هتل آپارتمان گلاره مشهد

2.4 از 5
متوسط 8 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان گلاره مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دوخوابه شش تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
صندوق امانات
سرویس فرنگی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، امام رضا 2
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
5 دقیقه
456 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
55 دقیقه
4538 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
49 دقیقه
4087 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
23 دقیقه
1921 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
48 دقیقه
3977 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان گلاره مشهد یکی از هتل آپارتمان‌هایی می باشد که با فاصله‌ ای 3 دقیقه‌ ای از حرم مطهر رضوی در خیابان امام رضا واقع‌ شده است. این هتل آپارتمان مشهد به دلیل دسترسی خوبی که به حرم و بازار رضا (مهم‌ترین مرکز خرید برای تهیه‌ی سوغاتی) دارد سبب شده تا دید بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند.

چگونگی اتاق‌های هتل آپارتمان گلاره مشهد

هتل آپارتمان گلاره مشهد دارای چندین باب واحد اقامتی است. تمامی واحدهای این هتل آپارتمان با فضایی جادار و نوردهی خوب طراحی‌شده‌اند. این اتاق‌ها با داشتن امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، حمام، صندوق امانات، تخت‌های استاندارد و... سبب شده تا میهمانان در طول اقامت مشکلی نداشته باشند.

هتل آپارتمان گلاره مشهد و رستوران باکیفیت

هتل آپارتمان گلاره مشهد دارای رستورانی دنج و پاکیزه می‌باشد. هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی خوشمزه از میهمانان پذیرایی می‌کند. سالن غذاخوری هتل به دلیل استفاده از کارکنان پذیرایی مجرب و مسلط و آشپزهای آموزش‌دیده باعث شده تا نزد میهمانان هتل از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.

هتل آپارتمان گلاره مشهد شماره تلفن خود را در اختیار گردشگران قرار داده تا بتوانند با آگاهی در مورد موقعیت مکانی هتل آن را انتخاب کنند.

فاصله هتل آپارتمان گلاره مشهد تا حرم چقدر است؟

موقعیت مکانی هتل آپارتمان گلاره مشهد به گونه ای است که شما با 2 دقیقه پیاده روی به آستان امام هشتم خواهید رسید. این موقعیت مکانی خوب باعث شده تا در زمان رزرو هتل در مشهد، بسیار مورد توجه افراد باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان گلاره مشهد چیست؟

از جمله دلایلی که می توان گفت رزرو هتل آپارتمان گلاره مشهد را نزد گردشگران تور مشهد از اصفهان محبوب کرده، قیمت ارزان، کیفیت به نسبت مطلوب و ... می باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان گلاره مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان گلاره شهر بهشت از نظر اقامت، بسیار مناسب بوده و بیشتر اقشار جامعه می توانند در این هتل آپارتمان مشهد اقامت داشته باشند. 180 هزار تومان تا 540 هزار تومان هزینه هر شب اقامت در این هتل آپارتمان مشهد است که در ایام پیک یا غیر پیک ممکن است گران یا ارزان شود.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان گلاره وجود دارد؟

هتل آپارتمان گلاره شهر مشهد متاسفانه فاقد اتاق لوکس می باشد که با توجه به لول هتل غیر منطقی به نظر نمی رسد. اما هتل آپارتمان آرمان مشهد یا هتل قصر طلایی مشهد بهترین گزینه ها برای اقامتی لوکس هستند.

هتل آپارتمان گلاره چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان معمولی گلاره از نظر امکانات بسیار عالی نیست، اما برای اقامتی بهتر با امکانات بیشتر، هتل آپارتمان پاویون مشهد گزینه ای عالی به شمار می رود.

آدرس هتل آپارتمان گلاره مشهد کجاست؟

خیابان امام رضا، امام رضا 2 آدرس هتل آپارتمان گلاره شهر مشهد است که با بیشتر هتل های مشهد همسایه است. با اقامت در این هتل آپارتمان بازار رضا در مجاورت شما خواهد بود.

هتل آپارتمان گلاره به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان مقرون به صرفه گلاره مشهد به بازار رضا، بازار بلور، مسجد هفتاد دو تن، میدان بیت المقدس (فلکه آب) و ... دسترسی دارد.

هتل آپارتمان گلاره مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

با این که هتل آپارتمان گلاره مشهد امکانات بسیار گسترده ای ندارد اما با هتل آپارتمان دیانا مشهد برابری می کند. البته برای اقامتی عالی تر پیشنهاد می کنیم سری هم به هتل های لوکس مشهد بزنید.

قوانین هتل آپارتمان گلاره چیست؟

هتل آپارتمان زیبای گلاره در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان گلاره مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.5از 5
آرامش محیط 2.1از 5
کیفیت غذا 1.8از 5
موقعیت 3.9از 5
ارزش خرید 1.9از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.4 از 5
متوسط 8 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

باسلام ..ما طبق گفته وبرگه ای که آژانس کاسپین قزوین که هتل رابرای ما هماهنگ کرده بود باید اونها دو شام ودو صبحانه مهمان هتل می‌بودیم قطارساعت چهارونیم به مشهد رشید وماساعت پنج رسیدیم هتل...نه استقبالی به خدا جوری برخورد کردن احساس میکردم مامیزبانیم.ساعت هفت و نیم رفتیم برای شام چهارتا یکبارمصرف برامان آوردیم دریکبارمصرفهاربازکریدم غذاسرد‌ سرد گفتم این چیه گفتن غذای ظهرالان باید بخوریم گفتم بهشان مگرمیشه نامه ساعت پنج رسیدیم پس شام مان گفت سام ندارین همینه...باکلی اعتراض عوضش کردن ..رفتیم تو اتاق به خدا پتو پاره بالشت‌ها اینقدرکثژف بن گفتم بیاین عوضش بکنن گفتن خدماتمان نیست فرداصبح به خدا اون دور کسی نیامدذرل

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

نظافت نامناسب..محیط شلوغ..وضعیت غذاهاجالب نبود..اتاقهای امکاناتش واقعا خیلی نامناسبیه ..این هتل راپیشنهادنمیکنم

2 از 5 خدمات هتل بد بود

باسلام ..برخورد سردپرسنل ..و اینکه روبالشتی فکرکنم یک سالی شسته نشدن رفتم که بیاین عوضش بکنن میگه نیروی خدماتمان رفته دیرآمدین ..فشارکم آب..دوتالیوان برای چای برای چهارنف گذاشتن که دسته ندارم ومابع ظرفشویی خدامیدانه..من اشتباه کردم متاسفانه ازطریق‌ آژانس کاسپین قزوین گرفتم که واقعا پولم راحرام کردم ..دیگه ازکنارهتل ردنمیشم چه برسه به اینکه رزورش بکنم

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

مدیریت ضعیف داشت تخت ها اصلا مناسب نیست راجع به غذا که فوق العاده خسیس اینقدر کم می کشیدند که یک نفر به سختی سیر میشه و کیفیت هم کم من هرگز این هتل را به کسی پیشنهاد نمیکنم آب معدنی موجود در غذا خوری را نسبت به قیمت نصب شده بالا سر آن بیشت. حساب کرده و وقتی

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

اخلاق کادر خوب بود ولی با این قیمت میشه اطراف نواب و طوسی هتل بهتری کرایه کرد. مثلاً بوفه بود ولی خیلی خسیس بودن و همیشه غذا کم بود ساعت ۷:۳۰ شام شروع میشد ۷:۴۵ که می‌رفتیم اکثر غذاها تموم شده بود.اتاقها به نظافت بیشتری نیاز داره خلاصه اینکه دیگه این هتل را انتخاب نمیکنم.

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

می تونم فقط به نظافت نمره بدم یکی هم کوتاهی راه برای حرم در مورد غذا هم صفر و خسیسی داشتن من دیگه انتخاب نمی کنم این هتل اپارتمانیو ممنون

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

تلفن در اتاقها وجود ندارد،صداي اتاقهاي مجاور براحتي شنيده مي شود،دو تا خانواده اپاچي دوتا اتاق در طبقه ما گرفتن الان يك ربع به يك شب هست هنوز سروصداشون مياد،كسي كه اتاق قبل از ما دستش بود تا ساعت يك وربع ظهر اتاق را تحويل نداد كه اين نشانه ضعف مديريت هست،بخاطر نبود تلفن در اتاقها براي هر كاري بايد بريم پايين،برخورد پرسنل خوبه ولي ضعف مديريت كاملا حس ميشه،ديگه هرگز به اينجا نميام وبه كسي هم توصيه نميكنم ضمنا بعضي پرسنل بدون ماسك هستن،رستوران بسيار كوچك وميزها بهم نزديك هست،ميز وصندلي داخل اتاقها نيست

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.