هتل آپارتمان لبخند مشهد

3.4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان لبخند مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 8، کوچه ربیعی، پلاک 18
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
1 دقیقه
8 دقیقه
651 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
57 دقیقه
4733 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
46 دقیقه
3852 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
25 دقیقه
2116 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
45 دقیقه
3742 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان لبخند مشهد یکی از هتل آپارتمان ها در لِول دو ستاره است که از نظر کیفیت مناسب بوده و می تواند پیشنهادی مناسب برای زائرین تور مشهد محسوب شود. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا، امام رضای 8 واقع شده است که این موقعیت مکانی هتل را می توان از مزیت های آن دانست.

آیا در اتاق های هتل آپارتمان لبخند مشهد تنوع وجود دارد؟

در هتل آپارتمان لبخند مشهد حدود 94 واحد اقامتی وجود دارد که در بین این تعداد اتاق، تنوع به خوبی لحاظ شده است. اتاق های این هتل دارای فضایی شیک  هستند که با وجود پمجره های بزرگ، فضایی دلباز را برای اقامت شما عزیزان فراهم می کنند. شما می توانید با وجود امکانات آشپزخانه علاوه بر اقامتی راحت در مکانی مجهز به امکانات رفاهی، خدمات پخت و پز را نیز انجام دهید. 

کیفیت غذایی هتل آپارتمان لبخند مشهد چگونه است؟

رستوران هتل آپارتمان جذاب لبخند مشهد با ظرفیت 45 نفر در طبقه منهای یک هتل واقع شده است که شما می توانید برای صرف غذا به این رستوران در هتل مراجعه نمایید. کیفیت غذاهای رستوران به نسبت مطلوب است و می تواند رضایت مهمانان را جلب کند، با این وجود اگر این مسئله برای شما اهمیت بالایی دارد، پیشنهاد می کنم به قسمت نظرات سایت مرجعه نمایید. 

امکانات ارائه شده در هتل آپارتمان لبخند مشهد 

هتل آپارتمان محبوب لبخند مشهد با کادری مجرب و خوش برخورد به صورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرش شما زائرین گرامی در این هتل می باشد. ضمن اینکه خدمات و امکاناتی نظیر تاکسی سرویس، صندوق امانات، اتاق چمدان، کافی شاپ، نمازخانه، لابی مجهز و ... در این هتل وجود دارند. 
 

فاصله هتل آپارتمان لبخند مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آپارتمان لبخند مشهد از نظز موقعیت مکانی ایده آل بوده و می تواند دسترسی سریع به حرم مطهر رضوی را برای شما زائرین تور مشهد فراهم کند. زمان تقریبی فاصله این هتل تا بارگاه امام هشتم (ع) حدود 9 دقیقه می باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان لبخند مشهد چیست؟

قیمت ارزان هتل آپارتمان لبخند مشهد مهم ترین دلیل برای انتخاب این هتل در بین دیگر هتل آپارتمان های مشهد می باشد که می تواند سفری مقرون به صرفه را برای شما عزیزان رقم زند. البته افراد در زمانی که به دنبال هتلی با کیفیت مناسب در نزدیکی حرم هستند با پیشنهاد این هتل مواجه می شوند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان لبخند مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

اگر هتل آپارتمان لبخند مشهد را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب کرده اید، می بایستی تا بر اساس تعداد نفرات خود هزینه ای بالغ بر 120 هزار تومان تا 240 هزار تومان را برای هرشب اقامت در این هتل در نظر گیرید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان لبخند مشهد وجود دارد؟

هتل آپارتمان لبخند مشهد به عنوان یک هتل آپارتمان معمولی به شمار می رود که اغلب هیچ فردی انتظار اتاق لوکس در این هتل را ندارد. اما اطمینان خاطر را داشته باشید که در اتاق های زیبا و شیک این هتل نهایت راحتی را تجربه می کنید.

هتل آپارتمان لبخند مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

مدیریت محترم هتل آپارتمان لبخند مشهد به همراه پرسنل این هتل به طور شبانه روز تلاش خود را کرده تا رضایت مهمانان مقیم در هتل را کسب کنند. بدون شک وجود امکانات و خدماتی چون تاکسی سرویس، لابی مجهز، کافی شاپ، صندوق امانات، اتاق چمدان، نمازخانه، رستوران و .... در هتل رفاه شما عزیزان را در طول اقامت تضمین خواهد کرد.

آدرس هتل آپارتمان لبخند مشهد کجاست؟

دسترسی به هتل آپارتمان لبخند مشهد یکی از راحت ترین عوامل پس از ورود به شهر مقدس مشهد می باشد. زیرا این هتل آدرس دقیق و راحتی در خیابان امام رضا، امام رضا 8، کوچه ربیعی، پلاک 8 دارد که برای یافت آن نیاز به اتلاف وقت را نخواهید داشت.

هتل آپارتمان لبخند مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان لبخند مشهد با وجود موقعیت مکانی مناسب می تواند یک فرصت عالی برای گذراندن اوقات فراغت بدون خستگی و یا طی مسیر طولانی را برای مهمانان مقیم در خود فراهم کند. زیرا در نزدیکی این هتل اماکن دیدنی مانند حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار رضا، مسجد 72 تن و ... قرار گرفته اند.

هتل آپارتمان لبخند مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

در همان نزدیکی هتل آپارتمان لبخند مشهد، هتل آپارتمانی با کیفیت بالا تر به نام هتل آپارتمان رسالت مشهد قرار گرفته است که می تواند جایگزین مناسبی برای این هتل به حساب آید. اما اگر نظر شما هتلی با موقعیت مکانی نزدیک تر به حرم مطهر رضوی است، هتل آپارتمان تبسم مشهد را مورد بررسی قرار دهید.

قوانین هتل آپارتمان لبخند مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای لبخند مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان لبخند مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

موقعیت مکانی خوبی داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.