌توان به آسانسور، سرویس بهداشتی در لابی، پذیرش به‌صورت 24 ساعته، خودپرداز، تاکسی‌سرویس و... اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان فولادی مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان فولادی مشهد تا حرم مطهر کمتر از 15 دقیقه پیاده روی است که از این هتل به سمت باب الجواد و صحن جامع رضوی خواهید رسید. در زمان رزرو هتل های مشهد به موقعیت مکانی هتل ها در نزدیکی حرم، حتما دقت کنید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان فولادی مشهد چیست؟

قیمت مناسب هتل آپارتمان فولادی مشهد، اصلی ترین دلیل برای رزرو آن می باشد. اما علاوه بر این مورد کیفیت به نسبت مطلوب و تمیزی اتاق ها هم دلیل دیگری برای رزرو تور مشهد با هتل آپارتمان فولادی است.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان فولادی مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت هر شب اقامت در هتل آپارتمان فولادی شهر بهشت نیز همانند دیگر همتایان خود نظیر هتل آپارتمان هدایت مشهد، هتل آپارتمان آبا مشهد و ... از شبی 180 تا 370 هزار تومان است که این قیمت ها در زمان های مختلف تغییر می کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان فولادی وجود دارد؟

هتل آپارتمان فولادی متاسفانه اتاق خاصی ندارد و نمی تواند نیاز گردشگران لوکس پسند را تامین کند. از این رو پیشنها ما به شما رزرو اتاق های هتل الماس 2 مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد است.

هتل آپارتمان فولادی چه خدمات و امکاناتی دارد؟

با این که نباید توقع امکانات بالایی از هتل آپارتمان فولادی داشت، اما این اقامتگاه در شهر مشهد امکاناتی همچون رستوران، مینی بار، نمازخانه، سرویس فرنگی و ... را ارائه می دهد.

آدرس هتل آپارتمان فولادی مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان فولادی شهر مشهد در میدان گنبد سبز، حد فاصل آخوند خراسانی 19 و 21 واقع شده و به یکی از مقبره های اشخاص مذهبی مشهد نزدیک می باشد.

هتل آپارتمان فولادی به چه اماکنی نزدیک است؟

میدان گنبد سبز و مقبره داخل آن، بازار عروس و داماد، باغ ملی، میدان 10 دی، بازار طلا و جواهر، بازار فرش فروش ها، بازار سرشور و ... هم در فاصله کمی از هتل واقع شده اند.

هتل آپارتمان فولادی مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

از هتل هایی که می توان با هتل آپارتمان فولادی مشهد آن ها را مقایسه کرد هتل آپارتمان آبی مشهد و هتل آپارتمان ایلیا مشهد است. اما برای اقامتی لوکس تر با امکانات بیشتر پیشنهاد می کنیم هتل آپارتمان آراکس مشهد را رزرو کنید.

قوانین هتل آپارتمان فولادی چیست؟

هتل آپارتمان زیبای فولادی در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان فولادی مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز کیفیت غذا

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.