هتل آپارتمان میچکا مشهد

3.4 از 5
خوب 6 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان میچکا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه فول بورد منو انتخابی
سوئیت سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 5 - چهنو 4 - کوچه مهرآیین
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
9 دقیقه
729 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
58 دقیقه
4811 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
43 دقیقه
3602 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
26 دقیقه
2194 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
42 دقیقه
3492 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان میچکا مشهد یکی دیگر از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر می باشد که تازه ساخت است. این هتل آپارتمان در سال 97 ساخته شده و با امکانات قابل قبولی توانسته 2 ستاره را به هتل آپارتمان خود اختصاص دهد. اگر قصد اقامت در یکی از هتل های نزدیک به حرم مشهد را دارید، این هتل می تواند پینشهادی ایده آل برای شما به حساب آید. 

هتل آپارتمان میچکا مشهد و اتاق هایی مناسب

هتل آپارتمان میچکا مشهد با دارا بودن اتاق هایی مجهز و مناسب برای اقامت، آماده پذیرایی از زائرین عزیز می باشد. در اتاق ها و واحد های اقامتی این هتل امکاناتی مجهز علاوه بر امکانات پخت و پز در اتاق وجود دارد که مهمانان می توانند با خیالی آسوده و رفاه کامل، اقامت خود را سپری کنند. 

رستوران هتل آپارتمان میچکا مشهد و منویی متنوع

هتل آپارتمان محبوب میچکا مشهد در فضای خود رستورانی ایجاد کرده است که با منوی متنوع، در اختیار مهمانان مقیم در این هتل قرار دارد. شما می توانید بدون نیاز به خارج شدن از هتل، در وعده های مختلف به این رستوران مراجعه کنید و از صرف غذاهای اصیل ایرانی با طعمی دلنشین نهایت بهره را ببرید. 

چه امکاناتی در هتل آپارتمان میچکا مشهد وجود دارد؟

در هتل آپارتمان جذاب میچکا مشهد امکانات رفاهی همچون تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، لابی مجهز، کافی شاپ، رستوران و ... وجود دارد. پذیرش 24 ساعته هتل نیز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان و رفع نیاز های مهمانان خواهد بود. 
 

فاصله هتل آپارتمان میچکا مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آپارتمان میچکا مشهد تا حرم مطهر رضوی فاصله چندان زیادی نمی باشد؛ به گونه ای که شما می توانید با پای پیاده و مدت زمان تنها 7 دقیقه از این هتل به بارگاه امام هشتم (ع) مشرف شوید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان میچکا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان میچکا مشهد اتاق های خود را با قیمت پایین در اختیار زائرین قرار می دهد که همین امر در کنار موقعیت مکانی عالی هتل سبب رزرو از سمت مسافران تور مشهد می شود.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان میچکا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

در هتل آپارتمان میچکا مشهد هزینه اتاق ها از 180 هزار تومان آغاز شده و با اختلافی بسیار کم با توجه به ظرفیت اتاق تا 240 هزار تومان ادامه دارد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان میچکا مشهد وجود دارد؟

تمامی واحد های اقامتی هتل آپارتمان میچکا مشهد به صورت سوئیت ایجاد شده اند که در بین آن ها هیچ یک به عنوان لوکس معرفی نشده است. از این رو امکان رزرو اتاق لوکس در این هتل مشهد وجود ندارد.

هتل آپارتمان میچکا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل آپارتمان میچکا مشهد شما می توانید اقامتی مطابق با انتظارات خود از یک هتل معمولی را تجربه کنید. مدیریت محترم این هتل با ایجاد خدمات دهی مناسب و امکانات ایده آل سعی دارد تا رضایت تمامی مهمانان را به طور کامل کسب نماید.

آدرس هتل آپارتمان میچکا مشهد کجاست؟

برای دسترسی به هتل آپارتمان میچکا مشهد کافی است تا به خیابان معروف امام رضا، امام رضای 5، چهنو 4 کوچه مهر آیین مراجعه نمایید.

هتل آپارتمان میچکا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

از جمله اماکن نزدیک به هتل آپارتمان میچکا مشهد می توان به حمام مهدی قلی بیگ، مسجد 72 تن، بازار سرشور، بازار رضا و .... اشاره نمود. شما می توانید جهت خرید سوغاتی به به بازار های ذکر شده و یا غرفه های اطراف حرم در نزدیکی این هتل مراجعه نمایید.

هتل آپارتمان میچکا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان میچکا مشهد از نظر کیفیت و موقعیت مکانی مطلوب و رضایت بخش است. با این حال هتل هایی با کیفیت بالا تر در نزدیکی حرم مطهر مانند هتل آپارتمان تبسم مشهد وجود دارند که می توانند پیشنهادی عالی تر برای شما عزیزان محسوب شوند. البته هتل آپارتمان لبخند مشهد نیز هتلی مناسب برای اقامت است که می توانید آن را مورد بررسی قرار دهید.

قوانین هتل آپارتمان میچکا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای میچکا مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان میچکا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 3.3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.4 از 5
خوب 6 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

برخورد پرسنل خیلی محترمانه بود از پرسنل رضایتمند هستم خود هتل ضعیف هس، آشپزخونه نداره، غذا از بیرون میارن در ظروف پلاستیکی، در کل از بیست 13 میدم اما رفتار پرسنل 20 بود، با 200 ، 300 تومن اضافه میشه هتل های بهتری رزرو کرد

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خیلی نامناسب از نظر ورودی ، اتاق ها ، راهرو

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل ازنظر نظافت خوب بود داخل اتاق پک شامپو ودستمال کاغذی گذاشته بودن کیفیت غذایی خوب بود ازلحاظ نزدیکی به حرم عالی بود

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل ازنظر موقعیت مکانی خوب بود پرسنل قابل احترم بودن ازنظر نظافت اتاق و رستوران نسبت به هتل های که رفت بودم بهتر بودغذاکیفیتش خوب بود واقعا پیشنهاد میکنم به مهمان های دیگر میچکارو

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام. هوا کش سرویس خراب بود و بو میومد. چو لباسی خراب بود. تذکر دادیم برای تعمیر هردو هنوز نیومدند. فضا برای 5 نفر بسیار کوچک. اتاق ها نزدیک بهم دیگه و سر و صدا زیاد بود که به هتلدار گفتیم تذکر بدهند که فایده ای نداشت و ما توی این مدت آرامش نداشتیم.فقط و فقط قیمت نسبت به جاهای دیگه بهتر بود و گرنه اصلا ارزش اومدن به این هتل رو نداره. کیفیت غذا اصلا خوب نیست. ما 5 نفر به اجبار 3 غذا می گیریم

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

نزدیک بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.